MARTiiii Opublikowano 30 Października 2006 Opublikowano 30 Października 2006 Chyba nie było o zamarzaniu ropy w naszych śmierdzielach :razz: . Ja tam kompletenie nie jestem obeznany, jak to jest z tą ropą przy minusowych temp. ale ze słyszałem, że lubi sobie w jakieś temp. zamarznąć. Więc, czy w zimie do zatankowanego paliwa-ropy nie trzeba przypadkiem dolać czegoś by przy -10C czy iluś tam nam ropa nie zamarzła :shock: ?
Gość zdeniu Opublikowano 30 Października 2006 Opublikowano 30 Października 2006 ropa nie zamarza oddziela sie jedynie od niej parafina i to przy wiekszych temp. jak -10 są rózne środki ale co niektórzy nawet dolewają trochę benzyny sam osobiscie nic nie leje i lata
Gość Murzyn Opublikowano 30 Października 2006 Opublikowano 30 Października 2006 w zimie na wszystkich stacjach ropa jest dostosowana do temp, od-25 do -35, w praktyce wyglada to tak, ze nawet podczas mrozow zeszlej zimy (autko malo w garazu stalo) przy temp ponad -35 palilo bez problemu (webasto tez)
MARTiiii Opublikowano 30 Października 2006 Autor Opublikowano 30 Października 2006 O beznzynie też mi się obiło o uszy ale w życiu bym jej nie dotankował. No u nas czasami lubi do -30 dojść.
Gość Murzyn Opublikowano 30 Października 2006 Opublikowano 30 Października 2006 w życiu bym jej nie dotankował. mozna i nic sie nie stanie, ale naprawde niewieleNo u nas czasami lubi do -30 dojść.u nas tez...prawie juz gory
Lukas Opublikowano 30 Października 2006 Opublikowano 30 Października 2006 No u nas czasami lubi do -30 dojść. a no potrafi Kwestia jest taka jak dobre i sprawdzone paliwo tankujesz
Gość Murzyn Opublikowano 30 Października 2006 Opublikowano 30 Października 2006 z tego co wiem to teoretycznie na statoil sprzedaja rope o temp wytracenia -40C....ciezko sprawdzic w praktyce
baskecior Opublikowano 30 Października 2006 Opublikowano 30 Października 2006 NIe wiem po co napisałem "10 przykazan dla diesla" ... skoro i taj nikt nie czyta ... Zimą stosujemy depresatory ... i po kłopocie.
Gość Murzyn Opublikowano 30 Października 2006 Opublikowano 30 Października 2006 baskecior, a po co jak nie sa potrzebne??
baskecior Opublikowano 30 Października 2006 Opublikowano 30 Października 2006 baskecior, a po co jak nie sa potrzebne?? Przykazania czy depresatory ?
Gość Murzyn Opublikowano 30 Października 2006 Opublikowano 30 Października 2006 zawsze zachwalalem Twoje przykazania, wiec chodzi o depresatory [ Dodano: 31-10-2006, 00:41 ] wlasciwie to gdzie one sa (przykazania)?? wydaje mi sie ze kiedys je przyklejalem... :?:
spanky Opublikowano 31 Października 2006 Opublikowano 31 Października 2006 ja tam do swojego ex-kondona 1Z nc nie dolewalem .... odpala przy -25 bez problemu .... trzeba lac dobry gnoj (BP Ultimate) i nie bedzie problemow .... :twisted: zobaczymy jak bedzie z A4 .... to nasza pierwsza zima ... ;-)
Hugo Opublikowano 31 Października 2006 Opublikowano 31 Października 2006 Ostatniej zimy jak było ponad -30 i auto stało 8h przed firmą , to zawsze odpalało z pierwszego , bez najmniejszych problemów.Nidgt mnie nie zawiodło.Tankuje na Neste
baskecior Opublikowano 31 Października 2006 Opublikowano 31 Października 2006 Gratuluję Wam koledzy ... niestety nie zawsze jest tak różowo ... w 1Z raz przymarzło mi paliwko , cudem odpalił , ale zdechł i musiałem go wtoczyć do ciepłego garażu ... mam nadzieje że jakość paliwka się polepsza i nie trzeba będzie lać wynalazków. PS: Spanky to też moja pierwsza zima z A4 i ... quattro :twisted: :mrgreen:
wicior123 Opublikowano 31 Października 2006 Opublikowano 31 Października 2006 a co myslice o lepszych paliwach typu ON verva? czy do nich tez trzeba lac dodatki zeby parafina sie nie wytrąciła?
spanky Opublikowano 31 Października 2006 Opublikowano 31 Października 2006 a co myslice o lepszych paliwach typu ON verva? czy do nich tez trzeba lac dodatki zeby parafina sie nie wytrąciła? generalnie tam juz sa dodatki ... ;-)
baskecior Opublikowano 31 Października 2006 Opublikowano 31 Października 2006 a co myslice o lepszych paliwach typu ON verva? czy do nich tez trzeba lac dodatki zeby parafina sie nie wytrąciła? Lepsze to one są ... w cenie ... :mrgreen: Poza tym żadnej różnicy poza wyższym spalaniem. Co do wytrącania się parafiny to jedynym sposobem przy bardzo niskich temp jest depresator.
andrzejz Opublikowano 31 Października 2006 Opublikowano 31 Października 2006 NIe wiem po co napisałem "10 przykazan dla diesla" ... skoro i taj nikt nie czyta ... Ja przeczyłem i bardzo mi się podobały :smile: Pozdrówki
dark79 Opublikowano 31 Października 2006 Opublikowano 31 Października 2006 NIe wiem po co napisałem "10 przykazan dla diesla" ... skoro i taj nikt nie czyta ... Ja przeczyłem i bardzo mi się podobały :smile: Pozdrówki a czy stosujesz je chociaz w 50 %
Gość Murzyn Opublikowano 31 Października 2006 Opublikowano 31 Października 2006 lepsze hmm ciezko stwierdzic wogole czy lepsze, napewno drozsze, bezsiarkowe(na statoil napewno i na reszcie mysle ze tez) temp wytracania jest identyczna jak w normalnej ON
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się