Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Siemian, Co Ty powiesz....:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tyle że nie ma to najmniejszego sensu...

Rozmawiałem z dwoma osobami które to zrobiły i według ich różnica jest zauważalna.

Swap na 320 to juz sporo większy koszt bo i przydałoby się fele wymieniać wtedy.

Do tego jeszcze dołożyłbym w przyszłości tył z 245 na 255 albo 288

nie no róznica napewno jest zauważalna... jak podejdziesz do auta z suwmiarką i zmierzysz to zauważysz że tarcza jest większa więc róznica jest ZAUWAŻALNA :decayed:

jak lubisz wyrzucać pieniądze w błoto to pewnie że tak.

Jeśli możesz wydać więcej kasy i poprawić sobie hamowanie albo wydać tylko troszke pieniędzy i praktycznie nie poprawić... no cóż...

ja znam 2 osoby które po pomalowaniu zacisków na czerwono stwierdziły że lepiej hamuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się uprzesz to nieASOwe adaptery mieli w InterCars-ie. Tylne kosztowały 100zł szt chyba. Przód nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co takiego ??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle że nie ma to najmniejszego sensu...

Rozmawiałem z dwoma osobami które to zrobiły i według ich różnica jest zauważalna.

Swap na 320 to juz sporo większy koszt bo i przydałoby się fele wymieniać wtedy.

Do tego jeszcze dołożyłbym w przyszłości tył z 245 na 255 albo 288

nie no róznica napewno jest zauważalna... jak podejdziesz do auta z suwmiarką i zmierzysz to zauważysz że tarcza jest większa więc róznica jest ZAUWAŻALNA :decayed:

jak lubisz wyrzucać pieniądze w błoto to pewnie że tak.

Jeśli możesz wydać więcej kasy i poprawić sobie hamowanie albo wydać tylko troszke pieniędzy i praktycznie nie poprawić... no cóż...

ja znam 2 osoby które po pomalowaniu zacisków na czerwono stwierdziły że lepiej hamuje...

O co Ci chodzi? U mnie po pomalowaniu osłon tarcz z tyłu na czerwono zaczęły lepiej hamować i nie mów mi że nie, bo pewnie nigdy tak nie robiłeś ale ty jak zwykle wszystko najlepiej wiesz..:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest sens robic hamulce z 3.0 tdi do 1.9 tdi 101km?? toczydlo koni ma malo wiec nie ma predkosci powodujacej potrzebe naglego hamowania.. prosze o porade bo nie wiem czy zostac przy serii czy cos lepszego wkladac.??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już Ci na gadu mówiłem :decayed::decayed::decayed: z jednej strony jeśli nie przegrzewasz tych co masz to można pomyśleć po co... ale z drugiej strony to bezpieczeństwo... kiedyś moze Ci zabraknąc tego hamulca jak będziesz się spieszył :wink: Skoro i tak masz wymienic tarcze i klocki... no zresztą... wybór należy do Ciebie tak naprawde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już Ci na gadu mówiłem :decayed::decayed::decayed: z jednej strony jeśli nie przegrzewasz tych co masz to można pomyśleć po co... ale z drugiej strony to bezpieczeństwo... kiedyś moze Ci zabraknąc tego hamulca jak będziesz się spieszył :wink: Skoro i tak masz wymienic tarcze i klocki... no zresztą... wybór należy do Ciebie tak naprawde.

miałem ten sam dylemat..tył mi sie skonczył całkowicie, a zakup seryjnych tarcz i klocków na tył to jakies 400 zł:wink:

Sieman jak nie bedzie róznicy miedzy 288 a 320 to odsyłam towar jak dzo dzo:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie dziś 320mm kolejny raz uratowały przed wjechaniem w d*pę poprzedzającemu bolidowi na zakopiance więc na 100% warto wrzucać ten zestaw (patrzyłem tylko kiedy rowery, które miałem na dachu zaczną mnie wyprzedzać :grin: ale wszystko dało rade )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemian wiem co mowiles ale chcialem opinii innych userow.. Magic87 ni chu chu nie kumam twej wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest sens robic hamulce z 3.0 tdi do 1.9 tdi 101km?? toczydlo koni ma malo wiec nie ma predkosci powodujacej potrzebe naglego hamowania.. prosze o porade bo nie wiem czy zostac przy serii czy cos lepszego wkladac.??

Jeśli masz 101 km to masz nawet nie 288 a 280 z przodu więc maleństwo. Ja też się zastanawiałem ale wsadziłem 320. Potem wszedł program ECU na pokład i decyzja była jak najbardziej uzasadniona. Z drugiej strony zależy jak jeździsz i jakie masz plany w stosunku do auta. Równie dobrze możesz zainwestować w porządne klocki i tarcze i auto będzie hamowało przyzwoicie przy normalnej (spokojnej) jeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie chyba chce nim troche pojezdzic... nic nie bede knul z silnikiem bo juz mam 350 tys nakulane z tego co wiem wiec silniczek trochu zmeczony i pompki zapewne... szkoda dlubac ale mam do tej suki sentyment:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie chyba chce nim troche pojezdzic... nic nie bede knul z silnikiem bo juz mam 350 tys nakulane z tego co wiem wiec silniczek trochu zmeczony i pompki zapewne... szkoda dlubac ale mam do tej suki sentyment:)

:grin: każde autko można rozpędzić ale nie każde można zatrzymać wtedy kiedy chcemy :wink: warto zakładać minimum 320mm :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mojego sie nie da rozpedzic... 101km ja waze 160kilo i jak wsiadam to juz auto ma dosc:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet silnikiem 1.0 jak się rozpędzisz do 140km/h i przyjdzie gwałtownie hamować to zrozumiesz co to jest mieć lepsze heble :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mojego sie nie da rozpedzic... 101km ja waze 160kilo i jak wsiadam to juz auto ma dosc:P

a jak będziesz musiał ostro zahamować taką masę jadąc z górki :grin::question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj dobra czepiacie sie.. jezdze wkolo jezusa w swiebodzinie... wiec nie przekraczam na ogol setki....:) tak pytam bo roznica w cenie to 450 zl za zestaw i nie wiem czy lepiej zainwestowac w hamulce czy w tuner plus kamera cofania:)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj dobra czepiacie sie.. jezdze wkolo jezusa w swiebodzinie... wiec nie przekraczam na ogol setki....:) tak pytam bo roznica w cenie to 450 zl za zestaw i nie wiem czy lepiej zainwestowac w hamulce czy w tuner plus kamera cofania:)?

zależy czy jeździsz więcej do przodu czy do tyłu :grin::wink:

a tak serio to są dwa różne tematy więc chyba sam musisz podjąć decyzję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trudna decyzja stad moje rozterki a betonowy Aragorn w niczym nie pomaga ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...