Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o diagnozę


Dudeusz

Rekomendowane odpowiedzi

Nocne logi. Poszukajcie błędów, dawka nie jest za duża?

http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_71628.html

http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_71636.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawkę możesz zwiększyć do 3,5mg.

Po drugie, kto uczył cię robić logów? Dynamiczne robimy od 1500obr. i wciskamy pedał do oporu i tak trzymasz do 4200obr. (3 bieg).

Te logi są do wyrzucenia.

[br]Dopisany: 06 Luty 2012, 20:50_________________________________________________Dla zrozumienia tego co napisałem możesz zrobić taki sam log (od momentu odpalania), ale w logu 004 :)

Tego też nie zrozumiałeś, że potrzebny jest log 004 (możesz również jednocześnie logować 000) zrobiony po całonocnym postoju samochodu od momentu przekręcenia kluczyka do czasu około 1 minuty jego pracy.

Kluczyk na ON, włączasz start logowania kanałów 004 i 000 następnie odpalasz - cały czas logujesz.

Log miał być zrobiony w większe mrozy - teraz zapewne nic nie zobaczymy (nawet powietrza w wężykach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po drugie, kto uczył cię robić logów? Dynamiczne robimy od 1500obr. i wciskamy pedał do oporu i tak trzymasz do 4200obr. (3 bieg).

Te logi są do wyrzucenia.

Nikt nie nie uczył, ale o zasadzie robienia logów czytałem. Późna pora była i jakoś tak bezmyślnie zrobiłem wszystkie, razem z tymi błędnymi. Usunę te błędne.

Może trochę wyrozumiałości dopiero zaczynam wgryzać się w ten temat :embarrassed: ale wiem moja wina.

Kto nic nie robi nie popełnia błędów. Chyba forum to miejsce które pomaga, wystarczy napisać usuń to to i to bo to zrobiłeś źle...

Tego też nie zrozumiałeś, że potrzebny jest log 004 (możesz również jednocześnie logować 000) zrobiony po całonocnym postoju samochodu od momentu przekręcenia kluczyka do czasu około 1 minuty jego pracy.

Kluczyk na ON, włączasz start logowania kanałów 004 i 000 następnie odpalasz - cały czas logujesz.

Log miał być zrobiony w większe mrozy - teraz zapewne nic nie zobaczymy (nawet powietrza w wężykach).

Zrozumiałem i ale nie nacisnąłem "start" ja rano odpalałem samochód. Z pośpiechu bo żonę do pracy odwoziłem. A później to już "d...a"

Samochód w nocy w garażu, co dla ciebie znaczą większe mrozy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bierz tego zbyt do siebie, spodziewałem się logów z których można wyciągnąć jakieś wnioski.

Auto wystaw na mróz na noc i z rana zrób to co napisałem.

Garaż w tym wypadku nie pomoże- ma być wymrożony, najlepiej kilka nocy na dworzu :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi zrobię jak tylko będą do tego stosowne warunki.

Teraz na zimnym odpala dużo lepiej "prawie na dotyk" jak stoi w garażu po nocy. Zobaczymy jak będzie pod chmurką przy dużych mrozach, ale za to na ciepłym musi delikatnie dłużej zakręcić. Czy zmiana dawki startowej coś pomoże?

Banshee powiedz mi czy zwiększę dawkę paliwa do 3,5mg tak jak sugerowałeś. To zniknie efekt drgań na biegu jałowym który przenosi się do wnętrza samochodu, kierownicę, podłokietnik, fotele?. Takie drgania jak na fotelu z masażem. Przed zmianami też tak "telepało"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawką drgań nie wyeliminujesz.

Jak gorzej odpala na ciepłym to możesz zwiększyć dawkę rozruchową w kanale 005 (adaptacje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawkę możesz zwiększyć do 3,5mg.

Większe spalanie czy nie koniecznie?

Orientujesz się jak to się przełoży na spalanie, oczywiście przy normalnej jeździe, bo dynamika lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz głowice u mnie było cos podobnego w avf

Rozwiń swoją myśl. O jaką przypadłości ci chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz głowice u mnie było cos podobnego w avf

Rozwiń swoją myśl. O jaką przypadłości ci chodzi?

No własnie tez chętnie posłucham....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

banshee o takie logi ci chodziło?

http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72090.html - log na zimnym silniku po nocy na dworze przy -17*, nie odpaliła od strzału, musiał obrócić 3 razy.

Co jeszcze jest nie tak, i trzeba poprawić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak o to mi chodziło.

Jak długo stało auto na mrozie i jaka była temp. zewnętrzna podczas odpalania?

W odniesieniu do poprzedniego loga 000 nie widać żadnych niepokojących skoków kąta wtrysku świadczących o powietrzu w układzie paliwowym.

Widać, że auto odpaliło w ciągu 2 sekund, ale czy rozrusznik nie kręci zbyt słabo?

Jak mi się uda to sprawdzę u siebie, jakie obroty będą podczas kręcenia rozrusznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto stało na dworze ponad 12 godzin, o 18.00 jak zostawiłem auto było -16*, w nocy na pewno było mroźniej. Rano przy odpalaniu, około 9.00 było -17*. Co do kręcenia to rzeczywiście kręcił ociężale zanim obrócił, ale to chyba wina akumulatora. [br]Dopisany: 12 Luty 2012, 13:47_________________________________________________W końcu zrobiłem komplet logów. Mam nadzieję ze da się z nich coś wywróżyć. :>

Statyczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72132.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72133.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72134.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72135.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72136.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72137.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72138.html

Basic Settings:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72139.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72140.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72141.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72142.html

Dynamiczne:

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72143.html

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72144.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72145.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72146.html

Grupy: 008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72147.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72148.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72149.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_72150.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest dobrze. :)

Na które logi zwracałeś największą uwagę?

Znasz jest jakiś sensowny opis żeby zrozumieć te cyferkowe zapisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemek, a jak wytłumaczysz wypełnienie impulsu zaworu N108 przestawiacza kąta wtrysku (wartość w okolicach 25) skoro 000BS jest poprawny?

Reszta jest wzorowa.

Co do prędkości rozrusznika - sprawdziłem, jak pisałem. U mnie w momencie zakręcenia obroty wynoszą 420, a później to już 819 (druga wartość którą zapisał VAG).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że mam odłączoną gruszkę podciśnienia, przewód który powinien być podłączony do gruszki jest zaślepiony śrubką (tak już kupiłem)

Wiem że pełni funkcje akumulatora podciśnienia (opóźniacza)... opóźnia otwarcie i zamknięcie zaworu N75.

Jak to się przekłada na zdrowie turbiny?, wymienić czy tak zostawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemek, a jak wytłumaczysz wypełnienie impulsu zaworu N108 przestawiacza kąta wtrysku

Zimnym paliwem ? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się nie pytaj , bo coś takiego widzę pierwszy raz :>

Oczekiwałem odpowiedzi :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...