luibuki Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 koledzy ma taki problem. mam 1.8 ADR 125KM i mam wrazenie ze na taka moc moje autko jest strasznie mulowate ale problem jest tu ze nie zawsze. czasem sie ladnie wkreca na obroty i przyspiesza ze az milo jechac a czasem mam wrazenie ze mnie ktos trzyma z tylu i ma strasznie ciezko mocno musze go dusic zeby sie w miare rozpedzic :/ i nie mam pojecia co moze byc winne.. przplywke przepustnice juz czycilem komp tez nie pokazuje bledow i bez zmian. juz od jakiegos czasu nawet recznego nie uzywam bo myslalem ze mi nie odbija albo cos i tez nie czuje jakiejs zbytniej poprawy i juz brak mi pomyslow.... pomozcie i doradzcie co moge jeszcze sprawdzic
powaguspisz Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Jeśli ganiasz na samej benzynie, sprawdz np. pompę paliwa moze zdusza się powoli dostaje za małe ciśnienie podczas gdy chcesz dodać gazu. Znam przypadki też takie ze na zimnym jest super wszystko ładnie a gdy złapie temp braknie mocy a dzieje się to dlatego bo podwieszał się zawór i taki był temat czyli czpka w górę.
luibuki Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2012 o to ja mam podobnie wlasnie. a ten zawor to wlasnie w pompce??
powaguspisz Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Nie żaden zawór w pompce, podjedz do mechanika jak masz jakiegoś zaprzyjaźnionego niech ci na zimnym i ciepłym silniku sprawdzi ciśnienie, jeśli na zimnym jest ok a na ciepłym słaba moc i przepływki są ok jak i brak błędów a ciśnienie na ciepłych na którymś z cilindrów będzie np 7 barów to wiadoma sprawa że czapka do góry zawory poleciały niestety.
luibuki Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2012 to wtedy wymiana wszystkich??
motor144 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Bez paniki. Póki co sprawdź ciśnienie sprężania poszczególnych cylindrów i ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej i będziesz kombinował dalej bo tak to tylko bezsensowne dywagacje teoretyczne Te same objawy, mogą ale nie muszą oznaczać tej samej przyczyny problemów co w innym pojeździe.
luibuki Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2012 oki to jak zdaze i dam rade to dzis podjade sprawdzic. a taki przyzad kazdy mechanik posiada?
powaguspisz Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Bynamiej powinien każdy to podstawowe urządzenie
motor144 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Powiedz żeby dali Ci konkretny wynik pomiaru( za to płacisz) a nie tylko np.powiedzieli, że jest o.k. , w normie itp Piszę to żebyś nie dał nabrać tak jak ja dawno temu z niewiedzy i mechanik wpierał mi że mam uszkodzony sterownik silnika a to on miał oprogramowanie które nie czytało mojego modelu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się