enjoypoznan Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam. Chciałbym się dowiedzieć co oprócz samego silnika , turbiny , skrzyni , sterownika będę musiał zmienić chcąc zrobić SWAP z mojego AJM na ASZ 130KM? Czy intercooler jest tej samej wielkości? Z tego co wiem fizycznie wszystko jest to samo.
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 musisz zrobic z AJM na AWX/AVF ASZ to poprzecznie umieszczony silnik (golf, A3)
enjoypoznan Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2012 A być może pomieszałem oznaczenia. Chodzi o SWAP na silnik 130KM z A4 B6.
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 turbo, wtryski i program przydałaby sie tez skrzynia biegów
kapete Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 A nie taniej wirusa zaszczepić? No chyba, że silnik to szrot. Robiłem w Ścierze swapa - wszystko miało pasować, a dwa tygodnie zajęło spinanie tego do kupy. Twoja wola.
enjoypoznan Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2012 No skrzynia do tego silnika jest bodajże 6-tka. I oprócz tego nie powinno być żadnych komplikacji? Znaczy się silnik prawdopodobnie szrot. Dlatego jak już to chce włożyć AVF 130KM bo podobno jest lepszy niż AJM. No i trochę więcej mocy przy okazji nie zaszkodzi. Myślałem jeszcze o silniku ARL ale przy tym to już chyba więcej rzeźbienia?
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 słupek ARL jest taki sam jak w ASZ czy AWX wiec tutaj silnik nie ma znaczenia
Krzysztof Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam. Chciałbym się dowiedzieć co oprócz samego silnika , turbiny , skrzyni , sterownika będę musiał zmienić chcąc zrobić SWAP z mojego AJM na ASZ 130KM? Czy intercooler jest tej samej wielkości? Z tego co wiem fizycznie wszystko jest to samo. A co się stało, że chcesz robić swapa? Mój AJM też rozebrany..
enjoypoznan Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2012 A co się stało, że chcesz robić swapa? Ukradli kompresję. Mogę załatwić gotowy silnik z małym przebiegiem. Więc remont obecnego mi się nie opłaca. A Tobie Krzysztof co się stało? Słyszałem niechlubne opinie o AJM-ach. Nie ukrywam że po włożeniu AVF i zawirusowaniu do 150KM byłbym miło pocieszony.
Krzysztof Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 A co się stało, że chcesz robić swapa? Ukradli kompresję. Mogę załatwić gotowy silnik z małym przebiegiem. Więc remont obecnego mi się nie opłaca. A Tobie Krzysztof co się stało? Słyszałem niechlubne opinie o AJM-ach. Nie ukrywam że po włożeniu AVF i zawirusowaniu do 150KM byłbym miło pocieszony. Tulejka na korbie pękła i stukało. Coś tam ma jeszcze powymieniać, zobaczymy. Auto rozłożone czeka u machera na swoją kolej..
Dev Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 mam troche czesci silnikowych do AJM-a :wink4:
Kowi87 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 A co się stało, że chcesz robić swapa? Ukradli kompresję. Mogę załatwić gotowy silnik z małym przebiegiem. Więc remont obecnego mi się nie opłaca. A Tobie Krzysztof co się stało? Słyszałem niechlubne opinie o AJM-ach. Nie ukrywam że po włożeniu AVF i zawirusowaniu do 150KM byłbym miło pocieszony. one często w serii prawie tyle mają wkładaj AVF, pare B5 juz z tym silnikiem jeżdzi
enjoypoznan Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2012 To widzę że nie powinno być komplikacji.
kuba84 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Nie powinno być komplikacji a w necie są nawet podpowiedzi jak to zrobić Swap AJM na AW/AVF jest dla bystrzaka prawie P&P http://www.passatplus.de/umbauten/motor2/index.htm
enjoypoznan Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2012 Dzięki za link. Widzę że przy tej robocie skrzynka z browarem to podstawa.
kuba84 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Widzę że przy tej robocie skrzynka z browarem to podstawa. jak przy każdej innej modyfikacji
enjoypoznan Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2012 Po sofcie byś miał około 170PS A spalanie drastycznie by wzrosło?
mech15 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Po sofcie byś miał około 170PS A spalanie drastycznie by wzrosło? pojemność silnika taka sama więc spalanie drastycznie się nie zmieni...... przy normalnej jeździe, przy pałowaniu będzie wir hehe
Cordii Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Jak bedziesz jezdził normalnie to bedzie takie samo a nawet spadnie gdzies z 0,5l. Wkładaj AWX albo AVF wszystko p&p. skrzynie nawet mozesz zostawic ta co masz :good:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się