marcin248 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Witam mam sprawę w temacie paska ojca B5 FL 2004r AWX jechał sobie dzisiaj elegancko zatrzymał się zgasił motor odpalił i patrzy na półfis EngineWorshop migająca świeca żarowa i non stop więcące światła stop , podczas jazdy, na postoju bez świateł i wszystko nawet bez kluczyka się świeci co jest dziwne odłączyliśmy akumulator podłączyłem vaga hamulce nie ma błędów , engine były błedy VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 KE Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 4898 Software Coding: 00005 Work Shop Code: WSC 05314 Additional Info: WVWZZZ3BZ5E030042 VWZ7Z0D9947979 2 Faults Found: 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-00 - - 18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring P1855 - 35-10 - - - Intermittent na małe wytłumaczenie po formacie laptopa instalowałem vag coma i strowniki i miałem troche problemów żeby sie w końcu połączy z paskiem na tyle pozwala mi kabel od viakena KKL com3 u siebie też miałem problemy przy instalacji ale daje rade więc do rzeczy... kasuje błędy, został pierwszy 16955 którego nie da się skasowac po odpaleniu silnika naciskaniu na pedał przestawianiu tempomatu lekko tylko przygasły stopy jak tam szturchałem pedał stopu ale to tylko chwilowo , szukałem na forach jakiś czujnik pod pedałem jest jutro sie tom dostaniemy zobaczyc co i jak bo dziwne że światła delikatnie reagowały przez moment , na postoju akumulator odłaczony bo to jedyne wyjście żeby sie nie świecił stop nie wspominajac o wyciąganiu wszystkich żarówek stopu no ale bez przesady hehe pozdrawiam , czy ktoś mial podobny problem
kkam Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 na 99% uszkodzony czujnik pod pedałem hamulca, koszt nowego w ASO ~50zł
marcin248 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2012 na 99% uszkodzony czujnik pod pedałem hamulca, koszt nowego w ASO ~50zł tak celowaliśmy ale sporo postów czytałem że po wymianie nie ma róznicy dalej bład lub powracający ale jutro wolne wiec się zajrzy po zdjęciu z pod kierownicy plastiku zaczynającego się przy bezpiecznikach będzie do niego dostęp? , nie wiem jak on wgląda może na początek jakoś się rozrusza po wyjęciu jakieś wskazówki na co uważac? oprócz tego żeby nic nie zepsuc heh bo dac nawet te 50dych w ciemno to ryzyko jeśli to nie to a na podmiankę nie ma chyba że od starego poczciwego mojego afna podejdzie na próbe
Lukasz_mk2 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 coś takiego piszą o tym błędzie w necie: 16955/P0571/001393 - Brake Light Switch (F): Implausible SignalPossible Symptoms Malfunction Indicator Lamp (MIL) active Brake Light(s) not working Possible Causes Wiring and/or Connectors faulty Fuse(s) faulty Wrong Brake Light Bulb installed (21W instead of 5/21W) Brake Light Bulb(s) faulty Brake Light Switch (F) faulty Possible Solutions Check Wiring or Connectors Check/Replace Fuse(s) Check/Replace Brake Light Bulb(s) Check/Replace Brake Switch (F) Special Notes Brake Light Switches (F) have the reputation of breaking quite often. mam nadzieje że z językiem nie będzie problemu, jak by co to google dobrze to przetłumaczy
marcin248 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 pali bezpiecznik jeden (20stka) taki wysoko co jest nie tam co skrzynka bezpieczników tylko po lewej stronie kierownicy wysoko nad przekaznikami tylko jeden paliło go również po odłączeniu kostki od pedału hamulca, wiec w czymś innym tez jest problem bo światła przestały świecic po odłączeniu kostki a bezpieczk cały czas pali
Lukasz_mk2 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 napisz dokładnie o który bezpiecznik dokładnie chodzi, na odwrocie zaślepi bezpieczników masz ich rozpiskę.
marcin248 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 właśnie wróciłem ze sklepu z drugim czujnikiem pedału chamulca a tego bezpiecznika o co go pali nie ma tam gdzie znajdują sie wszystkie i co jest rozpiska do nich na zaślepce z dołączoną jak by wizytówka wsuwaną z rysunkami i numerami który jest do czego, ten o którym mowa jest w śród przekazników kwadratowych jeden sam rodzynek którego pali po podłączeniu klemy , mamy zestaw bezpieczników na zapas bedziemy kombinowac najpierw jednak ten czujnik wsadzimy a co dalej nie wiem [br]Dopisany: 01 Luty 2012, 12:22_________________________________________________tamten czujnik raz działał raz nie, nowy nie działa tzn stop świeci się cały czas odpinałem już i kostki świateł stop przy każdej lampie żeby tył wykluczyc i kolejny bezpiecznik poszedł w pi...du. co można jeszcze odpiąc lub co może powodowac że pali bezpiecznik ? może jakiś przekaznik do wymiany ale który to by był
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się