Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Felga z S4 B8 bodajże 18x8,5J ET47 tylko tu jest dystans 10mm ze względu na optyke.

Szykam takiej samej 7,5"-18 ET35-38

Poprawka, chyba 8J mają musiałbym w etce sprawdzić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dzięki wszystkim za info. Muszę przyznać że tarcza ładnie wypełnia felgę tam u Ciebie H4mm3r Na allegro widać sprzedają i sami nie wiedzą co piszą :/

Piszesz ostatecznie że gra nie warta świeczki, mam rozumieć przez rezanie? Bo cenowo w tym rozmiarze chyba nie da się lepiej. A hamulce same w sobie są chyba super...?

adams78: Torowa maszyna to może za dużo powiedziane, to byłoby coś pomiedzy torową a drogową.. Czytałem wypowiedzi kilku osób, które pojechały na N-ring prawie seryjnymi autami (niektórzy uzbroili się w dobre opony i tyle) i kończyło się prawie zawsze na przegrzanych heblach gdzieś w środku okrążenia. Ja sam w sobie też nie mam doświadczenia aby od razu latać konkretnie po torach, temu tez myślę że tarcze w stylu TTRS lub coś w ten deseń na razie dałyby rade.. Może kto jeszcze rzuci jakiś ciekawy pomysł :)

Na zakupy do sklepu SID'a trzeba szykować pokaźniejszy worek pieniędzy ;).. Chyba że on też coś lekko używanego sprzedaje..

Bierz hamulce z RS4-y do tego FDSy i będziesz mógł śmigać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za info. Muszę przyznać że tarcza ładnie wypełnia felgę tam u Ciebie H4mm3r Na allegro widać sprzedają i sami nie wiedzą co piszą :/

Piszesz ostatecznie że gra nie warta świeczki, mam rozumieć przez rezanie? Bo cenowo w tym rozmiarze chyba nie da się lepiej. A hamulce same w sobie są chyba super...?

Napisałem ile mnie to kosztowało, jak dorwiesz zestaw z TTRS z dobrymi tarczami, to wystarczy trochę frezowania, inny przewód hamulcowy, osłony z rs4 i gotowe. Potem coś większego na tył, bo 300mm z S4 nie wyrabia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakują mi tarcze i muszę zaciski pomalować. W przyszłym tygodniu się za to biorę, na pewno będę dzwonić dopytać o kilka rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Bierz hamulce z RS4-y do tego FDSy i będziesz mógł śmigać

No z tego co widzę to jedna z opcji dla mnie. Tylko te nieszczęsne 19" ... :P


Napisałem ile mnie to kosztowało, jak dorwiesz zestaw z TTRS z dobrymi tarczami, to wystarczy trochę frezowania, inny przewód hamulcowy, osłony z rs4 i gotowe. Potem coś większego na tył, bo 300mm z S4 nie wyrabia.

No a to druga opcja.. na + że wchodzi to pod 18"

Tak btw, znalazłem na innym forum trochę infa z masami własnymi:

brakes per side inc disk/caliper/carrier
- tt 312mm 14.5kg
- tts 340mm 20kg
- s3/r32 345mm 21.4kg
- ttrs 370mm 17kg
- rs6 390mm 21.5kg
- b7 RS4 8pot caliper with ttrs 370 disks 17.5kg
- RS4 (B7) 8 pot Calipers , Pagid Blue RS4-2 Pads, AP Racing Directional 362mmx32mm drilled rotors, AP racing Bells 14kg

Ostatnia opcja ciekawa, to chyba AP Racing którą znalazłem u SID'a + zaciski z RS4 .. Chętnie dorwałbym takie tarcze lekko użyte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, może chcesz do tego klocki ?

mam ori od RSy :wink:

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, może chcesz do tego klocki ?

mam ori od RSy :wink:

Muszę zobaczyć ile moje mają mięsa i dam znać ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez nie bedziesz zakładac starych klocków na nowe tarcze.... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez nie bedziesz zakładac starych klocków na nowe tarcze.... :wink:

Niby nie... Zadzwonię jutro ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, widze, ze piszecie tu o dysproporcjach w rozmiarze tarcz..niedawno kupilem zaciski pod 320 i na wiosne zamierzam je zalozyc, tyl mam serie i tak raczej zostanie. Zatem oplaca mi sie zakladac te 320 w mojej sytuacji? jakie moga byc negatywy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obciazysz tylne tarcze
zwiekszasz przedni tloczek tym samym opozniasz nieco reakcje tloczkow z przodu bo wiecej czasu zajmuje ich ruch a tym samym przyspieszacz dzialanie tylnych zaciskow ktore zostaja stare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev, jakie potrzeba wiertło do tarcz 320 Zimmermann Sport?

Edytowane przez vblpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwór jest 4.2mm ale jak dasz 4.5 tez bedzie dobrze. Kup dobrej jakosci wiertlo do stali, zadnego szajsu. Wierc powoli bez specjalnego używania siły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to 300mm ?

MLPeQPi.jpg

Edytowane przez slo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czym się roznia zaciski od S4 ,a zaciski od A6 C6 pod 345mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...