Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :) Pacjent 1.9 avf Q 6 biegow. jest wirus na jakies 170km, ale postanowilem troche sie pobawic. na dniach zmienie ic na wiekszy centralny ( chyba ze lepiej podpiac drugi z prawej jak tak to z czego i co bym potrzebowal ewentualnie :) ) turbo seria bankowo trzeba by wymienic pytanie na jakie chcialbym uzyskac cos okolo 220km. pompki jak dobrze pamietam AR. no i mam do wymiany sprzeglo wiec co zalozyc zeby juz tam nie zagladac i zeby wytrzymywalo przyrost mocy. Dzieki wielkie za inf.

gtb20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :) Pacjent 1.9 avf Q 6 biegow. jest wirus na jakies 170km, ale postanowilem troche sie pobawic. na dniach zmienie ic na wiekszy centralny ( chyba ze lepiej podpiac drugi z prawej jak tak to z czego i co bym potrzebowal ewentualnie :) ) turbo seria bankowo trzeba by wymienic pytanie na jakie chcialbym uzyskac cos okolo 220km. pompki jak dobrze pamietam AR. no i mam do wymiany sprzeglo wiec co zalozyc zeby juz tam nie zagladac i zeby wytrzymywalo przyrost mocy. Dzieki wielkie za inf.

gtb20

A jak by zalozyc gtb 2260 ? sprzeglo ori z AVF czy z BRD zakladac ? no i jest ktos kto by ogarnal gtb2260 i wychamowanie ? sprzeglo i ic ogarne sam . gdzies obilo mi sie o oczy ze AR sa wydajne jak AL wiec mysle zmienic sprzeglo , wieksze ic , turbo i zobaczyc co wypluje, dodam ze glowica z walkiem i szklankami jest zmieniona po regeneracji, w starej walek i szklanki mialy dosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy zmiana wtrysków z standardowych awx 130 na blb 140 oraz korekta softu coś pomoże, aktualnie 163/354 . Nr będe znał dzisiaj

Edytowane przez cocoo24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam 

turbawka awx do jakich mocy starcza 150-160 ? i wiem ze do montazu potrzebna redukcja, a jakbym zamontowal wieksza np. gtb1756vk duzo przerobek zeby zamontowac ?? chcialbym pocelowac pod 170-180 ale zapewne bedzie sie chcialo wiecej

Edytowane przez Piteros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...sprzeglo ori z AVF czy z BRD zakladac ? ...

Jak zmieniasz sprzęgło to zakładaj jednomas dedykowany do BRD. Bardzo dużo wytrzyma.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po założeniu jednomasowego sprzęgła przypadkiem skrzynia biegów nie dostanie bardziej.
Sprzęgło dwumasowe od BRD śmiało wytrzyma 400 Nm


Wysłane z mojego HTC One A9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.02.2017 o 08:58, Quatro7 napisał:


Jak zmieniasz sprzęgło to zakładaj jednomas dedykowany do BRD. Bardzo dużo wytrzyma.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
 

kupiem nowy ori komplet z dwumasem i zalozylem zobacze ile polata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po założeniu jednomasowego sprzęgła przypadkiem skrzynia biegów nie dostanie bardziej.
Sprzęgło dwumasowe od BRD śmiało wytrzyma 400 Nm

Tak, skrzynia dostaje w d*** I się szybciej może wysrac, poza tym seryjne sprzęgło spokojnie wytrzyma 400Nm ale jest już na granicy, BRD wytrzyma znacznie więcej.
Obecnie na ORI AVF mam 410Nm i daje jeszcze radę chociaż to już prawie jego granicą.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak mówi RumJanek mi ori sprzęgło zaczęło slizgac wymieniłem na wersję BRD dwumas+ sprzeglo ładnie wytrzymuje 430Na xd

Wysłane z mojego HTC One A9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam 170hp. 390Nm

Czy wystarczy obić samą tarcze sprzęgła aby wytrzymało to ok 420Nm?

Chcę wsadzić fmic 180 i później pójść w większe turbo tak pod 200hp.

Gtb 2056 / gtb17 coś z tego.

W Lublinie tuner krzyknął mi 1500zl za fmic, montaż na kwasowce, trochę sporo bo fmic to ok ~350zl. I wychodzi 1150 robota.

Ktoś z lubelskiego może mógłby to zrobić w mniejszej kasie ?

 

Edytowane przez boguc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, boguc napisał:

Czy wystarczy obić samą tarcze sprzęgła aby wytrzymało to ok 420Nm?

Ta, tarcza z MakLandu to ogarnie.
1500 za FMIC to nei tak duzo, no pytanie jaki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, golden87 napisał:

Ta, tarcza z MakLandu to ogarnie.
1500 za FMIC to nei tak duzo, no pytanie jaki...

