pablo311091 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam Mam takie Pytanko Mój problem polega na tym, ze czasami mi za muli autko, tzw: jak jadę nie wiem 20,40,nawet do 100km/h to obroty spadają chociaż mam wciśnięty gaz,a jak puszcze gaz i wcisnę spowrotem to już normalnie jest. często to już się zdarza. a drugi problem jest taki: - jechałem 100 km/h i chciałem więcej pojechać to nie chciał. Obroty spadały spowrotem i nie do puszczało przekroczyć 100km/h podjechałem do stacji paliw nalałem tam z 5 litrów PL ropy to normalnie zaczął pracować może mi ktoś pomoże ten problem rozwiązać mam audi a4 b5 19 .TDI 90 Koni z 1995 roku
grzegorzmen Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Zapiąć Vaga -zrobić logi i wtedy się zobaczy a najlepiej jak by zrobić w czasie w/w objawów . Dodatkowo odczytać błędy też powinno być pomocne
pablo311091 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 aha... to będę musiał do znajomego podjechać żeby podpiął mi i zobaczył. filtr paliwa ? wiem ze przed zima wszystkie wymieniane były a przedwczoraj odstojnik czyściłem z filtra to trochę syfu było
Lu-Gi Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Widocznie nalałes jakiegoś chu***o paliwa wymień filtr i zalej auto do min 1/2 baku na jakiejś dobrej stacji np. shell [br]Dopisany: 02 Luty 2012, 14:02_________________________________________________oprócz tego vag oczywiście
pablo311091 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 to znaczy cały czas ruska wlewam, a czasami PL żeby wtryski przeczyściło A autko mam od roku i nic zarazie się nie psuło
DiAMOND Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 to znaczy cały czas ruska wlewam, a czasami PL żeby wtryski przeczyściło A autko mam od roku i nic zarazie się nie psuło Jak kupujesz ruskie paliwo od przemytnika to nic dziwnego, że kiepska jakość
danu44 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 A czasami PL żeby wtryski przeczyściło No i prosze, kolega tankuje polskie paliwo zeby dodac zdrowia silnikowi... i wtryski nim czysci. A my tak na nie narzekamy... i w Germani chcielibysmy tankowac. Odrazu widac jak inaczej patrzy sie ze wschodu na zachod. Pozdrawiam ps. Kolego Pawel, podjedz gdzies na Polskiego Shella... i zatankuj do pelna Shell V-Power. Kup STP, czarne i niebieskie i wlej do do zbiornika. Wczesniej wlej STP, nastepnie paliwo. Pojezdzij tak ze 200-300 kilometrow i daj znac czy sie zmienilo. ps. oczywiscie filtr paliwa najlepiej zmienic na nowy, i to jakis markowy. Knecht, Mann, Bosch.
wili Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Na ruskim paliwie bujam sie już dwa lata bez żadnych problemów .
kamilglm Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Widocznie teraz jakość ruskiego paliwa się pogorszyła , wymień filtr paliwa i zatankuj dobrej jakości ON, powinno wrócić do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się