steve69 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Tak dla potomności: -- Pozdrawiam. Sławek
domjenick Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Moja wypowiedź tyczyła się sytuacji którą miałem u siebie kupiłem ori radio włożyłem wpisałem kod i później nie trzeba go już wpisywać chyba że zmienimy auto. ORI- to radio, które siedzi tam od momentu opuszczenia Fabryki-takie radio wyjmujesz i wkładasz ile razy chcesz i nie potrzebujesz kodu, jeśli włożyłeś jakieś radio z Audi i wołało o kod-to nie jest ori od danego auta-może wołać ponownie o kod, ale nie musi... Tak dla potomności: -- Pozdrawiam. Sławek i wszystko na temat kodu do radia
sebul Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Ja pier&&&&%%$ niemcy to maja zabezpieczenia aku.... ile sie nawkurzalem z ta glupia srubka No ale aku sie juz laduje, tym samym prostownikiem kiedys kolega ojca ladowal aku w a6 c5 i naladowal, wiec teraz sobie lezy w piwnicy i sie laduje. Dobrze w sumie ze wyjalem aku, bo jak sie okazalo, mialem przytkane odplywy wody. A i wazne pytanie, czy korki poluzowac czy nie ? Bo jest tam z boku dziurka na wezyk wiec trzeba je odkrecac czy nie ? Bo w ksiazce jest : Uwaga! Wc zasie ładowania, pomiaru napęcia i pomiaru pod obciążeniem, korki akumulatorowe muszą być zawsze dobrze wkręcone.[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 15:33_________________________________________________up
patryk10015 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 dziwne do ładowania powinno się korki odkręcać ale jak tak piszę to nie wiem. A jakiej firmy masz?[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 16:11_________________________________________________ja przy mollu odkręcałem do doładowania
sebul Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 A, jak odkrecilem korki by sprawdzil ile jest elektrolitu, to na jednym byl taki plastik, czy to sluzy do sprawdzania ilosci elektrolitu ?
patryk10015 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 tego to ci już nie powiem bo ja takowego nie widziałem u siebie
sebul Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Takie cos mam : Jeszcze sprawa elektrolitu, zajrzalem do kazdej celi i wydaje mi sie ze jest ok, bo przykrywa te poprzeczne elektrody, wiec nie trzeba nic dolewac ? I tyle elektrolitu:
patryk10015 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 elektrolitu powinno być na równo z płytkami tak tylko żeby na styk pokrywał jak tak jest to nic nie trzeba dolewać ja do ładowania bym odkręcił korki w większości akumulatorów tak się robi więc w varcie pewnie też
studziany Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Z tego co mi wiadomo poziom elektrolitu powinien być o 1 cm wyższy niż najwyższy punkt płytki.
patryk10015 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Z tego co mi wiadomo poziom elektrolitu powinien być o 1 cm wyższy niż najwyższy punkt płytki. jak by tak było to elektrolitu byś miał pod sam korek bo w moim aku od płytki do korka jest mniej więcej tyle miejsca więc to chyba jest nie możliwe
studziany Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Poprawka. Elektrolit akumulatora w stanie pełnego naładowania powinien sięgać 5-10mm ponad płytki Więcej o akumulatorach w temacie: http://www.akumulator.pl/warto-wiedziec/budowa-i-dzialanie-akumulatorow.html[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 16:35_________________________________________________ jak by tak było to elektrolitu byś miał pod sam korek bo w moim aku od płytki do korka jest mniej więcej tyle miejsca więc to chyba jest nie możliwe zależy od akumulatora
sebul Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 U mnie w tym jest sporo miejsca miedzy korkiem a plytkami, bo sa jakies dlugawe prowadnice korkow. Przez co trzeba sie dobrze przyjzec czy jest dobrze leektrolitu, ale ze plytki sa w poprzek to nie jest to ciezkie. No nic, ide do piwnicy i lekko poluzuje korki tak w razie czego
patryk10015 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 a no chyba że tak u mnie dużej przestrzeni między korkiem a płytkami nie ma napewno nie większej niż 1cm ale jak by w niektórych akumulatorach lało się pod sam korek to nie wielkie zwiększenie objętości lub gaz może wysadzić korek?
sebul Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Ok a mam teraz taki problem, poszedlem do piwnicy, patrze a tu juz prawie akumulator naladowany, diody mi tak niby wskazuja, bo pali mi sie tylko 100% i max .... i co teraz ? Trzymac go jeszcze ? I jak przylozylem ucho do aku, to bylo slychac takie jakbny sycenie czy bulgoczenie delikatne, wiec olac diody i ladowac go minimum z 10 godzin ? http://allegro.pl/prostownik-automatyczny-hb1206s-6v-12v-6a-i2089386728.html podobny do tego mam, tylko inny producent niby
patryk10015 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 jak prostownik tak wskazuje to wolałbym zaufać. No widzisz jak bulgocze a byś korków nie odkręcił to mogło by je wysadzić wysokie ciśnienie chyba że masz rurkę odprowadzającą z boku
sebul Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Z boku mam dziure w ktora w aucie wsadzam wezyk. Ale to dziwne, bo mniejszy aku od punta laduje kilka godzin a taki wielki godzine ?
steve69 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 ... Ale to dziwne, bo mniejszy aku od punta laduje kilka godzin a taki wielki godzine ? Jak akumulator szlag trafił (np. zasiarczone elektrody) i "nie trzyma" już swojej pojemności, to naładujesz go szybko i równie szybko rozładujesz... :gwizdanie: -- Pozdrawiam. Sławek
sebul Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Zmierzylem aku i bylo 13,48 V i malalo z kazda sekunda... czy to oznacza ze aku nadaje sie do smietnika ?
patryk10015 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 i malało tak w nieskończoność czy zatrzymał się na jakiejś wartości?
sebul Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Malal caly czas, jak skonczylem mierzyc na chwile i znow zmierzylem, bylo nizsze napiecie. Teraz go odlaczylem od prostownika i za godzine pojde sprawdzic jakie jest napiecie. Ale obawiam sie ze teraz caly czas sobie spada... btw gdzie jest ta vlepka na ktorej jest kod, bym mogl sprawdzic jaki aku ma byc w moim aucie ? czy moze wystarczy ten s4 ? bo teraz ta warta ma 82Ah, wydaje sie sporo i drogie sa takie aku na allegro i jakis dziwnych firm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się