Jump to content
IGNORED

[B5 ADR] Opóźniona reakcja na pedał na gazie


maniek598

Recommended Posts

Zaobserwowałem ,że mam opóźnioną reakcje na gwałtowne wciśnięcie pedału gazu a mianowicie auto jakby zawieszało się na sekundę po czym wkręca się normalnie na obroty . Na benzynie wszystko jest idealnie .

Świece kable WN wymienione .

Instalacja stag300, wtryski valtek niebieskie , reduktor tomasetto alaska

Na gazie zrobiłem ok. 50kkm , raz były czyszczone wtryski .

Link to comment
Share on other sites

:hi:

Jesli wczesniej wszystko bylo ok to moze filtr fazuy lotnej gazu zawalony lub wtryski juz nie daja rady

Wiadomo ze to pierwsze jest lepsza opcja ... bo tańszą :)

Link to comment
Share on other sites

i bardzo prawdopodobna i pora nie niego przy naszym LPG była już po ok 35kkm

Link to comment
Share on other sites

Pierwszy raz zauważyłem że tak się dzieje po wymianie świec na NGK . Wcześniej były Bosch ze znaczkiem vw oooo i na tych świecach była montowana instalka .

Teraz mam założone ISKRY - poprawiła się trochę kultura pracy ale na gazie nadal to samo .

Filtry gazu wymieniałem jakieś 25kkm temu .

Link to comment
Share on other sites

Pierwszy raz zauważyłem że tak się dzieje po wymianie świec na NGK . Wcześniej były Bosch ze znaczkiem vw oooo i na tych świecach była montowana instalka .

Teraz mam założone ISKRY - poprawiła się trochę kultura pracy ale na gazie nadal to samo .

Filtry gazu wymieniałem jakieś 25kkm temu .

Na NGK powinno wszystko smigac, sa dosc dobre.

Zalecal bym wymiane filtru, u kazdego gazownika mozesz kupic i sam wymienic

pare zlotych kosztuje, nie raz w gazie moze byc syf i sie przypcha

Link to comment
Share on other sites

potwierdzam ,NGK to jedne z najlepszych świeć również do gazu ,jak miałem auto na LPG to tylko na nich jeździłem .Nie wiem jak jest w przypadku audi ale np. Ford sprzedaje świece pod swoim logiem Forda a producentem i dostawcą tych świec jest NGK :) , jeżeli zmieniłeś markę świec konieczne jest ponowne wyregulowanie gazu u gazowników ,nie pamiętam dokładnie ale Bosch ,Iskra mają minimalnie inną przerwę na świecy niż NGK i to może (nie musi) powodować te problemy .Filtr fazy ciekłej ja wymieniałem (5-15zł) co 5 -8 tys km ,natomiast filtr fazy lotnej co 23-28 tys km ,raz nie wymieniłem na czas tego właśnie to po ok 32tys km zapchał się na amen i było trochę problemów ,mimo że opisy i gazownicy mówią że filtr fazy lotnej można zmieniać co 40 tys km ,to może i można ale nie u nas :)

Link to comment
Share on other sites

Filtry gazu wymieniałem jakieś 25kkm temu .

Szalejesz. Filtry przy naszym gazie powinno wymieniać się przynajmniej co 10tyś. Gazownik kazał mi wymieniać filtr przed wtryskami co 10tyś a w reduktorze co 20tyś. I tak oba wymieniam co 10tyś bo i po 10tyś ten filtr przy reduktorze marnie wygląda.

Link to comment
Share on other sites

Nie tak dawno wymieniłem filtry . Ten mały okrągły fazy ciekłej był czysty , fazy lotnej średnio zasyfiony (specjalnie go przeciąłem żeby zobaczyć co w nim jest )

Podejrzewam,że przyczyną moich problemów są wtryski . Są wolne i dlatego tak się dzieje . Jak się posypią to wymienię je na coś lepszego .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...