gacekmen1 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Witam Moj pierwszy Log Audi Małysz 2001r 96kw tylko na postoju logi 000 , 003 , 011 Niestety temperatura silnika nie osiaga mi 90 c :/ juz zamowilem termostat i czujnik Moze ktos mi powie czy jak narazie wszystko ok z gory dzieki Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/gacekmen1_69827.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/gacekmen1_69828.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/gacekmen1_69829.html Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011)
banshee Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Nikt nie ma czarodziejskiej kuli, aby z 3 logów statycznych, z których jeden jest źle wykonany, ocenić stan podzespołów w twoim aucie. Potrzebny jest komplet logów.
gacekmen1 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 no wlasnie dlatego w temacie napisalem &poprawnie?& bo niewiedzialem , czytalem instrukcje na forum i tam pisalo zeby wpisac 000 003 i 011 a 004 nie dla silnikow awx na postoju wiec to sprawdzilem a czemu jeden niepoprawnie ? cos zle zrobilem ? i moze mi ktos powiedziec ktore dokladnie logi mam sprawdzac od 000 po koleji ? 001 002 ? do jakiej liczby ?
banshee Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Na postoju (auto musi mieć przynajmniej te 85st.C na kanale 007 ostatnia kolumna) robisz: 1. Logi statyczne: 001, 003 (po uprzednim przegazowaniu do 3500obr.), 004, 007, 010, 013, 018, 023 2. Logi BS (wchodzisz w dany kanał i klikasz przycisk na vagu BS) i logujesz: 003, 011 3. Logi dynamiczne (na 3 biegu od 1500obr. wciskasz start na danym logu, aby zapisać i wciskasz gaz do dechy - do 4200obr.) i logujesz: 003, 004, 008, 010, 011 Tyle wystarczy :>
gacekmen1 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zrobilem wedlug twojej instrukcji , tym razem dobrze ? Logi Statyczne - przegazowalem ja do ok 3,5tys obrot. Log (0 - 013,018,023) Log (1 - 004,007,010) Log (2 - 001) Log (3 - 001,003,004) Logi BS Log (0 - 003) Log (1 - 011) logi podczas jazdy na 3 biegu od ok 1,5 do 4,2tys. obr. Log (0 - 003,004,008,003,004,008) Log (1 - 010,011,008)
gacekmen1 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 a jakie powinny byc ? pompeczki do wymiany ? czy jeszcze pochulam na nich troszeczke ? ps Turbo pozyje jeszcze kapeczke ? Ewentualnie ktory wtrysk do wymiany czy wszystkie bo slyszalem ze jak pada jeden to wszystkie do wymiany , w sumie autko mi nie kopci i dobrze sie zbiera , ale lepiej podleczyc zanim cos mi padnie
vauxhall95 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 turbo chodzi ok. patrzac na parametry bipow to jak dla awx sa slabe.Ale dolej specyfika jakiegos i jezdzij
Spidan Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Kup Motul Clean Diesel i wlej do paliwa i zobacz za jakieś 1000km jak się zmieniły odczyty 013 i 023. Silnik dobrze pracuje?Spalanie nie za duże?Jak pali w zimie?
gacekmen1 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Silnik wydaje mi sie ze dobrze, pali ok , spalanie znam tylko trybu mieszanego 7l. jak jade gdzies dalej na tempomacie to 5l. przy stowce , kupilem "STP czysci wtryski DIESLA" i nalalem calosc do baku ktory mial tylko jedna kreseczke paliwa niewiem moze ok 25litrow, pozniej jak to wyjezdze zatankuje do pelna i znowu doleje taki specyfik , zjezdze caly bak i wtedy zrobie logi , wlasnie wydaje mi sie ze jak jezdze AVF szwagra to idzie lepiej , wymienilem ostatnio kompletny rozrzad z pompa wody i wlalem castrola 5w30 i wydaje mi sie ze silnik glosniej pracuje , Turbo dziura jest duża ale moze mi sie wydaje bo zawsze jezdzilem b5 w benzynie bez turbo wiec dziury niebylo ,no niewiem zloguje za jakis czas i spytam was koledzy czy sie poprawilo
Rafi78 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 całe opakowanie STP zalewa się na cały zbiornik co 4-5 tysięcy km także nie przesadzaj, zawsze można spróbować przeczyścić wtryski łącznie z wymianą oringów i uszczelek
gacekmen1 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Przeczyścić ? myslalem ze to czyszczenie jest traktowane jako regeneracji po 400zl od sztuki , jak samemu mozna to przeczyscic ? chyba bardziej popsuc :/ zalalem STP zobaczymy co bedzie to bedzie
Spidan Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Trzeba wyciągnąć pompki,dać je do specjalnego warsztatu,który sprawdzi je na maszynie pomiarowej,przeczyści,ewentualnie wymieni końcówkę PD lub uszczelni rdzeń,potem nowe oringi i nowe śrubki i powinno być idealnie.
gacekmen1 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Znasz kogos z forum zaufanego ,godnego polecenia ? najlepiej wojewodztwo lubuskie , bo sam ich nie wykrece , a znowu dac komus zeby ktos je odkrecal i spartaczyl cala robote to nie sztuka , wlalem ten STP i polatalem troche na 3 biegu - 5tysiecy obrotow rowno i wskazowska staje w miejscu na 3 biegu chcialem go troche przegazowac , jeszcze jedno , przegazowalem na postoju auto do 5tysiecy puscilem gaz i auto zaczelo sie trząść :/ dopiero jak ruszylem i przejechalem kawalek przestalo , mysle ze to moze byc ten wina dwumasa , a dopiero co wymienialem sprzeglo na nowke LUK :/ mogli miechanicy sprawdzic tez dwumasa no chyba ze to jakas inna przyczyna ,ale stalo mi sie jak narazie tylko raz tak
Lukasz_mk2 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 gacekmen1 jak nam gust to szukasz dziury w całym. Ten 4 wtrysk fakt ma duże wskazania w porównaniu z pozostałymi, ale to nie tragedia, a te trzęsienie może być też od jakiejś poduszki pod silnikiem. Jak by padł Ci dwumas to auto by telepało non stop a nie raz na czas.
gacekmen1 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Dobra ok , bede jezdzic dopoki sie cos nie posypie , dobre jest wrogiem lepszego , od kilku miesiecy mam ciagle kontrolke zuzytych okladzin hamulcowych , probowwalem juz wszystkiego ale wyglada na to ze padniety sterownik ABS Wednesday, 04 April 2012, 17:02:34 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front D1320 Software Coding: 04255 Work Shop Code: WSC 46264 2 Faults Found: 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01826 - Shareware Version. To Decode all DTCs 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Jestem w stanie sam zaprogramowac od nowa sterownik ?? jakis watek ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się