maniek598 0 Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 Zaobserwowałem ,że mam opóźnioną reakcje na gwałtowne wciśnięcie pedału gazu a mianowicie auto jakby zawieszało się na sekundę po czym wkręca się normalnie na obroty . Na benzynie wszystko jest idealnie . Świece kable WN wymienione . Instalacja stag300, wtryski valtek niebieskie , reduktor tomasetto alaska Na gazie zrobiłem ok. 50kkm , raz były czyszczone wtryski . Link to comment Share on other sites More sharing options...
lapsik 1 Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 Jesli wczesniej wszystko bylo ok to moze filtr fazuy lotnej gazu zawalony lub wtryski juz nie daja rady Wiadomo ze to pierwsze jest lepsza opcja ... bo tańszą Link to comment Share on other sites More sharing options...
czeslaw555 0 Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 i bardzo prawdopodobna i pora nie niego przy naszym LPG była już po ok 35kkm Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniek598 0 Posted January 21, 2012 Author Share Posted January 21, 2012 Pierwszy raz zauważyłem że tak się dzieje po wymianie świec na NGK . Wcześniej były Bosch ze znaczkiem vw oooo i na tych świecach była montowana instalka . Teraz mam założone ISKRY - poprawiła się trochę kultura pracy ale na gazie nadal to samo . Filtry gazu wymieniałem jakieś 25kkm temu . Link to comment Share on other sites More sharing options...
lapsik 1 Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Pierwszy raz zauważyłem że tak się dzieje po wymianie świec na NGK . Wcześniej były Bosch ze znaczkiem vw oooo i na tych świecach była montowana instalka . Teraz mam założone ISKRY - poprawiła się trochę kultura pracy ale na gazie nadal to samo . Filtry gazu wymieniałem jakieś 25kkm temu . Na NGK powinno wszystko smigac, sa dosc dobre. Zalecal bym wymiane filtru, u kazdego gazownika mozesz kupic i sam wymienic pare zlotych kosztuje, nie raz w gazie moze byc syf i sie przypcha Link to comment Share on other sites More sharing options...
czeslaw555 0 Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 potwierdzam ,NGK to jedne z najlepszych świeć również do gazu ,jak miałem auto na LPG to tylko na nich jeździłem .Nie wiem jak jest w przypadku audi ale np. Ford sprzedaje świece pod swoim logiem Forda a producentem i dostawcą tych świec jest NGK , jeżeli zmieniłeś markę świec konieczne jest ponowne wyregulowanie gazu u gazowników ,nie pamiętam dokładnie ale Bosch ,Iskra mają minimalnie inną przerwę na świecy niż NGK i to może (nie musi) powodować te problemy .Filtr fazy ciekłej ja wymieniałem (5-15zł) co 5 -8 tys km ,natomiast filtr fazy lotnej co 23-28 tys km ,raz nie wymieniłem na czas tego właśnie to po ok 32tys km zapchał się na amen i było trochę problemów ,mimo że opisy i gazownicy mówią że filtr fazy lotnej można zmieniać co 40 tys km ,to może i można ale nie u nas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Labiel 10 Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Filtry gazu wymieniałem jakieś 25kkm temu . Szalejesz. Filtry przy naszym gazie powinno wymieniać się przynajmniej co 10tyś. Gazownik kazał mi wymieniać filtr przed wtryskami co 10tyś a w reduktorze co 20tyś. I tak oba wymieniam co 10tyś bo i po 10tyś ten filtr przy reduktorze marnie wygląda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniek598 0 Posted February 17, 2012 Author Share Posted February 17, 2012 Nie tak dawno wymieniłem filtry . Ten mały okrągły fazy ciekłej był czysty , fazy lotnej średnio zasyfiony (specjalnie go przeciąłem żeby zobaczyć co w nim jest ) Podejrzewam,że przyczyną moich problemów są wtryski . Są wolne i dlatego tak się dzieje . Jak się posypią to wymienię je na coś lepszego . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now