Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Problem z turbiną


majtuch3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Mam problem z turbina. Problem polega na tym ze jadac turbo sie rozlancza i slinik wchodzi w tryb awaryjny. Bylem sprawdzic na komputerze co sie dzieje ale komputer pokazuje ze wszystko jest ok.

Problem zaczal sie jak przyszly przymrozki.

Co moze byc problemem? Moze czujnik turbiny daje nieprawidlowe informacje do komputera a on wlacza silnik w tryb awaryjny?

Prosze o pomoc !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komp bez logów dynamicznych nic sensownego pewnie nie pokaze, przy ilu obrotach wchodzi w ten tryb (na ciepłym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pewnie notlauf, turbo do czyszczenia[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 16:19_________________________________________________zrób logi, poczytaj na temat notlauf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść turbine, kierownice spalin.

Coś takiego : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63377.0;highlight=czyszczenie :wink4:[br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 00:19_________________________________________________A tak po za tym VAG powiniem Ci pokazywać błąd przeładowania jeżeli był notlauf wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej pisałeś że błędów nie było czy mi sie tylko wydaje? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam coś podobnego z turbiną wczoraj dałem gazu na 3 biegu do dechy doszedł zaledwie 3,5ty obroty i dalej nic opadł z sił i jechał jak maluch turbina nie ciągnie nie wiem co mam dalej zrobić czy czeka mnie wymiana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja Mialem tez cos podobnego... Zaczela mi sie zacinac ... pojechalem na komputer zrobil gos test no i turbina do czyszczenia... Pojechalem do goscia coumie to robic:) Niewiem czy turbo wyciagal czy tylko pryskal wd-40 bo mnie przy tym nie bylo, ale auto dziala jak narazie dobrze bez problemów... Jak problem sie pojaba bo czyszczeniu to moze cos ze sterpwaniem turbina ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz zrób komplet logów wtedy można coś więcej powiedzieć i wstaw do odpowiedniego działu ale 99 % przypadków to są zapieczone łopatki w turbinie jak już pewnie czytałeś czasami rozruszanie sztangi turbiny recznie pomaga i wydłubanie katalizatora ze środka wtedy należy przegonić auto pomaga ale nie zawsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób najpierw logi dopiero po logach jak się okaże co jest przyczyną czy turbina czy może n75

żebyś kasy nie wydał na darmo

No ja teraz turbinę zlałem wd40 i teraz dział tylko nie wiadomo jak długo

gorszych bzdur nie słyszałęm nie wiem co mogłeś zlać wd40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja teraz turbinę zlałem wd40 i teraz dział tylko nie wiadomo jak długo

Kolego nie zalałeś turbiny,tylko ją polałes.Nie ma możliwości żeby wd-40 uruchomiło turbinę.Albo zbieg okoliczności albo coś tam ruszyłeś i na jakiś czas objawy ustały.Ale uwierz mi,wrócą.

Co do regeneracji turbiny to unikajcie tego jak ognia! Regeneracja to w większości wypadków strata czasu i pieniędzy.Jest w polsce ledwie kilka firm które potrafią to zrobić.Reszta ładnie ją wyczyści,wymieni "bebechy" i złoży. Nie schańbią się nawet wyważeniem,a coś co kręci się kilkanaście tysięcy razy na minutę musi być niesamowicie dokładnie wyważone.Więc dopuki ma ciśnienie i nie puszcza oleju to TYLKO I WYŁĄCZNIE czyszczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...