jochan41 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 witam.Ja mialem podobny problem z wzkaznikiem temperatury,pokazywal jak chcial,nie dochodzil do 90 stponi nawet latem.Pojechalem do dobrego elektryka i powiedzial mi ze wlasnie siadaja te wskazowki w tych A4.Fakt ze jak jest mroz duzy np.-10 stopni to dlugo sie nagrzewa ale teraz juz nie mam problemu ze wskazowka,dojdzie na 90 i tak sie trzyma.
YOGI3000 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 a da sie jakos sprawdzić czy to elektromagnez padł?[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 16:12_________________________________________________Panowie dam jeszcze jedna wskazówke, teraz gdy jechałem wskazówka fajnie wskoczyła na 90stopni, podjechałem na cpn zatankować może z 3 minuty stałem, wchodzę i wskazówka ani drgnie.POMOCYYYYYYYYYYY miał ktoś taki przypadek?????????????????? To może sprawdz w ten sposób: Jak bedziesz miał rozgrzany silnik do 90 stopni to sie zatrzymaj i kilka razy włącz i wyłącz zapłon. Żeby temp spadła pniżej 50 stopni czyli żeby wskazówka sie nie podniosła to potrzeba ponad 30 min wiec masz czas na test.
martinus Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Ja powiem tak, jak miałem AWX też się niepokoiłem o temperature bo wskazówka czasem za szybko leciała na dół, ale zaczełem od wymian: termostat ori (był ori w aucie przy demontażu), czujnik ori. Hmmm, sprawa się trochę poprawiła, ale i tak w jakimś procencie nie było do końca tak jak piszą koledzy, że nie ważne jaka temp. powietrza, nie ważne ile na klimatroniku to wskazówka musi stać jak przysłowiowy "sr***cy kot na polu". Aż tak nie było, ponieważ wskazówka i tak opadała na postoju w mróz. Wymieniłem kolejny raz termostat na ori, bez czujnika. To samo. Cały czas lałem płyn G12++ ori z ASO. Wkurzyłem się, kupiłem całą plastikową złączkę (obudowa termostatu) + uszczelka, znów ori płyn G12++ oraz nowy ori termostat. Okazało się, że też nic za bardzo... i ostatecznie wymieniłem znów czujnik na ori razem z oringiem tak jak poprzedni. I nie sugeruj się kolego, że po tych moich zabiegach coś wskórałem. Po przemyśleniach wyszło, że stosuję za dobry olej by temperatura się tak dobrze trzymała....i tyle.
tmaxx88 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2012 Wróciłem z trasy teraz musiałem przejechać ( fakt ze mróz minus 15) około 15 km dopiero wskazówka wskoczyła na 90 stopni, najpierw zrobiłem jakies 150km stanołem na 2 godziny i później tak jak pisałem 15km przejechane dopiero sie rozgrzał.Sam nie wiem co mam myśleć...czy tyle potrzebuje silnik żeby się nagrzał, w samochodzie mojego brata fakt ze benzyna przejezdzam 1km i już jest temperatura.
MiruK Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 przy tych mrozach jak mam włączone ogrzewanie też mi się tyle grzeje (termostat niedawno wymieniany), jak wyłącze grzanie w kabinie to wskazówka temperatury silnika idzie o wiele szybciej
Spidan Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 W lecie od razu się mi nagrzewa,a teraz przy -15 też około 15km zanim będzie 90st i od startu grzanie mam ustawione na HI.
tmaxx88 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2012 aha ok a po mieście jesli jeździsz to ile musisz przejechać do pracy mam jakieś 2 km myślisz ze wskazówka powinna drgnąć?
Spidan Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Na takich mrozach nie drgnie po 2km.
tmaxx88 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2012 Pisaliśmy już o mrozach dziś zrobiłem test rozgrzałem silnik do 90stopni pokazało na zegarach elegancko.Zgasiłem silnik wskazówka opadła, odrazu przekręciłem kluczyć i NIC wskazówka ani drgnie.Nie wydaje mi się tak jak pisały niektóre osoby żeby był to termostat.Miał ktoś już taki przypadek?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się