Norbi Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 Napisze tak, ja objeżdzam Oniaka http://poziek.wrzuta.pl/film/gYJTPXi2Nd/dscn3426 , a Poź mnie wyreperował na 1/4 w Rykach
ono Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 Po 2 latach rezania to już nawet ja sie ciesze że 1.8 T zaczęło latać . Ale do 3.0 Pb to kompresor bym zapakował , jakiś używany pewnie można wyrwać za pare tyś .
Gość Trzeniu Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 narrator kox :polew: :polew: kto nim był? :naughty: a wracając do tematu to Oniak mówił że mu się dywanik dostał pod pedał gazu i dlatego Poziek wygrał
Norbi Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 narrator kox :polew: :polew: kto nim był? :naughty: a wracając do tematu to Oniak mówił że mu się dywanik dostał pod pedał gazu i dlatego Poziek wygrał Poź był narratorem, sam w to nie uwierzyłem jak usłyszałem :> , ktoś musiał go za kohones złapać jak nic
krotki Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/ - kolego... -tak się zastanawiam czy siedziałeś kiedyś za kierownicą takiego "muła" z 220-konnym silinikem? - co do tych "szybkich 1.8T" - to wersje 1.8T Quattro w wersji 190-konnej objeżdżam bez wyłączania ESP... - tyle jeżeli chodzi o te szybkie i te mułowate... - pozdr.
Gość juras Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 Po 2 latach rezania to już nawet ja sie ciesze że 1.8 T zaczęło latać . Ale do 3.0 Pb to kompresor bym zapakował , jakiś używany pewnie można wyrwać za pare tyś . pakuj
Gość Trzeniu Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/ - kolego... -tak się zastanawiam czy siedziałeś kiedyś za kierownicą takiego "muła" z 220-konnym silinikem? - co do tych "szybkich 1.8T" - to wersje 1.8T Quattro w wersji 190-konnej objeżdżam bez wyłączania ESP... - tyle jeżeli chodzi o te szybkie i te mułowate... - pozdr. Ciekawe czy wyłączyłbyś ESP gdybyś stanął z Poźka 1.8T ( ponad 300km)
MoSSS Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 dla ciekawostki dorzucę linka , firma w UK przerabia 1.8 T na 450 KM fakt koszt jedyne 11650 funtów odstraszy każdego ale 3 razy więcej mocy to jest to , takiemu 1.8 T to nawet RS4 nie da rady http://jbsautodesigns.co.uk/jbsgt30rs.php
poziek Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/ - kolego... -tak się zastanawiam czy siedziałeś kiedyś za kierownicą takiego "muła" z 220-konnym silinikem? - co do tych "szybkich 1.8T" - to wersje 1.8T Quattro w wersji 190-konnej objeżdżam bez wyłączania ESP... - tyle jeżeli chodzi o te szybkie i te mułowate... - pozdr. Wersja 190KM bez czipa nie jeździ. Wersja 190KM z czipem już śmiaga. Wówczas nie ma znaczenia czy zdążysz wyłączyć ESP czy klime czy xenony Bo dostajesz od takiej A4. dla ciekawostki dorzucę linka , firma w UK przerabia 1.8 T na 450 KM fakt koszt jedyne 11650 funtów odstraszy każdego ale 3 razy więcej mocy to jest to , takiemu 1.8 T to nawet RS4 nie da rady http://jbsautodesigns.co.uk/jbsgt30rs.php W PL cena za objechanie RS4 B7 zwykłą A4 1.8T Quattro to około 25 tysięcy złotych. I nie musi być to 450KM. Wystarczy 400KM i dobry soft. Na GT3071r myślę bez problemu. Panowie miałem zamknąć ten temat. Ale każdy lubi sobie czasem pogadać...tylko proszę z umiarem
Gość Trzeniu Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/ - kolego... -tak się zastanawiam czy siedziałeś kiedyś za kierownicą takiego "muła" z 220-konnym silinikem? - co do tych "szybkich 1.8T" - to wersje 1.8T Quattro w wersji 190-konnej objeżdżam bez wyłączania ESP... - tyle jeżeli chodzi o te szybkie i te mułowate... - pozdr. Wersja 190KM bez czipa nie jeździ. Wersja 190KM z czipem już śmiaga. Wówczas nie ma znaczenia czy zdążysz wyłączyć ESP czy klime czy xenony Bo dostajesz od takiej A4. a co z zapalniczką i erenesese
krotki Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 odpusc sobie dlubanie tego silnika. Kup 1.8T i za ten sam hajs beeeedziesz duzo szybszy niz jakies mulowate 3.0/ - kolego... -tak się zastanawiam czy siedziałeś kiedyś za kierownicą takiego "muła" z 220-konnym silinikem? - co do tych "szybkich 1.8T" - to wersje 1.8T Quattro w wersji 190-konnej objeżdżam bez wyłączania ESP... - tyle jeżeli chodzi o te szybkie i te mułowate... - pozdr. Wersja 190KM bez czipa nie jeździ. Wersja 190KM z czipem już śmiaga. Wówczas nie ma znaczenia czy zdążysz wyłączyć ESP czy klime czy xenony Bo dostajesz od takiej A4. a co z zapalniczką i erenesese - mi chodzi o serie , a Wy panowie gdybacie- co by było gdyby? - a jak by tak zaadoptowac silnik od R8 do a4 i dołożyć 2 duże turbiny i wirusik i wypruć ją ze zbędnych do ścigania gadżetów i żeby jeszcze ta 1/4 mili była z górki na wzniesieniu o nachyleniu pow. 30%??? - wtedy to by był czas...- nie? - mi po prostu śmiesznie się robi kiedy głos w duskusji zabierają rezacze teoretycy (my ze szwagrem po pijaku nie takie rzeczy już...) - ukłony dla pana Jozina - jezdzisz chłopie autem które ma pod maską tabun 75KM - ponawiam pytanie do Ciebie - siedziałeś za kierownicą 220-konnej a4 - a może ścigałeś się z taką siedząc w 300-konnej? - jakie masz podstawy żeby jakiekolwiek auto nazywać mułem? - taaaaaa...[br]Dopisany: 08 Maj 2008, 07:30 _________________________________________________ dla ciekawostki dorzucę linka , firma w UK przerabia 1.8 T na 450 KM fakt koszt jedyne 11650 funtów odstraszy każdego ale 3 razy więcej mocy to jest to , takiemu 1.8 T to nawet RS4 nie da rady http://jbsautodesigns.co.uk/jbsgt30rs.php - chyba że RS4 będzie robiona przez MTM... http://pl.youtube.com/watch?v=9Q9BbXxLHVg - ZAWSZE można "coś" zrobić...
