taktuś Opublikowano 29 Marca 2008 Opublikowano 29 Marca 2008 Po wymianie rozrządu w grudniu, również turbina poszła na stół i były czyszczone kierownice przed hamowaniem sprawdziłem szczelność dolotu, na łączniku gumowym przy wejściu do kolektora była mała nieszczelność- wymieniłem łącznik filtr paliwa i powietrza nowy wężyki podciśnieniowe- stan ok więc czemu tak raptownie traci koniki przy 3500 rpm czy wchodzi w tryb awaryjny? czy według Was to N75 zwariował? a może to kat, którego wciąż mam? nie mam na razie możliwości podpięcia vaga wykres z dziś:
Wihajster Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 Po wymianie rozrządu w grudniu, również turbina poszła na stół i były czyszczone kierownice przed hamowaniem sprawdziłem szczelność dolotu, na łączniku gumowym przy wejściu do kolektora była mała nieszczelność- wymieniłem łącznik filtr paliwa i powietrza nowy wężyki podciśnieniowe- stan ok więc czemu tak raptownie traci koniki przy 3500 rpm czy wchodzi w tryb awaryjny? czy według Was to N75 zwariował? a może to kat, którego wciąż mam? nie mam na razie możliwości podpięcia vaga wykres z dziś: bez logów nie odpowiemy ci za duzo
spanky Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 cos sie zesrało .... ale bez wyroczni w postaci logow ciezko cos powiedziec .... taktus wiesz ze dalsze gdybanie nie ma sensu ...
baskecior Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 Przecież dupohamownia pokazuje 110/242, więc ocb ? Weź VAG`a do łapki i wykonaj logi dynamiczne z: 003,008 i 011 Będzie wsio jasne.
xavier Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 Można by się pokusić o diagnozę bez logów... ale z logami będzie _prawie_ wsio jasne najprawdopodobniej ECU wykrywa przeładowanie przy 3000rpm i próbuję zbić ciśnienie, ale z powodu zapieczonych kierownic, mieszka albo n75 mu to nie wychodzi... w takim wypadku po jakimś zadanym czasie sterownik zamyka kierownice na dobre, jeżeli się uda to ciśnienie spada do 1000mbar i niema notlauf'a, a jeżeli nie to notlauf. nie odczuwasz w czasie jazdy z pedałem w podłodze falowania mocy silnika ? czy puszczenie i dodanie gazu nie pomaga ? u mnie takie kwiatki powodował przycinający się siłownik turbo
wustyle Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 taktus mialem to samo kat do wymiany (przynajmniej u mnie), oraz sonda za katem a tez obstawialem na bank N75
xavier Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 on niema sondy za katem(ani przed)... kata pewnie tez już niema
wustyle Opublikowano 31 Marca 2008 Opublikowano 31 Marca 2008 musze w koncu zaczac patrzec kiedy odpisuje na diesla
taktuś Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Opublikowano 31 Marca 2008 on niema sondy za katem(ani przed)... kata pewnie tez już niema kata jeszcze mamspróbuję podmienić N75, poszukam też vaga turbinę czyściłem niedawno, załamka jakbym miał ją jeszcze raz wyciągać
pitersonic Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 ja mam do samo, czysciłem turbine ale za 3 tygodnie to samo,mi chyba regeneracja tylko pozostała
xavier Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 do regeneracji jeszcze daleko ;d 1 sprawdź czy masz szczelny EGR 2 sprawdź czy z siłownikiem sterującym kierownicami wszystko w porządku 3 sprawdź instalację podciśnienia i vacuum pompe no i gdzie robiłeś chip'a... może tuner d*py dał ?
kantor8 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Xavier jak sprawdzić siłownik sterujący kierownicami, ????????
pitersonic Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 ja mam do samo, czysciłem turbine ale za 3 tygodnie to samo,mi chyba regeneracja tylko pozostała się okazało że uszczelniacze puszczają olej na turbinę i stąd zapieki,
xavier Opublikowano 24 Maja 2008 Opublikowano 24 Maja 2008 Xavier jak sprawdzić siłownik sterujący kierownicami, ???????? Najlepiej miec jakas elektryczna vacuum pompe i sprawdzic przy jej pomocy czy silownik pracuje rowno bez zadnych potkniec szarpniec itd...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się