siemian Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Też juz Bartku straciłem nadzieje na kierownice. Jednak tak jak mówisz fotele ważna sprawa, jak wiadomo ludzie przekładają fotele tak samo jak kierownice. Nawet jeśli poduszki są 1 nabojowe w tych i tych to może to nie działać tak jak w przypadku poduchy B8 w B7... a te napenwno nie działają?
AndyN Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Też juz Bartku straciłem nadzieje na kierownice. Jednak tak jak mówisz fotele ważna sprawa, jak wiadomo ludzie przekładają fotele tak samo jak kierownice. Nawet jeśli poduszki są 1 nabojowe w tych i tych to może to nie działać tak jak w przypadku poduchy B8 w B7... a te napenwno nie działają? Ten post: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=241736.msg2918580#msg2918580 i posty niżej. Trzeba się wczytać w treść.
siemian Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 jest powiedziane że może być problem ale nie jest to potwierdzone
AndyN Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Czekaj! Poduszka z B8 nie wystrzeli w B7? -- no tak z tego wynika ale koles mowil ze mam zadzonic do innego kolesia co sie tym zajmuje a jego dzis nie ma bo jest u klienta jakiegos [br]Dopisany: 06 Luty 2012, 14:51_________________________________________________mowil ze sa inne kody przyspieszenia i impulsow w sterowniku to zalezne jest ponoc od rocznika produkcji i sterwania jakims gatewayem ale koles nie byl pewien kazal jutro dzownic (...)
marcuso86 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 jest powiedziane że może być problem ale nie jest to potwierdzone Fakt, masz racje. Jednak dla posiadaczy B7 to nie problem bo poducha z B7 pasuje do kiery B8. Teraz dobrze by było dowiedzieć sie jak to jest z przednimi fotelami.
cool506 Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 No to pozamiatane Raguś dziękuje Ci , że nie miałeś takiego koloru skory jaki chciałem, dzieki Temu nie utopiłem kasy w obszycie kiery b7, i komu ja to teraz sprzedam .... Chyba za 100 zł trza bedzie wystawić...
Bart-S Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 No to pozamiatane Raguś dziękuje Ci , że nie miałeś takiego koloru skory jaki chciałem, dzieki Temu nie utopiłem kasy w obszycie kiery b7, i komu ja to teraz sprzedam .... Chyba za 100 zł trza bedzie wystawić... Spokojnie Cool - w B7 też są golasy
czaki22 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 teraz mozna cos innego zastosować, zlecić firmie wykonanie kierownicy na bazie 3 ramiennej b6 tak zeby umieścic w niej sterowanie z b7 , moze cos ładnego zaproponują, jeszcze poczekamy na techniczne dokładne objaśnienia
Bieniek Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Tylko tutaj piszecie o mostkowaniu. Skoro ja przelozylem poduche z b7,modul i tasme.To gdzie tam mostkowanie?Przy przejsciu na setup b7 samo sie mostkuje,czy trzeba wykonac osobna operacje?
AndyN Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 A wracając do sprawy poduszek bocznych przednich foteli z B7: ustalono, że mają inne numery ETKI. Czy mają takie same mocowania jak te z B6?[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 08:13_________________________________________________Czy z mostkowaniem czy bez mostkowania poduszka nie wystrzeli. Na czym polega mostkowanie, które piny trzeba połączyć jest już o tym w tym wątku. Łącznie ze zdjęciami.
