Wandej 211 Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 1 godzinę temu, Norezi napisał: Ja mam 5-cio ramienne sline (gwiazdki) 7.5J ET45 i pod zacisk 320mm podeszły bez problemu i jeszcze luz jest, myślę że by 345mm ta felga zmieściła bez problemu. Myślę że mas rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 457 Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Ma rację, w te felgi 345 wchodzi z minimalnym zapasem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 457 Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Jeszcze przyjdzie czas, że to się przyda w swoim naturalnym środowisku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Jak to mówią: "głupie, ale działa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norezi 1 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 A pytanie: Jakie może być maks dysproporcja w hamulcach przód względem tyłu? Po zmianie samego przodu na 320( tył seria 245) nie ma dużego wrażenia że samochód daje nura co już pewnie przy 345 by było słychać, widać i czuć. Jak wasze odczucia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Ja tak jeżdżę 320/245 już dwa lata - nie nurkuje. Dopiero teraz założę 288 z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 457 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Tak też pisał, bardziej chodzilo mu o proporcję 345/245. Dla mnie nie będzie różnicy poza tą, że tył wysiądzie przy 3-4 mocniejszym hamowaniu a przód nadal będzie mocny i to wtedy będzie zauważalna różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 5 godzin temu, Norezi napisał: A pytanie: Jakie może być maks dysproporcja w hamulcach przód względem tyłu? Po zmianie samego przodu na 320( tył seria 245) nie ma dużego wrażenia że samochód daje nura co już pewnie przy 345 by było słychać, widać i czuć. Jak wasze odczucia? Mam 320/255 i nie ma problemów z nurkowaniem, tylko grzecznie hamuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 4 godziny temu, Langista napisał: Tak też pisał, bardziej chodzilo mu o proporcję 345/245. Dla mnie nie będzie różnicy poza tą, że tył wysiądzie przy 3-4 mocniejszym hamowaniu a przód nadal będzie mocny i to wtedy będzie zauważalna różnica. Miałem osobiście taki zestaw. Da się jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 18 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2021 Zestaw naprawczy zacisku 288mm tył. Do czego te dwa małe oringi po lewej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amigo33 0 Opublikowano 18 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2021 22 minuty temu, kqba napisał: Zestaw naprawczy zacisku 288mm tył. Do czego te dwa małe oringi po lewej? Zdaje się, że to uszczelnienie, na trzepień tego mechanizmu(nie wiem jak to nazwać, robiłem z tym.....o kant doopy rozbić......) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 18 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2021 (edytowane) Na trzpień to ten najmniejszy z prawej. edit: już wiem - do tłoczka, którego nie rozbierałem. Edytowane 18 Marca 2021 przez kqba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 18 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2021 8 godzin temu, kqba napisał: Na trzpień to ten najmniejszy z prawej. edit: już wiem - do tłoczka, którego nie rozbierałem. Jeden do rdzenia tloczka, drugi do oski rdzenia zacisku. Trzeci oring znalazl sie tam przez przypadek lub bład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norezi 1 Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 W końcu wpadł 288 tył do kompletu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 W dniu 20.03.2021 o 18:26, Norezi napisał: W końcu wpadł 288 tył do kompletu ? Mogłeś zalozyc od razu 300mm. Przepaść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 @Wandej zacisk i klocki T5 + jarzmo i tarcza S4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 18 minut temu, george napisał: @Wandej zacisk i klocki T5 + jarzmo i tarcza S4? Dokładnie. Mam tez zaciski S4 ale drogo wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 1 godzinę temu, Wandej napisał: Mam tez zaciski S4 ale drogo wychodzi Jak nie widać różnicy to po co przepłacać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 38 minut temu, george napisał: Jak nie widać różnicy to po co przepłacać. Widać. Nie są p&p? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się