Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Utrata mocy 2.0 tdi


jendker

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Moj brat jezdzi A3 2.0 Tdi 2005 rok. Te silniki tez montowane sa w A4 dlatego zdecydowalem tu zapytac o pomoc. Auto odczuwalnie stracilo moc, moge smialo rzec ze jakies 30% mocy gdzies sie ulotnilo... Podejrzewalismy turbine ale slychac jak gwizda wiec powodem jest chyba cos innego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu wlasnie jest problem, brat jest na feriach we wloskich alpach. Logi dostepne beda dopiero jak wroci, mam nadzieje ze na wlasnych kolach... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi dostepne beda dopiero jak wroci

Zadzwonić po assistance i po problemie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc wszystko, turbina, N75, EGR, G70, G28, G40, G31, tandem pompa, pompa spietrzajaca, PD, .. moznaby dalej wyliczac........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc wszystko, turbina, N75, EGR, G70, G28, G40, G31, tandem pompa, pompa spietrzajaca, PD, .. moznaby dalej wyliczac........

Wogole te nowe 2.0 tdi maja nieciekawa opinie w otoczeniu moich znajomych, znacznie wieksza awaryjnosc niz u poprzednika 1.9 tdi... Niby te 10 kucy wiecej, ale chyba nie warto..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wogole te nowe 2.0 tdi maja nieciekawa opinie w otoczeniu moich znajomych, znacznie wieksza awaryjnosc niz u poprzednika 1.9 tdi... Niby te 10 kucy wiecej, ale chyba nie warto..

:decayed: jezeli sie kupuje bezwypadkowa 5 letnia igielke - diesla, z przebiegiem 100.000 km, po babci, ktora jedzila tylko w niedziele na zakupy do kosciola, za okazyjne 70% jego wartosci, to taka opinia moze byc faktycznie uzasadniona :cool1::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam wielu mechanikow w MK i bez przesady, kazdy z nich wspomnial, ze 2.0 TDI mają wadę napędu pomp oleju, wiemy jednakze ze jest ona do wyeliminowania...

Oprócz napędu pomp, czesto padają pompowtryski , filtry cząstek, turbiny, koła dwumasowe, pompki w baku, ecu i inne drobniejsze gadżety związanane z tym motorem, a nasila się to przy 200 tysiakach, więc albo kupowac takiego co ma 250 tysiaków albo 100 tysiaków na blacie:)

Najpewniejsze są archaiczne TDI`ki ze stada 4-ro i 5-cio cylindrowych z układem wtryskowym opartym na pompie rotacyjnej i wtryskiwaczach 2-sprężynowych.

Niemniej, dla niektórych 10-letnie auto jest zbyt stare, więc nie każdemu da się wytłumaczyć :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...