czaki22 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 bieniek przeczytaj jeszcze raz , NIE DA SIE, NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI http://upsilon.star.net.pl/~czaki/allegro/kierb6.jpg jakosć beznadziejna ale moze by cos bylo z tego, nawet pewnie proporcje nie zachowane
Brysio Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Bart a orientujesz sie moze jak jest przy swapie z TT do B7 ? kolego nie chodzi o to jakiej konstrukcji sa poduchy tylko czy sterwoniki i naboje maja taka sama czestotliwosc komunikacji a to moze niestety byc inne ale popytam jesli bedzie ktos na tyle chetny do rozmowy bo narazie odsylaja mnie od annasza do kajfasza panowie problem nie lezy w wygladzie poduszki ani w jej podlaczeniu ale w sterowaniu i czestotliwosci impulsu co moze byc inne w b7 i b8 jesli np wezmiemy baga z roku 2005 i baga z roku 2008 to te sa juz innym sygnalem sterownae i d*pa zbita [br]Dopisany: 08 Luty 2012, 09:05_________________________________________________ Tylko tutaj piszecie o mostkowaniu. Skoro ja przelozylem poduche z b7,modul i tasme.To gdzie tam mostkowanie?Przy przejsciu na setup b7 samo sie mostkuje,czy trzeba wykonac osobna operacje? kolego ale problem w tym ze Twoje czujniki na karoserii komunikuja sie ze sterownikiem inna czestotliwoscia i inaczej ten impuls jest odbierany prosty przyklad jak bys sie chcial dogadac w chinach po wietnamsku brzmia podobnie a ni ch** sie nie dogadasz tak samo jest niestety z tym ukladem jako ze uklad air bag jest ukladem niesamowicie zlozonym w ktorym musza byc brane pod uwage setki obliczen CPU i pomiary z czujnikow crashu lub przyspieszenia G jesli jeden z elementow ukladu nie bedzie mial komunikacji SYTEM NIE ZADZIALA zostalo to tak skonstruowane po to aby uniknac wybuchow na parkingu lub tym podobnych rzeczach tak jak mowilem musi byc zadana predkosc minimalna np 30kmh do tej predkosci poduszki nie wystrzela
Bieniek Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 No to jest zgryz, czy wracac do paskudnej kiery b6
Artur82 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Panowie ja myślę, że temat jest już wyjaśniony więc proponuje go zamknąć..."nikt" z nas pewności nie ma czy ori poduszki (patrz.B6) w razie konieczności by odpaliły...więc teraz każy robi jak uważa...kiedyś auta jeździły bez air bagów i też się śmigało
AndyN Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Nie wszystko zostało wyjaśnione: * kierownica z B8 w B7? * mocowanie poduszek bocznych foteli przednich B6 a B7? * kwestia OC i AC w sytuacji kolizji przy modyfikowanym przez właściciela systemie airbag? Zgadzam się, że może w temacie pojawić się OT.
Bieniek Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Rozumiem,ze nie ma przypadku gdy w b6 z kiera b7 wystrzelily wszystki epoduchy.Zarejestrowano tylko nie wypalenie jaska?
Bart-S Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Rozumiem,ze nie ma przypadku gdy w b6 z kiera b7 wystrzelily wszystki epoduchy.Zarejestrowano tylko nie wypalenie jaska? Nie było takiego przypadku - wywalało inne poduszki a kierownicy z B7 nie. Jeśli chodzi o elektrykę i podłaczenie mostka - macie wklejone schematy... W B6 są dwa kabelki (piny 1 i 2 w łączniku) podłączone do detonatora nr 1. W B7 zaczyna się tak samo, do tego pinami 3 i 4 w łączniku lecą kabelki do detonatora nr 2. Mostek polegał na tym, że z łącznika z pinów 1 i 2 wychodzi się dwoma kabelkami i po parze podłacza się je do każdego z zapalników. Chyba nikt z nas nie wykonał takiego połączenia - po swapie wszyscy mamy podłączony tylko pierwszy detonator.
Bieniek Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Takie cos,ale z MF z b7 http://allegro.pl/nowa-kierownica-audi-8e0-a4-s4-rs4-a6-s6-rs6-sline-i2067714230.html :kox:[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 12:34_________________________________________________I wykonuja na zamowienie [br]Dopisany: 08 Luty 2012, 12:34_________________________________________________Wyslalem zapytanie,czy zrobia kiere ladna do b6 z przyciskami Mf.
proton2 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Ja sobie na szczęście zostawiłem wszystkie graty Zastanawiam się jednak, czy można zostawić taśmę i moduł kierownicy z B7 (oczywiście bez przekładania kabelków sie nie obejdzie, bo gniazdo w taśmie jest inne) ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się