Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Dylemat przed softowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:

pacjent A4 1.9 TDI AWX:

- nowe turbo BRD (dzisiaj założone)

- FMIC (własna robota według instruktaży z działu Zrób to sam)

- katalizator wycięty

- EGR zaślepiony

cel:

okolice 190 KM i 400 Nm

problem:

FMIC zrobiłem może nie do końca profesjonalnie ponieważ użyłem rur aluminiowych bez zgrubienia na końcach i tu pojawia się problem :embarrassed: czy jeśli teraz przyjdzie do układu większe doładowanie koło 1,5 czy nie pozrzuca kolanek silikonowych z tych rur???

Jedyne co mogę dodać to starałem się zrobić ten intercooler jak najsolidniej nie dbając zbytnio o estetykę wizualna najważniejsza była trwałość i szczelność, rury porządnie zmatowałem papierem ściernym, rury wkładałem w silikon co najmniej 10 cm i na każdym złączeniu dawałem po 2 opaski ślimakowe z nierdzewki w odstępach około 5 cm.

Czy coś się może z tym dziać po programie czy lepiej zmieniać rury?

Opublikowano

szkoda ze po zmatowieniu nie przesmarowales koncowek rur jakims klejem albo sylikonem :mysli:

Opublikowano

powinno być wszystko ok, jeżeli po programie zacznie puszczeć to najwyżej poprawisz. z czego masz fmic? zmiescił sie pod belkę czy trzeba było ciąć?

Opublikowano

Ściagaj to i rób zgrubienia na końcach grzie masz sylikony :gwizdanie: bo sciagnie na 100%

Opublikowano

bez przesady powinno sie trzymać bez problemu jeśli opaski są ok

oczywiscie, przykłądem wątek Michał_s87 z wykresami :wink4: sam u siebie wyjechałem na doładowaniu 1,55 pare upalań i czarna zasłona, robi sie raz a porządnie by wiecej nie poprawiać :wink4:

Opublikowano

ja mam 1.65 bara i trzyma bez problemu.. nigdy nie spadły. a rurki sa proste

wiec nie wiem jak wam to spada :naughty:

Opublikowano

jak jest dobrze zmatowione i dobre opaski to nie sciagnie

Opublikowano

dajcie troche czasu :wink4: a opaski tylko GBS

Opublikowano

tak jak mówi Kowi - przy seryjnym ciśnieniu było ok, wszystko trzymało, ale w czasie strojenia przy ponad 1,6 bara ściągnęło mi jeden wąż :confused4:

wolałem już nie ryzykować i dałem do obspawania wszystkie krawędzie, takie strzały to rychła śmierć dla turbiny...

oczywiście nie ma reguły i być może u Ciebie będzie ok, zresztą jak człowiek popatrzy na seryjne opaski to aż dziw bierze że to trzyma ciśnienie po sofcie w AWX :wink4:

ja dla pewności poszedłem trochę grubiej :decayed:

20110409040.jpg

dscn0036v.jpg

Opublikowano

Dzięki wszystkim za odpowiedzi :notworthy:

jednak poprawiłem moją robotę, rozebrałem wszystko dałem naspawać zgrubienie na końcówkach kolega przetoczył mi to zgrubienie na tokarce i w efekcie mam takie rurki jak kolega michal_s87 i mogę teraz spokojnie jechać na softowanie :cool1:

przy okazji tego tematu chciałbym jeszcze zapytać którą firmę wybrać Dynosoft z Krakowa czy może Ecu Project lub Jetronik z Wrocławia wszędzie mam około 100 km więc odległość nie jest decydująca tylko fachowość i doświadczenie warsztatów i tu mam problem z wyborem, wszystkie z tych trzech firm mają pozytywne komentarze i wyglądają bardzo fachowo, tylko która z nich będzie najlepsza???

Chętnie wybrał bym się do Mr Motors ale tu niestety odległość przeszło 300 km stawia dla mnie granice nie do przekroczenia...

Opublikowano

Ja bym chyba wybrał sie do ecu-project, uzasadnic nie potrafie ale 3 firmy są godne uwagi i nie wypuszczą Cie z badziewiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...