Bieniek Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Mam taki problem.po odjęciu gazu np.przy redukcji lub zmianie biegu auto dostaje mula tzn. Przez 2 s nic Sie nie dzieje a potem dostaje kopa.nie jest tak zawsze i jest tak przy różnych obrotach.miałem mały wyciek płynu chlodniczego i aby go naprawić musieliśmy rozlaczyc kilka przewodów.połączenia wszystkie sprawdzone.podłączone dobrze.nie wiem już co to może być.
kamilglm Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Ojciec miał podobnie w A6 (AKN), wymienił filtr paliwa i jak ręką odjął.
Bieniek Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 Wymieniłem.razem z tym plastikowym motylkiem na filtrze. do tego w całym układzie paliwowym nowe miedziaki i nowe wezyki na powrotach.
przemek4net Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 zlogowa 011 tak by uchwycic w nim moment mula
Bieniek Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 W tyg postaram sie zlogowac,bo wyjechalem na weekend. Pomyslalem,ze moze przepustnica,ale podmienilem i nic sie nie zmienilo.Moze cos z egr?[br]Dopisany: 03 Luty 2012, 23:15_________________________________________________Zauwazylem,ze czasami samochod podczas ruszania jest slaby.Kilka razy mi zgas,bo potrzebuje wiecej gazu,a za chwile wkreca sie na obroty.Czyli taki sam efekt jak po odpuszczeniu gazu. Postaram sie jak najszybciej zrobic logi.
przemek4net Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 a teraz Ciebie kojarze - ex-auto Trzenia? Czy byl moment ze auto bylo sprawne czy to od momentu kupna jest ten problem? Generalnie all logi (statyczne i dynamiczne) + extra log 011, 008, 004, 003 w momencie gdy lapie dola - po co? - zebys sie nie nudzil:) - by sprawdzic czy w monencie dola turbina przypadkiem nie chce ladowac albo kat wtrysku sie zawiesza (krotko: co powoduje ze auto na chwile jest "inne') .... Pozdrawiam, Przemek
Bieniek Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Hej. Zregenerowalem pompe.Nowe koncowki wtryskow i mialek mini pekniecia na glowicy.Wszystko zostalo zrobione. Auto chodzilo 2 dni super,ale ciekla woda z krocca co jest przy pompie wtryskowej. Naprawiony wyciek i od tej pory te problemy.
studziany Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Ja miałem tak, że po redukcji i dodaniu gazu miałem 2s muła, a później wystrzelał jak z procy. U mnie powodem był padnięty EGR. Odpiąłem wężyk gumowy dochodzący do grzybka EGR i zaślepiłem śrubką. Od tamtej pory jak ręką odjął. Niestety przy tych mrozach niesprawny EGR daje po pupie, bo fure teraz mega ciężko nagrzać w mieście
Bieniek Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 Auto nagrzewa mi sie do 90stopni po okolo 15km.Tyle,ze startuje z garazu gdzie jest cieplej. Hmm wlasnie myslalem i EGR. Jest tez dziwny dzwiek od momentu wykrycia tej usterki. Nieszczelnosci nigdzie nie zlokalizowalem....[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 07:52_________________________________________________Odpiąłem wezyk i zaslepilem srubka. Jest duuzo lepiej,ale jechalem tylko kawalek do sklepu.Jutro bede jechal do pracy to przestestuje. Mam nadzieje,ze to jest to. [br]Dopisany: 06 Luty 2012, 22:10_________________________________________________No,jest dobrze teraz.Tak jak powinno byc. :kox: :kox: Potestuje do jutra i zajme sie podcisnieniami i ewentualna podmianka egr.
studziany Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 EGR do wymiany niestety. Ze względu na te mrozy, też zastanawiam się nad wymianą. Troche pociągnie po kieszeni niestety
Bieniek Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 Tylko,ze u mnie sie zbieglo z rozbieraniem gory silnika,wiec jest szansa za zle podpiecie/niedopiecie czegos.
studziany Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 A masz może twardy pedał hamulca przy hamowaniu i czasem wpadanie w notlauf??
Bieniek Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 A masz może twardy pedał hamulca przy hamowaniu i czasem wpadanie w notlauf?? Nie,innych objawów brak.
studziany Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Kutfa, to musisz przeglądnąć jeszcze raz poprawność podłączenia podciśnienia. Najlepiej jakbys miał taki sam silnik jako schemat i porównywał wszysto do siebie... Jakbyś chciał wyelminować EGR to musiałbys jakąś podmiankę zrobić na sprawny. Wtedy będziesz wiedział czy to wina podpięcia przewodów czy wina EGR.
Bieniek Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 Tak wlasnie planuje zrobic. Akurat na placu stoja 2 BDG :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się