Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wymiana akumulatora.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak dla potomności:

dsc04776si.th.jpg

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

Moja wypowiedź tyczyła się sytuacji którą miałem u siebie kupiłem ori radio włożyłem wpisałem kod i później nie trzeba go już wpisywać chyba że zmienimy auto.

ORI- to radio, które siedzi tam od momentu opuszczenia Fabryki-takie radio wyjmujesz i wkładasz ile razy chcesz i nie potrzebujesz kodu, jeśli włożyłeś jakieś radio z Audi i wołało o kod-to nie jest ori od danego auta-może wołać ponownie o kod, ale nie musi...

Tak dla potomności:

dsc04776si.th.jpg

--

Pozdrawiam.

Sławek

i wszystko na temat kodu do radia
Opublikowano

Ja pier&&&&%%$ niemcy to maja zabezpieczenia aku.... ile sie nawkurzalem z ta glupia srubka :P No ale aku sie juz laduje, tym samym prostownikiem kiedys kolega ojca ladowal aku w a6 c5 i naladowal, wiec teraz sobie lezy w piwnicy i sie laduje. Dobrze w sumie ze wyjalem aku, bo jak sie okazalo, mialem przytkane odplywy wody.

A i wazne pytanie, czy korki poluzowac czy nie ? Bo jest tam z boku dziurka na wezyk wiec trzeba je odkrecac czy nie ?

Bo w ksiazce jest :

Uwaga!

Wc zasie ładowania, pomiaru napęcia i pomiaru

pod obciążeniem, korki akumulatorowe

muszą być zawsze dobrze wkręcone.[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 15:33_________________________________________________up

Opublikowano

dziwne do ładowania powinno się korki odkręcać ale jak tak piszę to nie wiem. A jakiej firmy masz?[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 16:11_________________________________________________ja przy mollu odkręcałem do doładowania

Opublikowano

A, jak odkrecilem korki by sprawdzil ile jest elektrolitu, to na jednym byl taki plastik, czy to sluzy do sprawdzania ilosci elektrolitu ?

Opublikowano

tego to ci już nie powiem bo ja takowego nie widziałem u siebie

Opublikowano

Takie cos mam :

302c7s1.jpg

Jeszcze sprawa elektrolitu, zajrzalem do kazdej celi i wydaje mi sie ze jest ok, bo przykrywa te poprzeczne elektrody, wiec nie trzeba nic dolewac ?

I tyle elektrolitu:

18yvpy.jpg

Opublikowano

elektrolitu powinno być na równo z płytkami tak tylko żeby na styk pokrywał jak tak jest to nic nie trzeba dolewać ja do ładowania bym odkręcił korki w większości akumulatorów tak się robi więc w varcie pewnie też

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo poziom elektrolitu powinien być o 1 cm wyższy niż najwyższy punkt płytki.

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo poziom elektrolitu powinien być o 1 cm wyższy niż najwyższy punkt płytki.

jak by tak było to elektrolitu byś miał pod sam korek bo w moim aku od płytki do korka jest mniej więcej tyle miejsca więc to chyba jest nie możliwe

Opublikowano

Poprawka. Elektrolit akumulatora w stanie pełnego naładowania powinien sięgać 5-10mm ponad płytki :naughty::wink4: Więcej o akumulatorach w temacie:

http://www.akumulator.pl/warto-wiedziec/budowa-i-dzialanie-akumulatorow.html[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 16:35_________________________________________________

jak by tak było to elektrolitu byś miał pod sam korek bo w moim aku od płytki do korka jest mniej więcej tyle miejsca więc to chyba jest nie możliwe

zależy od akumulatora :wink4:

Opublikowano

U mnie w tym jest sporo miejsca miedzy korkiem a plytkami, bo sa jakies dlugawe prowadnice korkow. Przez co trzeba sie dobrze przyjzec czy jest dobrze leektrolitu, ale ze plytki sa w poprzek to nie jest to ciezkie. No nic, ide do piwnicy i lekko poluzuje korki tak w razie czego

Opublikowano

a no chyba że tak u mnie dużej przestrzeni między korkiem a płytkami nie ma napewno nie większej niż 1cm ale jak by w niektórych akumulatorach lało się pod sam korek to nie wielkie zwiększenie objętości lub gaz może wysadzić korek?

Opublikowano

Ok a mam teraz taki problem, poszedlem do piwnicy, patrze a tu juz prawie akumulator naladowany, diody mi tak niby wskazuja, bo pali mi sie tylko 100% i max .... i co teraz ? Trzymac go jeszcze ? I jak przylozylem ucho do aku, to bylo slychac takie jakbny sycenie czy bulgoczenie delikatne, wiec olac diody i ladowac go minimum z 10 godzin ?

http://allegro.pl/prostownik-automatyczny-hb1206s-6v-12v-6a-i2089386728.html podobny do tego mam, tylko inny producent niby

Opublikowano

jak prostownik tak wskazuje to wolałbym zaufać. No widzisz jak bulgocze a byś korków nie odkręcił to mogło by je wysadzić wysokie ciśnienie chyba że masz rurkę odprowadzającą z boku

Opublikowano

Z boku mam dziure w ktora w aucie wsadzam wezyk. Ale to dziwne, bo mniejszy aku od punta laduje kilka godzin a taki wielki godzine ?

Opublikowano

... Ale to dziwne, bo mniejszy aku od punta laduje kilka godzin a taki wielki godzine ?

Jak akumulator szlag trafił (np. zasiarczone elektrody) i "nie trzyma" już swojej pojemności, to naładujesz go szybko i równie szybko rozładujesz... :gwizdanie:

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

Zmierzylem aku i bylo 13,48 V i malalo z kazda sekunda... czy to oznacza ze aku nadaje sie do smietnika ?

Opublikowano

i malało tak w nieskończoność czy zatrzymał się na jakiejś wartości?

Opublikowano

Malal caly czas, jak skonczylem mierzyc na chwile i znow zmierzylem, bylo nizsze napiecie. Teraz go odlaczylem od prostownika i za godzine pojde sprawdzic jakie jest napiecie. Ale obawiam sie ze teraz caly czas sobie spada...

btw gdzie jest ta vlepka na ktorej jest kod, bym mogl sprawdzic jaki aku ma byc w moim aucie ? czy moze wystarczy ten s4 ? bo teraz ta warta ma 82Ah, wydaje sie sporo i drogie sa takie aku na allegro i jakis dziwnych firm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...