Lukas G Opublikowano 31 Lipca 2013 Opublikowano 31 Lipca 2013 Mozna jezdzic, gorzej jesli termostat by sie przyblokowal na zamknietym obiegu, temp by wzrastala i koniec jazdy
iceman__89 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 sprawdź na początku rezystor dmuchawy
Ksiadz Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Panowie, dolny wąż na maksa gorący, nie idzie ręką przytrzymać. Górny ciepły, bardzo ale nie tak jak dolny. Silnik nagrzany na 90 stopni. W kabinie wieje letni zefirek, gdzie powinno walić gorącem!
Fr0styyy. Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Zapowietrzony układ chyba.
Ksiadz Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Na weekend muszę jeszcze raz sprawdzić. Tylko ciekawi mnie to że jedni piszą że jest duży problem z odpowietrzeniem a drudzy że auto powinno samo się odpowietrzyć bez żadnego problemu. ---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 17:04 ---------- Zapowietrzony układ chyba. Na weekend muszę jeszcze raz sprawdzić. Tylko ciekawi mnie to że jedni piszą że jest duży problem z odpowietrzeniem a drudzy że auto powinno samo się odpowietrzyć bez żadnego problemu. ---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 17:07 ---------- Zapowietrzony układ chyba. Na weekend muszę jeszcze raz sprawdzić. Tylko ciekawi mnie to że jedni piszą że jest duży problem z odpowietrzeniem a drudzy że auto powinno samo się odpowietrzyć bez żadnego problemu. ---------- Post dopisany at 17:10 ---------- Poprzedni post napisany at 17:07 ---------- Zapowietrzony układ chyba. Na weekend muszę jeszcze raz sprawdzić. Tylko ciekawi mnie to że jedni piszą że jest duży problem z odpowietrzeniem a drudzy że auto powinno samo się odpowietrzyć bez żadnego problemu.
Fr0styyy. Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 No ja miałem spooory problem z odpowietrzeniem układu.
KrzysiekSPI Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Ja mialem w mojej ciezarowce taki smieszny problem wlasnie. Silnik niby zagrzany a z nawiewu zimne powietrze. Na jalowym biegu dalo sie troche gazu zaraz zaczelo leciec cieple powietrze ale podczas jazdy juz nie. Okazalo sie ze minimalnie uszczelka pod glowica przepuszczala i zapowietrzal sie uklad.
VesslaN Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Koledzy czy przy wymianie termostatu, zawsze należy odpowietrzyć układ ? Jeśli tak to czy w silniku 2.0 tdi BPW jest jakiś sprawdzony sposób na to ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się