kkam 50 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Czy w każdym B6/B7 z silnikami 1.8T i 2,5TDI były montowane tarcze 312mm? Planuję zmienić jarzma 288 na 312, ale ciężko coś znaleźć na aukcjach, większość nieopisana że to od 312mm Nie warto, wstaw odrazu 320mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Dev ogarnąłem ten ręczny ,okazało się ,że seger wyskoczył ,odpowietrzałem tak jak mówiłeś ,niby powietrze nie idzie ,a pedał jeszcze wpada,trzeba będzie jeszcze raz działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-RoX 0 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Czy w każdym B6/B7 z silnikami 1.8T i 2,5TDI były montowane tarcze 312mm? Planuję zmienić jarzma 288 na 312, ale ciężko coś znaleźć na aukcjach, większość nieopisana że to od 312mm Nie warto, wstaw odrazu 320mm Szukałem i znalazłem zaciski z jarzmami 312mm za 200zł, choć miałem propozycję 320mm za 300zł, ale zrezygnowałem z 320mm, bo tak to przekładam tylko jarzma z 288 na 312 i zakładam nowe tarcze z klockami, 320mm większe koszta wychodziły. Myślę że 312mm póki co wystarczy, jak będę modził na 190+KM to wtedy będę myślał o 320mm, póki co mam w planach wirus max na 160-170 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Można i 320 w tej kasie znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Miedzy 312 a 320mm w skutecznosci jest przepaść. 312tka jest dobra ale do B5 1.6i ---------- Post dopisany 09-05-2014 at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2014 at 21:48 ---------- po "piasku" i ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-RoX 0 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Szkoda że nie mogłem się przekonać na własnej skórze jaka jest różnica między 312, a 320mm, nic tak nie odzwierciedla prawdy jak sprawdzenie samemu, ale już zamówione 312mm, więc myślę że i tam będzie lepiej niż 288 zależy ile będę auto trzymał, bo może i przyjdzie czas na 320mm. Dev, na co zwracać uwagę przy piaskowaniu/malowaniu jarzm i zacisków? Jechać po całości czy coś zabezpieczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 na pewno zabezpieczyc miejsca gdzie są uszczelnienia tłoczków bo później bedzie ciekło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 rozbiorka w mak, zabezpiecz gwinty, piasek i malowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-RoX 0 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Dzięki za rady, zwrócę na to uwagę przy tworzeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 na pewno zabezpieczyc miejsca gdzie są uszczelnienia tłoczków bo później bedzie ciekło własnie tam trzeba dokładnie wszystko oczyscic, bo jak tego nie zrobisz to bedzie d.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 ale jak wypiaskujesz grubym granulatem i narobisz porow to chyba tez nie bedzie dobrze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 nic takiego sie nie stanie, piaskowanie najlepiej przeprowadzac jak najbardziej drobnym piaskiem usuniesz kazdy syf a zwłaszcza utlenione aluminium żeliwne zaciski najlepiej to znoszą, po piaskowaniu nie ma zadnych dziur a po malowaniu proszkowym ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 w sumie tak mam uczulenie na tym punkcie bo oddalem do piasku 2 felgi ale nie wiedzialem ze koles bedzie walil grubym scierniwem je bo inaczej sie nei dalo w sumie i teraz sa chropowate nawet po malowaniu, nie proszkowym co prawda ale zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 ma ktoś numerki prowadnic do zacisków tył 288 ? ewentualnie zestawu naprawczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 chyba trzpieni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vblpl 2 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Dev, daj namiary do siebie. Muszę Ci wysłać zaciski Powiedzcie mi Panowie, czy tarcze z tej podchodzą do naszych zacisków 320? tarcze P Zimmermann - Audi A4 B7 B8 A5 Q5 320mm (4212629469) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 info ponizej tarcze z B6/7 nie pasuja do B8 i odwrotnie tarcze mam jakie chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 chyba trzpieni ? tak te trzpienie na ktore ida gumki, chyba jeden mialem krzywy i nie odbija mi hamulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Trw st1160 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bono 0 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Miedzy 312 a 320mm w skutecznosci jest przepaść. 312tka jest dobra ale do B5 1.6i ---------- Post dopisany 09-05-2014 at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2014 at 21:48 ---------- po "piasku" http://s11.postimg.org/wdl62ef8f/20140507_073603.jpg i ... http://s29.postimg.org/vkmntzoo3/20140509_145207.jpg hej, potrzebował bym jarzma do hebli 320mm ? moje sa juz wybite i klocki lataja jak jajca u psa. ile cosik takiego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się