Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lancer EVO X


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
spoko i tak skończy się*na dwulitrowym dieslu :decayed:

Bardzo sensowne podejście, potraktujesz to jako reset systemu, bo inaczej po swoim ex evo będziesz musiał głębiej sięgnąć do portfela :decayed:

Po evo to chybiony pomysł, relacje osiągi do ceny ciężko przebić, a potem się człowieku bujaj, bo nic równie grubo jadącego nie znajdziesz za tą kasę:wink:

Tak więc 2.0 tdi to ideał w tej sytuacji, kupisz młockarnie, po jakimś czasie zapomnisz o osiągach evo, będziesz twierdził, że tdi po programie jedzie jak wściekłe i od nowa zaczniesz czerpać radość z jazdy :decayed:

Chyba, żeś snob to se kup 911 :bag:

Opublikowano
kupisz 911 a potem cie objedzie nowy właściciel twojej X :D

Oj chyba nie, Turbo 997 jest odrobinę wolniejsze od GTR'a Mk I a to dosyć wysokie progi :wink:

Opublikowano

szymeniu..ja tam widze 911, a nie 911 Turbo ... :)

911 carrera S czy 4S...tutaj bajkowe EVO będzie je łoic aż miło :)

z Turbo juz nie warjujmy... to "trochę" jednak lepiej niż EVO :)

Opublikowano

KmK dobre podsumowanie tego z czym teraz walczę :wink:

Nic mi się teraz nie podoba, a jak coś podoba to już duże pieniądze.. I to nawet nie pod kątem szybkości na prostej tylko prowadzenia.

Jeśli bym się zdecydował na 911 to tylko turbo - no ostatecznie GT2 RS :grin::grin::grin: ale na to to mnie nie stać :wink:

Z Porsche jeszcze jest ten problem, że pracownicy by zaraz podwyżkę chcieli :grin:

Zobaczymy co mi tam w głowie (i na koncie) się do stycznia narodzi..

Opublikowano
szymeniu..ja tam widze 911, a nie 911 Turbo ... :)

911 carrera S czy 4S...tutaj bajkowe EVO będzie je łoic aż miło :)

z Turbo juz nie warjujmy... to "trochę" jednak lepiej niż EVO :)

RS3 odpada - nie dam 200 tysi za A3 :decayed: dokładając 50 więcej można kupić 911 turbo - bez sensu :wink:

Nu,nu nie czytamy dokładnie postów :wink:

Opublikowano

:P

---------- Post dopisany at 23:22 ---------- Poprzedni post napisany at 23:21 ----------

Bajk kup sobie Boxtera... pracownicy nie będa chcieli podwyżki...

:D

Opublikowano
KmK dobre podsumowanie tego z czym teraz walczę :wink:

Nic mi się teraz nie podoba, a jak coś podoba to już duże pieniądze.. I to nawet nie pod kątem szybkości na prostej tylko prowadzenia.

Jeśli bym się zdecydował na 911 to tylko turbo - no ostatecznie GT2 RS :grin::grin::grin: ale na to to mnie nie stać :wink:

Z Porsche jeszcze jest ten problem, że pracownicy by zaraz podwyżkę chcieli :grin:

Zobaczymy co mi tam w głowie (i na koncie) się do stycznia narodzi..

No tak, to nieco utrudnia:wink:

Szymek strategicznie ten temat rozegrał, najpierw zamienił tdi na s6 a teraz kombi, ale z (bardzo) daleka jeden pies:decayed:

Zawsze możesz powiedzieć pracownikom, że zamieniłeś dużego Fiata na Garbusa:wink:

Bajk ja Ci radzę kup gtr'a, wszyscy pomyślą, że jakąś Kia'e nabyłeś i zrezygnują z premii świątecznych..:kox:

Opublikowano

GTR nie wchodzi w grę - jak posłuchałem opowieści o tym co dzieje się*ze skrzyniami to dziękuję.. Poza tym jeździłem i jakoś*mi nie przydało to auto do gustu.

Opublikowano

widze że się rozkręcamy :grin:

zaczyna się jak u nosba kiedyś z wyborem koloru dla białasa:doh:

dodam do ulubionych żeby Was poczytać dziewczynki :grin:

Opublikowano
widze że się rozkręcamy :grin:

zaczyna się jak u nosba kiedyś z wyborem koloru dla białasa:doh:

dodam do ulubionych żeby Was poczytać dziewczynki :grin:

Mam gest, lekką ręką wydam czyjeś 200k zł:wink:

Opublikowano

mój brat we wtorek kupił 400-konne EVO IX.. petarda jak dla mnie :naughty:

Opublikowano
mój brat we wtorek kupił 400-konne EVO IX.. petarda jak dla mnie :naughty:

Jak brać to tylko VII ewentualnie VIII i odchudzać :decayed:

Opublikowano
mój brat we wtorek kupił 400-konne EVO IX.. petarda jak dla mnie :naughty:

Jak brać to tylko VII ewentualnie VIII i odchudzać :decayed:

Hornet - muszę to napisać, ale widać, że nie masz pojęcia o czym piszesz :wink:

Silnik w IX ma MIVEC, którego wcześniejsze evolucje nie mają - uwierz mi on pomaga :wink:

Buda w VII/VIII/IX jest taka sama, więc nie rozumiem dlaczego ktoś miałby wybierać VII/VIII mając do wyboru również IX.

Seryjnie wiadomo IX będzie cięższa trochę, ale jeśli auto ma iść*do odchudzania to nie widzę zasadności wyboru VII/VIII.

X to wiadomo - inna liga :decayed:

Opublikowano

Dla mnie osobiście jedyne sensowne to VI. Klasyk gatunku:whistling:

Opublikowano

ciągle szukam i nie wygląda to dobrze :kwasny:

Opublikowano

A może Merc C63AMG?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...