Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL TDI] SWAP z AJM na AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć co oprócz samego silnika , turbiny , skrzyni , sterownika będę musiał zmienić chcąc zrobić SWAP z mojego AJM na ASZ 130KM?

Czy intercooler jest tej samej wielkości?

Z tego co wiem fizycznie wszystko jest to samo.

:hi:

Opublikowano

musisz zrobic z AJM na AWX/AVF

ASZ to poprzecznie umieszczony silnik (golf, A3)

Opublikowano

turbo, wtryski i program

przydałaby sie tez skrzynia biegów

Opublikowano

A nie taniej wirusa zaszczepić? No chyba, że silnik to szrot. Robiłem w Ścierze swapa - wszystko miało pasować, a dwa tygodnie zajęło spinanie tego do kupy. Twoja wola.

Opublikowano

No skrzynia do tego silnika jest bodajże 6-tka. :naughty:

I oprócz tego nie powinno być żadnych komplikacji?

Znaczy się silnik prawdopodobnie szrot. Dlatego jak już to chce włożyć AVF 130KM bo podobno jest lepszy niż AJM. No i trochę więcej mocy przy okazji nie zaszkodzi.

Myślałem jeszcze o silniku ARL ale przy tym to już chyba więcej rzeźbienia?

Opublikowano

słupek ARL jest taki sam jak w ASZ czy AWX

wiec tutaj silnik nie ma znaczenia

Opublikowano

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć co oprócz samego silnika , turbiny , skrzyni , sterownika będę musiał zmienić chcąc zrobić SWAP z mojego AJM na ASZ 130KM?

Czy intercooler jest tej samej wielkości?

Z tego co wiem fizycznie wszystko jest to samo.

:hi:

A co się stało, że chcesz robić swapa? Mój AJM też rozebrany..

Opublikowano

A co się stało, że chcesz robić swapa?

Ukradli kompresję. :wink4:

Mogę załatwić gotowy silnik z małym przebiegiem. Więc remont obecnego mi się nie opłaca. :wink4:

A Tobie Krzysztof co się stało? Słyszałem niechlubne opinie o AJM-ach. :angry:

Nie ukrywam że po włożeniu AVF i zawirusowaniu do 150KM byłbym miło pocieszony.

Opublikowano

A co się stało, że chcesz robić swapa?

Ukradli kompresję. :wink4:

Mogę załatwić gotowy silnik z małym przebiegiem. Więc remont obecnego mi się nie opłaca. :wink4:

A Tobie Krzysztof co się stało? Słyszałem niechlubne opinie o AJM-ach. :angry:

Nie ukrywam że po włożeniu AVF i zawirusowaniu do 150KM byłbym miło pocieszony.

Tulejka na korbie pękła i stukało. Coś tam ma jeszcze powymieniać, zobaczymy. Auto rozłożone czeka u machera na swoją kolej..

Opublikowano

mam troche czesci silnikowych do AJM-a :wink4: :wink4: :wink4:

Opublikowano

A co się stało, że chcesz robić swapa?

Ukradli kompresję. :wink4:

Mogę załatwić gotowy silnik z małym przebiegiem. Więc remont obecnego mi się nie opłaca. :wink4:

A Tobie Krzysztof co się stało? Słyszałem niechlubne opinie o AJM-ach. :angry:

Nie ukrywam że po włożeniu AVF i zawirusowaniu do 150KM byłbym miło pocieszony.

one często w serii prawie tyle mają :wink4:

wkładaj AVF, pare B5 juz z tym silnikiem jeżdzi

Opublikowano

Po sofcie byś miał około 170PS

Opublikowano

Widzę że przy tej robocie skrzynka z browarem to podstawa. :polew:

jak przy każdej innej modyfikacji :P

Opublikowano

Po sofcie byś miał około 170PS

A spalanie drastycznie by wzrosło?

pojemność silnika taka sama więc spalanie drastycznie się nie zmieni...... przy normalnej jeździe, przy pałowaniu będzie wir hehe :decayed:

Opublikowano

Jak bedziesz jezdził normalnie to bedzie takie samo a nawet spadnie gdzies z 0,5l. Wkładaj AWX albo AVF wszystko p&p. skrzynie nawet mozesz zostawic ta co masz :good: :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...