Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jęczenie i pykanie przy skręcaniu nowa pompa nowe przewody magiel i płyn pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak jak w temacie wszystko zrobione a nadal jęczy normalnie załamka :(

i to tylko na rozgrzanym i tylko podczas toczenia się

w miejscu cisza

brak mi już pomysłów

---------- Post dopisany 30-12-2012 at 10:33 ---------- Poprzedni post napisany 01-02-2012 at 20:05 ----------

nadal jęczy jakby to kogoś interesowało dodam że płyn wydaje się brązowy a nie zielony :(

pytanie jest jeszcze czy mozliwe jest że na postoju jeśli pompa jest trafiona nie bedzie jęczeć a podczas toczenia tak??

bo wydawalo mi sie że jak się kreci w miejscu no najbardziej się obciążaukład wspomagania ??

---------- Post dopisany at 12:53 ---------- Poprzedni post napisany at 10:33 ----------

a moze być taki efekt wyrobionej gumy w kielichu??albo łożyska w kole??albo jakichś poduszek w sankach?? :D hehehe

Opublikowano

Z tym pykaniem przy skręcie to rzeczywiście może być coś z elementami zawieszenia lub saniach a nie z samą pompą.

Opublikowano

wachacze i koncowki na 100pro w dobrym stanie

a jak sprawdzic tą gume w kielichu alpo poduszki w sankach i gdzie te poduszki sa :)

Opublikowano

ja mam zajechana pompe i po 3 wymianach plynu nadal to samo, na postoju tylko lekko burczy przy skrecaniu, natomist ja dodam gazu i skrecam to trzeszczy tak samo w ruchu takze jedyne rozwiazanie pompa do wymiany, ale ty kolego piszesz ze masz płyn już nie ciekawy, także wymien go i przeplucz układ, może bedzie lepiej

Opublikowano

płyn zmienia kolor prawie od razu po wymianie :/

Opublikowano

zawór spieprzony - zaworek kosztuje 20zł w ASO - to taka śruba wkręcana w maglownicę z zaworem kulowym w środku.

Opublikowano

Może dolej płynu bez niego też skrzypi. Czasami warto zacząć od najprostszych rzeczy.

Opublikowano

o kurcze powiem ci ze myslalem o jakims zaworku :) ale niewiedzialem czy cos takiego istnieje i czy mozna to wymienic :) a spotkałeś się z tym już??i czy może się olej zużywać??

---------- Post dopisany at 19:40 ---------- Poprzedni post napisany at 19:39 ----------

i czy masz może nr tego zaworku bo ostatnio jak byłem w aso to nic gość nie mógł znalezć porażka :)

---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:40 ----------

i czy można to zrobić nie wyciągając magla :D hehehe

Opublikowano

Jeśli płyn zmienia kolor to ja bym stawiał na magiel ,sam zrobiłem pompę a okazało się że to jednak maglownica a kolor płynu też się zmieniał 2 razy wymieniałem :shock3::mysli:

Opublikowano

ja takie cyrki miałem z zaworkiem - wymiana najwygodniejsza z podnośnika, ale można i bez. Wtedy też płyn kolor zmieniał, pienił się... Numeru zaworka nie mam, pamiętam tylko, że od 1J0 się zaczynał - to po prostu śruba ze zintegrowanym zaworem.

Opublikowano

a tez miales te numery dopiero po rozgrzaniu??bo na zimnym mam wszystko ok :)

ja takie cyrki miałem z zaworkiem - wymiana najwygodniejsza z podnośnika, ale można i bez. Wtedy też płyn kolor zmieniał, pienił się... Numeru zaworka nie mam, pamiętam tylko, że od 1J0 się zaczynał - to po prostu śruba ze zintegrowanym zaworem.
Opublikowano

ja tez na zimnym mam ok a jak sie rozgrzeje to masakra

Opublikowano

nie moge w etce znależć :/

---------- Post dopisany 01-02-2013 at 07:44 ---------- Poprzedni post napisany 27-01-2013 at 20:36 ----------

I nikt nie poda nr jakiegos tej srobeczki?? :D

Opublikowano

Panowie też ma tak ze na zimnym jest ok a na rozgrzanym już ją słychać a co do stukania to sprawdz krzyżak na kolumnie kierowniczej bo morze być wyrobiony. Czy wymian tego zaworka pomoże ? Też mi się pieni czasem ale słychać ja tylko na wolnych obrotach

Opublikowano

u mnie też na wolnych :) a jęczy jakby jakaś guma o gumę sie obcierała

Opublikowano

U mnie jeszcze jest tak ze czasem jest ok a czasem tak jak by coś się przycinało ale to sporadycznie.Czy wszystkie zaworki są takie same czy indywidualnie każdy zaworek trzeba dobierać pod względem modelu czy rodzaju silnika lub pompy wspomagania? Jak by ktoś miał numer katalogowy do A4 B6 3.0i to też bym poprosił.

Opublikowano

wyczytalem gdzies zeby nalac plynu pod sam korek i tak zrobilem wydaje mi sie ze o dziwo pomogło zobaczymy przy dłuższej jezdzie :)

---------- Post dopisany 06-02-2013 at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany 02-02-2013 at 13:47 ----------

etam nadal jęczy ale mniej i po przejechaniu ponad 30 km ehhh mam wrazenie ze ten olej sie jakby zuzywa za szybko niewiem sam musze koniecznie ten zaworek polapac :)

---------- Post dopisany 09-02-2013 at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2013 at 18:06 ----------

dzwoniłem do gościa co podobno zna się na maglach i nie wie o co chodzi normalnie krew mnie zalała :)

Opublikowano

Panowie.Tak czytam ten temat i powiem wam co u mnie było pompa wyła i wszyscy mówili ze się skończyła i załamka ,ale przez przypadek jak wymieniałem płyn a nóż pomoże zobaczyłem takie sitko z w zbiorniku płynu i było one krzywo i tak sobie włożyłem je na swoje miejsce.I co się okazało sitko te blokuje zbyt gwałtowne wypływanie płynu wracającego do zbiorniczka w momencie jak sitko było wypadnięte ze swojego miejsca to płyn gwałtownie wpadał do zbiorniczka pienił się napowietrzał i wracał do pompy która wyła bo płyn był z powietrzem.Siteczko włożyłem na swoje miejsce i problem uciął się momentalnie.pompa jak nówka w moim przypadku.Może to komuś pomoże bo ja tego nigdzie nie wyczytałem sam metodami prób i błędów doszedłem.Pozdrawiam.

Opublikowano

Sitko bylo ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...