szczawik Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Dzieki, musze ogarnac jakas instrukcje do klimy, bo nie mam nigdzie, a ta z forum na rapidzie mi nie chce smignac...
lukaszooo Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Panowie zadna klimatyzacja nie bedzie działac jesli na dworze jest mniej niz +5C chyba ze ktos ma walniety czujnik temp, latem świecąca dioda ECON oznacza wyłączoną klimatyzacje, jesli dioda sie nie swieci klimatyzacja włącza sie automatycznie. Dodatkowo jesli ktos posiada ori Webasto z opcja dogrzewania silnika za każdym razem gdy temp na dworze jest mniejsza niz +5C po odpaleniu silnika opcja dogrzewania czyli Webasto bedzie startowac. Włączając opcje ECON websto mozna odpalic tylko z FIsa lub pilota. Co do opcji AUTO, jest ona banalna i w kazdym aucie ma takie samo zadanie, wybierając opcje auto i ustalając temp, komputer dobiera siłe wiatraka az do uzyskania porzadanej temp. Mówiąc po ludzku jesli na dworze jest 30C my ustawiamy sobie na 18C i opcje Auto wiatrak bedzie wiał z max siła az do uzyskania tej temp, im bedzie chłodniej w kabinie tym wiatrak bedzie wolniej sie kręcił. Nie mam pojęcia czy temp nawiewu zmienia sie automatycznie, wiem jedynie ze po uzyskaniu pożądanej temp wiatrak bedzie krecił sie powoli jesli np. uchylimy okno i temp wzrosnie nawiew znowu bedzie podawal wiecej powietrza Prościej nie da sie tego wytłumaczyc :gwizdanie: mam nadzieje ze wytłumaczyłem to zrozumiale
czarownik3 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 A wiecie że w b6 można przenosić temperaturę między strefami oraz zablokować tak temperaturę aby kierowca sterował obiema strefami na raz działa to tak iż ustawiamy sobie temperaturę i jednocześnie ustawia tak samo u pasażera. Bardzo wygodna opcja. Wysłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk
szczawik Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Panowie zadna klimatyzacja nie bedzie działac jesli na dworze jest mniej niz +5C chyba ze ktos ma walniety czujnik temp, latem świecąca dioda ECON oznacza wyłączoną klimatyzacje, jesli dioda sie nie swieci klimatyzacja włącza sie automatycznie. Dodatkowo jesli ktos posiada ori Webasto z opcja dogrzewania silnika za każdym razem gdy temp na dworze jest mniejsza niz +5C po odpaleniu silnika opcja dogrzewania czyli Webasto bedzie startowac. Włączając opcje ECON websto mozna odpalic tylko z FIsa lub pilota. Co do opcji AUTO, jest ona banalna i w kazdym aucie ma takie samo zadanie, wybierając opcje auto i ustalając temp, komputer dobiera siłe wiatraka az do uzyskania porzadanej temp. Mówiąc po ludzku jesli na dworze jest 30C my ustawiamy sobie na 18C i opcje Auto wiatrak bedzie wiał z max siła az do uzyskania tej temp, im bedzie chłodniej w kabinie tym wiatrak bedzie wolniej sie kręcił. Nie mam pojęcia czy temp nawiewu zmienia sie automatycznie, wiem jedynie ze po uzyskaniu pożądanej temp wiatrak bedzie krecił sie powoli jesli np. uchylimy okno i temp wzrosnie nawiew znowu bedzie podawal wiecej powietrza Prościej nie da sie tego wytłumaczyc :gwizdanie: mam nadzieje ze wytłumaczyłem to zrozumiale no chyba prościej się nie da, dzięki za lopatologiczne wytłumaczenie A wiecie że w b6 można przenosić temperaturę między strefami oraz zablokować tak temperaturę aby kierowca sterował obiema strefami na raz działa to tak iż ustawiamy sobie temperaturę i jednocześnie ustawia tak samo u pasażera. Bardzo wygodna opcja. Wysłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk a możesz powiedzieć jak to zrobić?
