Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Nierozwijajacy sie ani zwijajacy pas bezpieczenstwa kierowcy


stefko25
 Share

Recommended Posts

Witam - mam do was pytanko -kupilem kilka dni temu autko i okazalo sie ze bylo pukniete ( brak poduszi - zaslepka itp) - na pierwszy rzut oka stan idealny no ale po glebszych analizach wyszla prawda. Fakt ten wlasciwie bardzo mnie nie zmartwil bo autko ma juz swoje lata i mial prawo miec wypadek. Problem mam natomiast z pasem kierowcy - nie chce sie zwijac ani rozwijac . Czy to oznacza ze wystrzelil pirotechniczny napinacz pasa ? - czy mozna ten pas odblokowac ? - a moze nalezy wlozyc nowy pas ? - ewenetualnie jak to zrobic ------------- z gory dziekuje za pomoc - PS - jeszcze jedna sprawa - czy da sie uruchomic klakson w autku skoro mam zaslepke zamiast airbagu ???- Z gory dziekuje za pomoc

* prosimy o stosowanie prefixu właściwego dla pojazdu, o którym piszesz w wątku (prefix uzupełniony) [Musashi]

Link to comment
Share on other sites

pas do wymiany. pasow bezpieczenstwa sie nie naprawia dla wlasnego bezpieczenstwa.

zakup uzywanych tez nalezy dokonac ostroznie poniewaz moga byc juz wystrzelone.

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie wystrzelone. Rozmawiałem ostatnio z moim znajomym blacharzem który mówił że w niektórych autach są dośc czułe czujniki pasów i nie raz zdarza się tak że nawet przy drobnej stłuczce pasy strzelają a poduszka nie.

Kolega Musashi ma racje na pasachsię nie oszczędza bo mogą ratowa życie

Link to comment
Share on other sites

pas bezpieczenstwa po wystrzeleniu mozna odblkokowac tak aby sie rozwijal i zwijal ale wrazie W on nigdy nie zadziala , wiec nie masz na co czekac tylko szukaj innego, dobrego "pasa" :)

Link to comment
Share on other sites

Pas wymieniony - stary poprostu sie zacinal - mozna go bylo odblokowac ale po szarpnieciu znowu sie blokowal

Pas wymienilem od Lifta - trzeba bylo wygiac jeden malutki zaczep i wszystko sie spasowalo - cena 150 zl

Link to comment
Share on other sites

Ja też miałem problem z pasem kierowcy ale po rozebraniu tych plastików i PRAWIDŁOWYM z :naughty: złożeniu wszystko działa jak ta lala. Główny problem polegał na tym, iż plastik odpowiedzialny za wysokość położenia pasa - chodzi o regulację - nie spełniał do końca swojej funkcji. Także jeżeli ktoś ma problem z nierozwijającym się i nie zwijającym pasem i jednocześnie jest problem z regulacją wysokości pasa to tylko i wyłącznie złe złożenie plastików - 10 minut "roboty" i już ok :)

Link to comment
Share on other sites

Cześć, sako72 mógłbyś dać kilka wskazówek jak rozebrać te plastiki ? Mam tam jakiegoś brzdęczka

:banan3: ,a nie wiem jak sie za to zabrać. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam na 100 % wystrzeliły pas na allegro kosztuje 100 zł odkręcasz osłonę progu sciągasz osłonę słupka kluczem do kół odkręcasz pas podpinasz zieloną wtyczkę i jest ok a następnie wymieniasz sterownik air-beg albo reset za 250 zł Pozdrawiam :good:

Link to comment
Share on other sites

a jak dostac sie do pasa z tyłu? chciałem wymienic na nowy, tylko nie wiem jak go wykrecic;/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...