Mario82A4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Lutujemy 2 kabelki w miejscu oznaczonym na czerwono przecinamy 2 ścieżki w miejscu oznaczonym na czerwono ---------- Post dopisany at 16:22 ---------- Poprzedni post napisany at 16:17 ---------- u mnie wygląda to tak trochę słabo to wygląda ale działa , trzeba uważać przy przecinaniu starych ścieżek żeby całość sie nie rozleciała
Labiel Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Przejrzałem to co opisałeś i całość myślę jest bardzo zrozumiała nawet dla laika. Mam tylko pytanie o kable czarno-fioletowy. W nowym i starym przekaźniku takie kable mamy 2 pod jednym pinem. Piszesz żeby je razem podłączyć - czyli 2 kable ze starego przekaźnika, łączymy z 2 kablami z nowego. Potem rozumiem że dokładam do tego kabla jeszcze jeden idący od manetki. Czyli do 2 kabli w tym samym pinie w starym przekaźniku w nowej wersji dochodzą 3 kable. Dobrze rozumiem czy coś zakręciłem.
fragless1 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Jeden koniec czarno-fioletowego ze starego przekaźnika podłączasz do nowego przekaźnika, a drugi koniec, ale już z nowego przekaźnika podłączasz do manetki. Czyli de facto jeden koniec ze starego przekaźnika Cię nie interesuje w ogóle. Będzie sobie wisiał.
Labiel Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Ok, to już jasne. Gdzieś tam wcześniej pisałeś że jeden z tych kabli idzie do manetki, ale w odniesieniu do starego przekaźnika i główkowałem. Ale widocznie chodziło pewnie o nowy przekaźnik. Eh, sorki że tak truje Ale mam jeszcze jedno pytanie/uwagę. Mianowicie o kabel Niebiesko-Czerwony - czyi plus po stacyjce. Nie wiem czy to zasilanie przekaźnika nie powinno iść po bezpieczniku a nie bezpośrednio. PS: Z tymi przewodami Fioletowo-Czarnymi chyba się kopsnąłeś W sumie są trzy i generalnie wszystko opisujesz poprawnie na stronie 3, bo nie dawało mi to spokoju i sam siedziałem nad schematami. A potem dokładnie wczytałem się w drugą część twojego opisu na stronie 3ciej i skapnąłem się że opisujesz dokładnie to do czego doszedłem w schematach.
Mario82A4 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Jeden koniec czarno-fioletowego ze starego przekaźnika podłączasz do nowego przekaźnika, a drugi koniec, ale już z nowego przekaźnika podłączasz do manetki. Czyli de facto jeden koniec ze starego przekaźnika Cię nie interesuje w ogóle. Będzie sobie wisiał. Fragless1 i jak dołączyłeś do szczęśliwych posiadaczy Avantów ? I jak może być taka rzeźba manetki ? Moja była robiona na szybko i troche słabo wygląda , ale najważniejsze że działa . Niedługo będę rezał drugą manetkę i może lepiej to wyjdzie
fragless1 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Juz nam avanta, ale ze szczęściem jeszcze poczekam. Jeszcze nie dlubalem przy manetce, bo walcze z licznikiem. Chciałem założyć z białym podświetleniem, ale muszę wszystko odkręcić, bo jakieś chyba były już modyfikacje i ciągle mi podświetla wskazówki i wyświetlacz, wiec przekładam kabelki na nowo. Wczoraj pol dnia siedziałem i dziś muszę to odkręcić. Wiec manetka musi poczekać. A sam patent spoko jest i tak tego nie widać, a ważne żeby działała.
Labiel Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Ok, temat dzisiaj ogarnąłem i wszystko działa, ale nie obyło się bez problemów. W opisie na pierwszej stronie jest błąd. Kostkę za starym przekaźnikiem wycieraczek zostawiamy a w niej zielony kabel - nie ruszamy go. To kabel od pompy paliwa - w TDI oczywiście nie ma problemu, ale w PB już jest. Brązowy kabel masowy od nowego przekaźnika ciągniemy do jakiejś masy na słupku i wtedy będzie ok.
fragless1 Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 A skąd wiesz, ze ten zielony jest od pompy paliwa? I po co pompa paliwa miałaby być podpięta pod przekaźnik wycieraczek? Na schematach tego nie ma, a jest tylko masa i to w tym pinie, co ten zielony kabelek. Ja pod niego podpiąłem nową masę i śmigam.
Labiel Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Wiem bo siedziałem pół dnia i rozkminiałem czemu nie chodzi pompa paliwa i w końcu doszedłem. Po podłączeniu masy pod ten przewód wycieraczki oczywiście chodziły ale pompa już nie. A jak i to i to było podłączone to po odpaleniu wycieraczki same chodziły. Ty masz tdi więc nie masz pompy paliwa więc sytuacja jest inna. Ja mam pb i na 100% zielony przedód jest od pompy paliwa - idzie do bezpiecznika.
fragless1 Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Być może w tdi jest inaczej. U mnie to śmiga normalnie, ale dla posiadaczy pb to przydatna informacja
Labiel Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Być może w tdi jest inaczej. U mnie to śmiga normalnie, ale dla posiadaczy pb to przydatna informacja Na pewno jest inaczej, bo przecież nie ma pompy paliwa w zbiorniku
Mario82A4 Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Hmm ciekawe po co kabel od pompy paliwa w tej kostce
fragless1 Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 No też się nad tym zastanawiam i nie mogę dojść do tego. Zwłaszcza, że w schematach go nie ma, ale jak kolega to odkrył w PB, to dobrze, bo na przyszłość w benzynie nikt nie będzie miał problemów.
Labiel Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Raczej nie ma co patrzeć że dana kostka jest tylko i wyłącznie od jednej funkcji. Tak samo w kostce na słupku. Idą tam jakieś kable od wycieraczek jak i od pompy paliwa.
fragless1 Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Przy manetce jeszcze nie dłubałem, bo mam innych zajęć sporo. Dodatkowo, to jeszcze nie mam tej manetki, muszę skądś ją skombinować, żeby pobawić się. Na razie przerzucam graty ze starego auta do nowego, bo szkoda sprzedać ze wszystkimi modyfikacjami (fotochrom, kratki podświetlane itp.). Cena auta nie podrośnie, a ja będę musiał sobie szukać nowych gratów. Najszybciej chyba w wakacje to ogarnę, bo będę zmieniał konsolę na poliftową, kratki podłączał i fotochrom, to wtedy też od razu ogarnę manetkę. Tylko muszę znaleźć kogoś, kto będzie chciał sie wymienić na manetki: przedlift za polift i do tego jeszcze poszukać manetki tempomatu. Trochę mam do ogarnięcia, więc póki co odpuszczam jakieś modzenie, bo i czasu brakuje.
Mario82A4 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Ja na razie z braku czasu założyłem przekaźnik 99 , jak znajdę trochę wolnego czasu założę manetkę . ciekawe czemu audi nie zakładało tego przekaźnika 99 tylko ten 229
Labiel Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Wczoraj sprawdzałem działanie wszystkiego i chodzi super. Prędkość czasówek w zależności od prędkości auta również fajnie działa.
Mario82A4 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 W sedanie macie trochę łatwiej ale i Avanta rozpracujemy
ryba85 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 . ciekawe czemu audi nie zakładało tego przekaźnika 99 tylko ten 229 tez sie zastanawiałem.bo w golfach z 95 roku te przekazniki 99 sa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się