bombel8407 0 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 pod taką felgę 16 wejdą zaciski 320? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 30 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 pod taką felgę 16 wejdą zaciski 320? Jak to 17stka to wejdzie nawet 345 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Widać na powiększeniu, że to 16" czyli 320 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaszy 1 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Dev potrzebuje pomocy, mając zaciski brembo z porshe cayenne 6 tłoczków przod tarcza 350 mm i tył 330 mm i 4 tłoczki te najpopularniesze z czego powinienem dobrać tarcze żeby pasowały bez przewiercania otworów w tarczy? Drugie pytanie jak wyglada sprawa ręcznego? Kupuje zestaw z tego co tarcze i pasuje i na tym sie konczą kombinacje? Jest to wtedy p&p ? Foto: http://www.m-drive.pl/am-brakes/realizacje/Obraz572.jpg Edytowane 30 Października 2014 przez Czaszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Z ręcznym się wtedy zegnasz ewentualnie kupujesz w USA dodatkowe mocowanie i zaciski tylko pod ręczny za gruba kasiore Wysłane z mojej nowej Nokii 3310 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaszy 1 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 a wiesz z czego tarcze podchodza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 30 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 a wiesz z czego tarcze podchodza? 3 strony wcześniej dev pisał że z MLa... trochę własnej inicjatywy i poczytaj temat a nie od razu multum pytań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaszy 1 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 ja wiem sorry ale ja juz teraz mam sieczke w bani z tymi heblami a czytajac 250 stron tematu o swapach 312 na 320 nie dojde ladu, szukam tego mla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 tył wstaw z jakiejs eSki nowszej a przod z tego cayena tylko do tarcz z mla musisz szlifowac czolo zwrotnicy i rzezbic oslony tarcz bo te tarcze sa za glebokie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaszy 1 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 a jakbym nawiercil po prostu tarcze z cayena to sie osadzenie nie bedzie zgadzac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 nie cuduj, tarcza nie bedzie pasowac bez wzgledu na obrobke prżód zrób 345 na zacisku od cayenna z tarcza od ML-a tył na zacisku S4 B6/7 300mm lub 324 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaszy 1 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 masz takie zaciski na tył te 324 mm moze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Mam wszystko oprocz zaciskow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Dev jedno jarzmo 345mm mi potrzebne. Zakupiłem zaciski od esy ale na jednym jest 718 nr. są takie? bo powinno być 716 czyli 320mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 663 - 345/347mm 716 - 320mm A 718 ???? Pojęcia nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 663 - 345/347mm 716 - 320mm A 718 ???? Pojęcia nie mam. Może i jest 716 ale skorodowane jest bardzo. Jutro będę dzwonił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Czy jest sens mając 312/245 założyć na początek tylko na tył 288? Byłoby wtedy 312 i 288 czy też może przod ma większe znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Do 312 bardziej pasuje 288 jak 255mm Do 320 z kolei 300. Tak wynika z moich obserwacji. Edytowane 30 Października 2014 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 O, to może na początek jednak zostanie 312 przód i tylko zmienie tył na 288. Taki sam tył kompletny to z tysiaka trzeba liczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Zalezy od stanu. mam jeden zdrowy komplecik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się