Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dev potrzebuje pomocy, mając zaciski brembo z porshe cayenne 6 tłoczków przod tarcza 350 mm i tył 330 mm i 4 tłoczki te najpopularniesze z czego powinienem dobrać tarcze żeby pasowały bez przewiercania otworów w tarczy? Drugie pytanie jak wyglada sprawa ręcznego? Kupuje zestaw z tego co tarcze i pasuje i na tym sie konczą kombinacje? Jest to wtedy p&p ? Foto: http://www.m-drive.pl/am-brakes/realizacje/Obraz572.jpg

Edytowane przez Czaszy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ręcznym się wtedy zegnasz ewentualnie kupujesz w USA dodatkowe mocowanie i zaciski tylko pod ręczny za gruba kasiore

Wysłane z mojej nowej Nokii 3310

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiesz z czego tarcze podchodza?

3 strony wcześniej dev pisał że z MLa... trochę własnej inicjatywy i poczytaj temat a nie od razu multum pytań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem sorry ale ja juz teraz mam sieczke w bani z tymi heblami a czytajac 250 stron tematu o swapach 312 na 320 nie dojde ladu, szukam tego mla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tył wstaw z jakiejs eSki nowszej a przod z tego cayena


tylko do tarcz z mla musisz szlifowac czolo zwrotnicy i rzezbic oslony tarcz bo te tarcze sa za glebokie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie cuduj, tarcza nie bedzie pasowac bez wzgledu na obrobke

prżód zrób 345 na zacisku od cayenna z tarcza od ML-a

tył na zacisku S4 B6/7 300mm lub 324 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev jedno jarzmo 345mm mi potrzebne. Zakupiłem zaciski od esy ale na jednym jest 718 nr. są takie? bo powinno być 716 czyli 320mm. :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

663 - 345/347mm

716 - 320mm

A 718 ???? Pojęcia nie mam.

Może i jest 716 ale skorodowane jest bardzo. Jutro będę dzwonił :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest sens mając 312/245 założyć na początek tylko na tył 288?

Byłoby wtedy 312 i 288 czy też może przod ma większe znaczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 312 bardziej pasuje 288 jak 255mm

Do 320 z kolei 300.

Tak wynika z moich obserwacji.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, to może na początek jednak zostanie 312 przód i tylko zmienie tył na 288.

Taki sam tył kompletny to z tysiaka trzeba liczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...