Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Rezonans przenoszony na bude przy przyśpieszaniu


adik1983

Rekomendowane odpowiedzi

witam w moim tdi przy przyśpieszaniu jak z malych obrotów krece go w góre w pewnych momentach słychac rezonans na budzie tak jakby tłumik ale ciezko to zidentyfikowac

czy moze ktos mial cos podobnego czym to może byc spowodowane wydaje mi sie jak sie rozgrzeje to ustaje deloikatnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam w moim tdi przy przyśpieszaniu jak z malych obrotów krece go w góre w pewnych momentach słychac rezonans na budzie tak jakby tłumik ale ciezko to zidentyfikowac

czy moze ktos mial cos podobnego czym to może byc spowodowane wydaje mi sie jak sie rozgrzeje to ustaje deloikatnie

rób tak dalej a dwumase wykończysz do reszty :cool1:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech zgadnę, w zakresie 1800-2100 obr/min? :rolleyes:

Dobijasz dwumasę, lub w najlepszym przypadku to tylko plecionka wydechu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo w miom 1Z, założyłem dwumasę razem ze sprzęgłem od AWX i problem z głowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam miałem ten sam problem przy pewnych obrotach odchuwalny rezonans oraz drzenie karoseri,to popusciłem wszystkie śrubki od poduszek silnika oraz skrzyni biegów a także obejmę od wydechu i wtedy uruchomiłem silnik wprowadzajac go na obroty.Wtedy na uruchomionym silniku po kolei delikatnie dokrecałem śruby po tym zabiegu problem ustał może i tobie to pomoże :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam powymieniałem wszystko, poduszki skrzyni, skrzynię, wtryski, sprzęgło i dalej to samo. Ten typ tak ma widocznie - mowa o 1z.

Włóż dwumasę.

Byłem w podobnej sytuacji, u mnie pomogło.

Na forum jest już kilka osób z dwumasą w 1Z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam to samo u mnie występują drgania przy obrotach 1500 obr/min i jest to bez różnicy czy w czasie jazdy czy na biegu jałowym. Na początku myślałem że to gumy od tłumików ale po wymianie problem nie ustał. Myślę jeszcze o sprawdzeniu poduszek pod silnikiem ale nie wiem czy jest sens i czy komuś wymiana poduszek pomogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy komuś się przyda moja rada ale w moim przypadku rezonans miałem między 1800-2000 obrotów. Problemem okazała się osłona termiczna końcowego tłumika.Nie dotykała wydechu ale była luźna.Wymiana "klipsów" mocujących i problem zniknął :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem też dwumasę od AWXa,i drgania przy przyśpieszaniu ustały,ale nie do końca.Założyłem tydzień temu do alternatora nowe sprzęgiełko,bo nie miałem wogóle i poprawę usłyszałem zaraz po odpaleniu silnika.Przejechałem się autem i drgania zginęły,w środku jest o wiele ciszej :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...