Biszczan Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Panowie zadna klimatyzacja nie bedzie działac jesli na dworze jest mniej niz +5C chyba ze ktos ma walniety czujnik temp, latem świecąca dioda ECON oznacza wyłączoną klimatyzacje, jesli dioda sie nie swieci klimatyzacja włącza sie automatycznie. Dodatkowo jesli ktos posiada ori Webasto z opcja dogrzewania silnika za każdym razem gdy temp na dworze jest mniejsza niz +5C po odpaleniu silnika opcja dogrzewania czyli Webasto bedzie startowac. Włączając opcje ECON websto mozna odpalic tylko z FIsa lub pilota. Co do opcji AUTO, jest ona banalna i w kazdym aucie ma takie samo zadanie, wybierając opcje auto i ustalając temp, komputer dobiera siłe wiatraka az do uzyskania porzadanej temp. Mówiąc po ludzku jesli na dworze jest 30C my ustawiamy sobie na 18C i opcje Auto wiatrak bedzie wiał z max siła az do uzyskania tej temp, im bedzie chłodniej w kabinie tym wiatrak bedzie wolniej sie kręcił. Nie mam pojęcia czy temp nawiewu zmienia sie automatycznie, wiem jedynie ze po uzyskaniu pożądanej temp wiatrak bedzie krecił sie powoli jesli np. uchylimy okno i temp wzrosnie nawiew znowu bedzie podawal wiecej powietrza Prościej nie da sie tego wytłumaczyc :gwizdanie: mam nadzieje ze wytłumaczyłem to zrozumiale Klima w modelach B6 i wyższych działa poniżej 5 stopni, było milion tematów o tym. 1
lukaszooo Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 jesli bylo milion razy to ja o tym nie slyszałem mozesz nas oswiecic Czarownik mozesz opisac jak to zablokowac ????
Biszczan Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Szukajka nie działa? Dłuższe , jednoczesne naciśnięcie przycisku "+" lub "-" po stronie kierowcy lub pasażera spowoduje przeniesienie nastawionej temp. ze strony kierowcy na stronę pasażera i odwrotnie. W razie wątpliwości można pobrać instrukcję, jest na forum.
slo Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 koledzy mam problem. na LO zimno, a już jak ustawie 18 to leci gorące powietrze.. co minute muszę przełączać z LO na 18 żeby było w miarę komfortowo. Co to może być ? Silnik 90 stopni temperatura robocza
lemak Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Blokuje się poprzez dłuższe przytrzymanie przcisku Auto z tej strony, która ma być strona sterująca czy kierowcy czy pasażera.
czarownik3 Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Blokuje się poprzez dłuższe przytrzymanie przcisku Auto z tej strony, która ma być strona sterująca czy kierowcy czy pasażera. brawo dla kolegi, mało ludzi o tym wie a bardzo przydatna rzecz
Biszczan Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Blokuje się poprzez dłuższe przytrzymanie przcisku Auto z tej strony, która ma być strona sterująca czy kierowcy czy pasażera. brawo dla kolegi, mało ludzi o tym wie a bardzo przydatna rzecz Wystarczy pobrać instrukcję, tam wszystko pisze.
Panda z Teksasu Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 ja jeżdże zima/ lato na temperaturze 18 stopni nie mam włączonego przycisku AUTO ani przycisku ECO nie wiem co jest domyślnie ustawione przy takim układzie ale tak w zimę temperatura 18 stopni sprawia ze jest ciepło, w zimę że jest przyjemnie chłodno Nie polecam w zimę na ECO (przynajmniej u mnie) szyby zaczynają parować
slo Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Nie polecam w zimę na ECO (przynajmniej u mnie) szyby zaczynają parować no tak, bo klima jest wtedy wyłączona. i szybki paru paru
jacek83 Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 ja jeżdże zima/ lato na temperaturze 18 stopni nie mam włączonego przycisku AUTO ani przycisku ECO nie wiem co jest domyślnie ustawione przy takim układzie ale tak w zimę temperatura 18 stopni sprawia ze jest ciepło, w zimę że jest przyjemnie chłodno Nie polecam w zimę na ECO (przynajmniej u mnie) szyby zaczynają parować jak szyby parują to chyba jest coś nie tak... może wymiana filtra kabinowego. :>
slo Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 też prawda. chyba, że wieziesz 4 pijanych nocą z imprezy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się