Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lancer EVO X


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

e?

Opublikowano

co do sprzegła polecam to:

EXEDY - Zestaw sprzęgła Stage2 - Sport do Mitsubishi Lancer Evo 2.0 (X (2007 - ?)) - MK04HDT601 - Exedy24 jest naprawde za***iste, w porównaniu do poprzednich pięciu które potestował mój kumpel, jedyne co to polecam odrazu tuleje na ori pompke sprzęgła.

---------- Post dopisany 14-01-2013 at 12:51 ---------- Poprzedni post napisany 13-01-2013 at 19:00 ----------

1,85 bara, DP + 2,75" wydech, cat out, zaworek WG Mac, sprzęgło AP Racing, reszta seria.

lancer3.jpg

Opublikowano

bajk - pytanie w zasadzie było co z eco drivingiem w trasy o którym wspominałeś :)

McGiver - bajk ma 401/554 :) więc ten setup co pokazałeś to kroczek w tył...

co do Exedy to ciekawe jak ma się w X bo w IX jak jechałem na Exedy to w mieście było średnio, pedał twardy (w porównaniu nawet do ACt HD SS) - na męską nogę, ruszanie w potencjalnym korku mało komfortowe.

Myślę że sprawdzony AP Racing u bajka wystarczy... na jakiś czas :)

Opublikowano

nie mogę się*zdecydować*póki co - różne auta mi po głowie chodzą - ostatnio był range rover sport :grin:

auto dopiero mi się*przyda jak zrobi się*sezon na rower, więc czasu jeszcze mam trochę :wink:

Opublikowano

*k*u*p* *t*i*c*o* :decayed:

Opublikowano

rowery nie wejdą :decayed:

Opublikowano

no to F-150 :wink:

Opublikowano
:grin:
Opublikowano
bajk - pytanie w zasadzie było co z eco drivingiem w trasy o którym wspominałeś :)

McGiver - bajk ma 401/554 :) więc ten setup co pokazałeś to kroczek w tył...

co do Exedy to ciekawe jak ma się w X bo w IX jak jechałem na Exedy to w mieście było średnio, pedał twardy (w porównaniu nawet do ACt HD SS) - na męską nogę, ruszanie w potencjalnym korku mało komfortowe.

Myślę że sprawdzony AP Racing u bajka wystarczy... na jakiś czas :)

W AP Racingu siedza dociski EXEDY :D i są jego dwa rodzaje: zwykły albo wzmocniony HD +30%, z tym że w AP możesz kupić zestaw na wzmocnionym docisku z mineralna okładziną "wzmocnioną" a w EXEDY tylko ze spiekiem, różnica tak na pedale jak i na sile docisku odczuwalna :) I fakt na miasto słaba to przyjemność na nim latać.

Opublikowano

lol, ale to kosmetyczna różnica w postaci jednego cm

Opublikowano

bajk, masz może gdzieś wykres z AFR-em i Boostem?

Opublikowano

Nie mam, boost tak jak pisałem Ci to 2 bary w peaku.

Opublikowano

To ja zapraszam do Białego na rolki jak masz ochote, zasponsoruje ci nawet hamownie u Damiana z afr-em i boostem tylko chce zobaczyć Podlaskie kreski :D a nie Warszawskie, bo u was tam to jakieś inne powietrze chyba przekarmione tlenem :D

Opublikowano

jak to mawiają "heaters gonna hate" :grin:

Opublikowano
jak to mawiają "heaters gonna hate" :grin:

bajk,

chiba "haters gonna hate" o ile sie mnie przypomina :decayed:

Opublikowano

nom, lol :facepalm: chodziło mi o grzejniki :grin:

doszedł short shifter? :decayed:

Opublikowano
nom, lol :facepalm: chodziło mi o grzejniki :grin:

doszedł short shifter? :decayed:

jeszcze nie :) od 8 rano klęcze przed bramkom i czekam na listanosza :)

Opublikowano

aha - no i pamiętaj,*że u mnie oprócz całego wydechu 3", są większe wtryski i intercooler - parametry o jakich piszesz robi się na samym wydechu :wink:

Opublikowano

Bajk Ty tam na W..... mieszkasz ??

Pytam bo tam jeździła 9 czerwona kiedyś?? Pamiętam jak mi auto głowę zryło a zwłaszcza rozmiar hebli :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...