addassko Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 powiedz co mam zrobić? jak tylko Cie wkurza kontrolka a autko jezdzi OK to poprostu wyciagnij zarowke i nie bedzie swiecic kontrolka
romeo22ster Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 Trzeba tak mi się zdaje logi porobić i testy sond jest gdzieś na forum opisane jakie paliwo tankujesz ? a i jeszcze mi coś przyszło na myśl może instalacja puszcza gaz na benzynie Też miałem dużo problemów z tym silnikiem tzn z check a to mieszanka na gazie a to katalizator albo pompa wtórnego powietrza a le takiego problemu jak ty to nie miałem że na benzynie i na gazie a pytanko nie wiem czy już się pytałem o sondę jaką kupiłeś firma jaka nasze silniki mają dużo elektroniki i są uczulone na jakieś podróby czujników. paliwo tankuje na statoil, co do instalacji to pojadę znów do tego gazownika żeby coś zrobił z tym checkiem bo on tylko na LPG sie zapala , a sondę kupiłem BOSCHA.
mario1234321 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 odpięcie aku. nic nie pomoże jeżeli błąd się pojawia na LPG,a na benie też wyrzuca ten błąd?bo jak nie to LPG do korekcji.Co ile ten błąd się pojawia 50-70 km? hej mi wyskakuje check odkad mam gaz a mam od tygodnia dopiero a wartosci w 32 bloku mam takie pierwsza wartosc 4,6% a ta po prawej 1,6%
MireXs Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Ja równie mam od jakiegos czasu podobny problem... Silnik nagrzany... Wysłane z mojego SM-G900F Dodam ze instalacje lpg mam rok i nie było wcześniej żadnych problemów. Wysłane z mojego SM-G900F
mateo027 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) MireXs, podobny czyli check od mieszanki ubogiej na wolnych obrotach? Na benzynie pojawia się również? Bez rozwinięcia tematu nikt nie będzie w stanie Ci pomóc. Edytowane 19 Lutego 2016 przez mateo027
MireXs Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Tak dokładnie ten sam problem Wysłane z mojego SM-G900F Zdjecie po krotkiej żwawej wycieczce. Wysłane z mojego SM-G900F Na benzynce nie sprawdzalem. Wysłane z mojego SM-G900F
mateo027 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Możesz poobserwować korektę krótkoterminową w gr. 33 podczas pracy na gazie i na benzynie. Jeżeli wartości na obu paliwach będą wysokie to możliwe, że rozjechała się kalibracja z powodu zmiany wydatku wtrysków, podjedź do gazownika lub jeżeli sam masz przewód i zdolności to możesz co nieco zmienić.
MireXs Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Możesz poobserwować korektę krótkoterminową w gr. 33 podczas pracy na gazie i na benzynie. Jeżeli wartości na obu paliwach będą wysokie to możliwe, że rozjechała się kalibracja z powodu zmiany wydatku wtrysków, podjedź do gazownika lub jeżeli sam masz przewód i zdolności to możesz co nieco zmienić.Wysokie tzn? Jaka jest skala? I co jesli na gazie i na benzynie beda inne?Dodam ze autem jeżdżę tylko w weekendy bo mam auto służbowe i robie bardzo mało kilometrow. Wysłane z mojego SM-G900F
mateo027 Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 W idealnej sytuacji korekta długa (gr. 32) i krótka (gr. 33) powinny być w okolicach 0%. Jeżeli na benzynie i gazie są takie same (wysokie czyli 10% i więcej) to znak, że może być gdzieś nieszczelność. Jeżeli podczas pracy na gazie odczyt jest wysoki, a po zmianie na benzynę ucieka w przeciwnym kierunku (na minus) to świadczy to o niewłaściwej pracy instalacji gazowej.
MireXs Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Ok. Dzięki za wyjaśnienie. Jutro sprawdzę jak to będzie się miało w praktyce A teraz idę w kimono. Dobrej nocki Wysłane z mojego SM-G900F Aktualizacja... Po przejechaniu około 50km tylko i wyłącznie na PB problem nadal się pojawił. Więc nie jest to problem instalcji LPG. Wysłane z mojego SM-G900F
szczur_84 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 u kolegi w AVJ za błąd składu mieszanki i wysokie korekty odpowiadała uwalona przepływka ( po konsultacji telefonicznej z kolegą gregor10 pierwsze co powiedział że to przepływka) a mechanicy kazali mu wymienić obydwie sondy
MireXs Opublikowano 27 Maja 2016 Opublikowano 27 Maja 2016 U mnie problem rozwiązany!! Powodem były dziurawe węże od odmy i zaworki pod kolektorem ssącym. Wysłane z mojego SM-G900F
Marcin Gugu33 Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 W dniu 27.05.2016 o 09:03, MireXs napisał: U mnie problem rozwiązany!! Powodem były dziurawe węże od odmy i zaworki pod kolektorem ssącym. Wysłane z mojego SM-G900F a jak sprawdzałeś tego szczelność?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się