bajk Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 tak - już nie daję*rady latać tym w trasy
variocustoms Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Ja tam bez 0000 nadal czuję się członkiem w 100%, jaki masz problem w trasie??? Głośno jest czy co? Sent from my Variophone
bajk Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 skrzynia piątka - żeby jechać z prędkościami autostradowymi to trzeba jechać*> 5000 obrotów a do tego spalanie minimum 16L, więc taniej mi kupić diesla z dobrym wyposażeniem niż lać do tego do tego w końcu nie będę musiał się martwić, że jak przywalę w coś to nie będę miał*auta podjechać do klienta
hornet Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 skrzynia piątka - żeby jechać z prędkościami autostradowymi to trzeba jechać*> 5000 obrotów a do tego spalanie minimum 16L, więc taniej mi kupić diesla z dobrym wyposażeniem niż lać do tego do tego w końcu nie będę musiał się martwić, że jak przywalę w coś to nie będę miał*auta podjechać do klienta to przy 150 km/h masz 5 krpm ???
bajk Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 przy 150 jakieś 4200 będzie - 150 to nie jest prędkość*autostradowa w każdym bądź razie przeznaczenie tego auta jest inne wiadomo, że da się*i 10 miesięcy tak przejeździłem (zrobiłem ponad 20 tysięcy km), ale po prawie roku dochodzę do wniosku, że trzeba mieć coś innego w trasę - starzeje się chyba
mgtan Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 bajk... zawsze A4 3.0TDi obok EVO będzie się dobrze wyglądało
bajk Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 taa.. aczkolwiek chyba pójdę*w mniejszy silnik
turdzi Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 150 przy 4200 faktycznie troche meczace, przy takich obrotach ja ma u siebie ponad 200 ale X i tak nie jest takie zle do trho co prezentuje IX jako DD.
mgtan Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 150 przy 4200 faktycznie troche meczace, przy takich obrotach ja ma u siebie ponad 200 ale X i tak nie jest takie zle do trho co prezentuje IX jako DD. BLA BLA BLA ... jako DD tez jest bardzo dobrze w IX nawet na HKS Drager..no i jest 6 bieg kwetstia kto co lubi. X jest bezporównania bardziej ucywilizowanym autem. IX jest bardziej "surowe". Dla kazdego coś odpowiedniego. ---------- Post dopisany at 18:47 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- taa.. aczkolwiek chyba pójdę*w mniejszy silnik ale klekot żeby było dobrze w trasie (Nm do dyspozycji) czy powrót do 2.0 TFSI/TSI? A4 czy jednak na a3/s3 jako drugie auto?
bajk Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 a4 b8 avant 2.0tdi quattro s-line - wstępnie coś*takiego, ale to dopiero po nowym roku.. ---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 18:49 ----------
turdzi Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 BLA BLA BLA ... jako DD tez jest bardzo dobrze w IX nawet na HKS Drager..no i jest 6 bieg kwetstia kto co lubi. X jest bezporównania bardziej ucywilizowanym autem. IX jest bardziej "surowe". Dla kazdego coś odpowiedniego. jak by mi ktos doplacil nie pojechal bym w dluzsza trase IX.50-100 km mnie juz umeczy w STI a IX jest od niego jescze ze dwa razy gorsze jezli chodzi o jazde w trase. Bajk ja to bym poszedl w np: S3 sportback , a nie jkiegos kopciucha sie pchal.Programik wudeszek i 350 km w sam raz na traski
bajk Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 jeden zapierdalacz mi wystarczy - chce auto, które będzie miało jak największy zasięg, żeby się nie martwić tankowaniem, a prędkość autostradową i 2.0TDI osiągnę, więc nie widzę potrzeby niczego mocniejszego
variocustoms Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 gadacie jak jakieś stare baby, jak by mi ktoś dał wyrezaną IX albo X do śmigania w trasy to bym go po stopach całował, liczy się trakcja i moc a nie jakiś szemrany komfort ja mam głośno w moim trucku i to lubię, jak jest cicho w aucie to zasypiam a młody już nie jestem i też mam 5 biegów ale przy 150 to mam może ok 2500-3000 obr/min z czego V-max to 170
mgtan Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 BLA BLA BLA ... jako DD tez jest bardzo dobrze w IX nawet na HKS Drager..no i jest 6 bieg kwetstia kto co lubi. X jest bezporównania bardziej ucywilizowanym autem. IX jest bardziej "surowe". Dla kazdego coś odpowiedniego. jak by mi ktos doplacil nie pojechal bym w dluzsza trase IX.50-100 km mnie juz umeczy w STI a IX jest od niego jescze ze dwa razy gorsze jezli chodzi o jazde w trase. to może Ty jaką padaką jechałeś, ja już zaliczyłem kilka tras i w polskich kiepskich warunkach ulicznych jechało się bardzo dobrze IX... nie dokońca też co masz na myśli lepsze/gorsze bo to pojęcie bardzo względne. STI jeździłem też ale dalej wybieram świadomie i z pełnym przekonaniem Mistu.Ukłąd jaki bajk chce zrobić jest idealny... Zapierdalacz w garażu i wyjazdowe auto obok. Chętnie bym widział odok swojego Mitsu, moje ex A4.
Gość Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Ostatnio Gościu z Wioski oddalonej ode mnie z 15 km sprowadził sobie taką z Anglii, tydzień temu rozwalił ją na zakręcie - ale zdążył przekładkę zrobić . Kierowcy nic się nie stało ale auto na szrot . Chyba przecenił swoje możliwości . A taka zdrowa była, biała, na ładnym felunku .
turdzi Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 mgtan ja nie porownuje evo do subaru tylko przydotnosc i latwosc jazdy na co dzien.przy IX ,EX to mercedes.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się