Fmic 140 lub 180 ze stronki fmic.eu niby wszystko.

Odstawiam auto w piątek wieczorem w niedzielę do zabrania z zamontowanym fmic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, boguc napisał:

Fmic 140 lub 180 ze stronki fmic.eu niby wszystko.

Odstawiam auto w piątek wieczorem w niedzielę do zabrania z zamontowanym fmic.

No ale patrzysz cene samego FMICa czy calego zestawu ?
Moj kolega kupowal ostatnio dedykowany zestaw do Passata 1.9 B5 wiec sadze ze technologczinie mega podobnie to zestaw go wyszedł okolo 1000-1100,
Zreszta ma taki nowy zestaw na sell, bo jednak bedzie wstawial jeszcze iwekszy FMIC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, golden87 napisał:

No ale patrzysz cene samego FMICa czy calego zestawu ?
Moj kolega kupowal ostatnio dedykowany zestaw do Passata 1.9 B5 wiec sadze ze technologczinie mega podobnie to zestaw go wyszedł okolo 1000-1100,
Zreszta ma taki nowy zestaw na sell, bo jednak bedzie wstawial jeszcze iwekszy FMIC.

Cena fmic + rury z kwasowki + łączenia itd.

Place 1500 z robota i nie obchodzi mnie już nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, boguc napisał:

Cena fmic + rury z kwasowki + łączenia itd.

Place 1500 z robota i nie obchodzi mnie już nic.

To nie jest zle, tyle to kosztuje. Ten moj koleszka teraz w FMotors ma zakladac taki do 320 kucy, bo chce atakowac 300, to placi 2000 z montazem, i tez go podobnie nic juz nie interesuje.... :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, golden87 napisał:

To nie jest zle, tyle to kosztuje. Ten moj koleszka teraz w FMotors ma zakladac taki do 320 kucy, bo chce atakowac 300, to placi 2000 z montazem, i tez go podobnie nic juz nie interesuje.... :)

Aha to wiem już na czym stoję :-)

Po nowym roku obijam tarcze kevlarem , później Fmic i trzeba będzie szukać turbo ;-)

Jakąś firmę polecacie do kevlaru szczególnie ?

(Doczytałem już że pisałeś o Makland)

Edytowane przez boguc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kevlar zrobią ci prawie wszedzie, to juz nie jest temat tabu dla nielicznych, ja obijałem w lublinie w CRM, trzymało 420nm. Koszt IC to w zasadzie zakup materiałów i pasowanie i spawanie.

bardzło łatwo policzyć co i czego potrzeba na zbudowanie dolotu. kolanko kwasoodporne kosztuje 16-18zł/szt dla fi51, metr prostej rury ok 30zł, takze same rurki wyjdą cie 250-300zł, intercooler ze 300zł, złaczki silikonowe to własciwie potrzebne ci 4, 2x redukcja bądź prosta(zalezy jaką srednice zrobisz) na wyjscia IC, podłaczenie pod turbo silikon, podłaczenie pod dolot plastikowy/ albo kolektor ssacy. Mozna dać łacznik w połowie orurowania od strony kierowcy, ale nie jest to konieczne. Im mniej gumy tym lepiej. Opaski gbs po 4-6zł wystarczy 8-10szt. W zakupach powinienes zmiescić sie w 700-800zł juz z KW. Reszta to robota, a roboty wiele nie ma, spasowac rurki na tasme i znaki, zawieźć do spawacza, policzy z centymetra spawy i nie wyjdzie 1500zł:wink: Ale jak nie masz czasu na to to lepiej oddac komuś zapłacicwiecej i sie odciązyć od potrzeb

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp i wyliczenie wstępnych kosztów :)
Myślę że jak już będę robił to zajadę do Lbl i oddam chłopakom niech robią to profi, bo jak ja zacznę to kompletować, jeździć po spawaczach itp to tyle czasu stracę że jedno w drugie wejdzie, a i tak nie wyjdzie pewnie tak jak powinno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp i wyliczenie wstępnych kosztów [emoji4]
Myślę że jak już będę robił to zajadę do Lbl i oddam chłopakom niech robią to profi, bo jak ja zacznę to kompletować, jeździć po spawaczach itp to tyle czasu stracę że jedno w drugie wejdzie, a i tak nie wyjdzie pewnie tak jak powinno [emoji4]
Dokładnie, jeśli nie masz czasu i możliwości to lepiej dać komuś kumatemu, tylko nie dawaj pierwszemu lepszemu jak ja zrobiłem bo koniec końców kosztowało mnie to 2 razy tyle czasu i nerwów :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...