poziek Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 pana Jozina - jezdzisz chłopie autem które ma pod maską tabun 75KM - ponawiam pytanie do Ciebie - siedziałeś za kierownicą 220-konnej a4 - a może ścigałeś się z taką siedząc w 300-konnej? - jakie masz podstawy żeby jakiekolwiek auto nazywać mułem? - taaaaaa... To jest tylko podpis w profilu Jozin śmiga passatem :> Ale gdybym tego nie wiedział to pewnie napisałbym to co ty teraz Druga sprawa. Jeżeli Jozin porównuje auta na zasadzie - które szybsze - to jest to wynik tylko i wyłącznie empirycznego doświadczenia. My nie pitolimy od rzeczy Nie gdybając: 190KM A4 1.8T lejesz swoim 3.0 :th: Srogo
krotki Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 - Poziek...- zaczynam się czuć jak przedszkolak w piaskownicy - będziemy się teraz licytować - kto kogo leje i czym.... - myślałem że to otwarte forum i można zabrać głos jeżeli ma się inne zdanie...- widze że trafiłem na kolesi którzy się znają osobiście i stanowią grupe wzajemnego wsparcia - cóż - ja sugeruje się tylko podpisami i informacjami które mogę odczytać z profilu...i mało wiarygodny wydał mi się ktoś kto powozi 75 koniami a pisze coś o "mułach" - i wcale nie chodzi o to ile koni ma moje a4... aaaaaaaaaaa...- jeszcze jedno panie modzie - Twój komentarz... - na prawdę na poziomie (mówie o ostatnim zdaniu) - ironia czystej wody - gratuluje inteligencji i wyczucia chwili - na prawdę - jestem pod wrażeniem... Dobrego dnia.
poziek Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Oczywiście, że mozes zabierać głos. Tymbardziej jak masz inne zdanie :th: Wycieczki osobiste w stronę Jozina były niepotrzebne więc zareagowałem :th: A moje zdanie "190KM A4 1.8T lejesz swoim 3.0 Srogo" jest zabraniem głosu I juz wyluzuj. Masz taki temat o pojedynkach na drodze. Mozesz tam śmiało pisać :th:
hornet Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Oczywiście, że mozes zabierać głos. Tymbardziej jak masz inne zdanie :th: Wycieczki osobiste w stronę Jozina były niepotrzebne więc zareagowałem :th: A moje zdanie "190KM A4 1.8T lejesz swoim 3.0 Srogo" jest zabraniem głosu I juz wyluzuj. Masz taki temat o pojedynkach na drodze. Mozesz tam śmiało pisać :th: Jak na spowiedzi :polew: :polew: EOT
poziek Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Oczywiście, że mozes zabierać głos. Tymbardziej jak masz inne zdanie :th: Wycieczki osobiste w stronę Jozina były niepotrzebne więc zareagowałem :th: A moje zdanie "190KM A4 1.8T lejesz swoim 3.0 Srogo" jest zabraniem głosu I juz wyluzuj. Masz taki temat o pojedynkach na drodze. Mozesz tam śmiało pisać :th: Jak na spowiedzi :polew: :polew: EOT Po prostu nienaganny savoir-vivre
miron78 Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Krotki wracając do tematu - osobiście mam przyjemność posiadania jednej z nielicznych 1.8T seria 190 kucy + taki lajtowy soft.Jak pisał Poziu w serii to autko naprawdę może rozczarować ( chyba że to złudzenia spowodowane Q ) ale soft mimo że na papierku pokazuje nie dużo więcej to w praktyce naprawdę nie to auto się robi.Miałem możliwość jechania 3.0 V6 ( Lukasa ) i trudno mi furki porównać, napewno oba autka nie mało ważą , jadą podejrzewam podobnie i napewno oba są kozackie ( w 1.8T może lepiej czuć moc poprzez turbawke ) w 3.0 napewno lepiej słychać moc ( V6 ) - tyle dla wyjaśnienia pozdrawiam ( 4 kółka na masce i 2... z przodu na wykresie mocy to już powód do zadowolenia ) [br]Dopisany: 08 Maj 2008, 14:43 _________________________________________________ale nie odbiegajmy od zadanego tematu
poziek Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 1.8T jest lżejsze od 3.0V6 to raz a dwa ma inny przebieg momentu po czipie - i tutaj już nic nie pogadasz
Rekomendowane odpowiedzi