Patryś Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 No właśnie foto nie mam ale postaram się załatwić. Już piszę do sprzedającego.
marcin_o23 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 mam okazję wyrwać tarcze na tył od rs4 b7 bo chciałbym ten tył jakoś z tym przodem z ttrsa ogarnąć, czyli do tej tarczy po prostu bez kombinowania trzeba dac zacisk z rs4 b7?? jaka jest dobra cena za ori tarcze tył, prawie nowe??
Dev Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 To jest warte dokładnie tyle ile jesteś w stanie za to zaplacic. Nie dostaniesz jednakowej odpowiedzi. A za ile możesz to kupic ?
marcin_o23 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 600zł za same tarcze, no ale z tego co już się dowiedziałem podobno nie warto, lepiej z a6c6 jak pisałeś, jak możesz to podaj mi mniej więcej koszty zrobienia tyłu, aha jak oceniasz te heble na przód 370 z ttrs??
MAT1000 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Jak to jest z tymi klockami, niby sprzedają 8E0698151C (oryginał) a jak otrzymałem foto to końcówki są na jednym D i A Odpowiedź sprzedającego: " NR KOMPLETU KLOCKÓW JEST Z LITERKA C. NUMER WYBITY NA POJEDYNCZYM KLOCKU JEST ZAWSZE INNY JAK NUMER KOMPLETU."
Dev Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Bo klocek lewy i prawy jest inny, nie ? No. Numer ktory masz na kartonie jest nr kpl a nie pojedynczego klocka.
MAT1000 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Wielkie dzięki, musiałem to sprawdzić czy mnie nie oszukuje sprzedawca (bo się nie znam)
MAGIC87 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 nie miałem okazji zobaczyc jak hamuje zestaw z Esy czy jeszcze cos wiekszego, ale mysle ze najlepszym rozwiazaniem( efekty cena) jest 320, 288:wink: na zime zawsze ta 16 wejdzie i opony jeszcze tanie
Dev Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Wielkie dzięki, musiałem to sprawdzić czy mnie nie oszukuje sprzedawca (bo się nie znam) Sam Ci go wskazałem
Arturoo Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 nie miałem okazji zobaczyc jak hamuje zestaw z Esy czy jeszcze cos wiekszego, ale mysle ze najlepszym rozwiazaniem( efekty cena) jest 320, 288:wink:na zime zawsze ta 16 wejdzie i opony jeszcze tanie Esowy zestaw to zupełnie inna para kaloszy wysłane z one v
MAT1000 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Wielkie dzięki, musiałem to sprawdzić czy mnie nie oszukuje sprzedawca (bo się nie znam) Sam Ci go wskazałem To nie u tego. Pytałem się u innego co ogłaszał się z C i przysłał mi foty. Tamten okazało się że jednak nie z Wwy jest ale z Łodzi i u niego będę brał z końcówką G Przez Ciebie zastanawiam się nad tym tyłem 300mm, tylko czasu brak by podjechać
Pretor Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Czy może wie ktoś jakie wartości powinny wyjść podczas hamowania na stacji diagnostycznej dla przodu i tyłu przy heblach 320/288 ? Jutro pojadę zmierzyć bo ciągle wydaje mi się, że auto słabo mi hamuje a szczególnie tył.
Pretor Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Odpowietrzany trzy razy, wczoraj odpowietrzałem trzeci raz i ciągle mam wrażenie że to nie jest to. Gdybym wiedział ile powinno być na rolkach to miałbym porównanie bo może to tylko moje subiektywne odczucie.
Dev Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 A jak odpowietrzales tył po montazu ?
Pretor Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Jeśli chodzi o tył to zaraz po montażu odpowietrzałem w ten sposób, że jedna osoba najpierw wielokrotnie naciskała na pedał hamulca po czym trzymała wciśnięty ja popuszczałem odpowietrznik. Jak pedał hamulca opadł do końca zakręcałem odpowietrznik i znowu kilka naciśnięć i i wciśnięcie hamulca, popuszczanie odpowietrznika itd aż przestały lecieć bąbelki powietrza. Za drugim i trzecim razem wczoraj ktoś naciskał wielokrotnie na hamulec po czym trzymał wciśnięty hamulec, włączył zapłon a ja odkręciłem odpowietrznik, pedał hamulca wpadł w podłogę i ten ktoś cały czas go tak trzymał przez kilkanaście sekund (żadne bąbelki nie leciały), zakręciłem odpowietrznik, osoba w aucie puściła hamulce i po chwili wyłączyła zapłon. Strona odpowietrzana była opuszczona tak że była trochę niżej niż jakby stała na kole. Jeśli robiłem coś nie tak to powiedz co bo może to być powodem.
Dev Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 stary chłop jesteś a tak sie dałeś wyr..... tylne zaciski odpowietrza sie w rekach lub na vacuum zadzwon do mnie jutro to powiem Ci co i jak bo dzisiaj nie chce mi sie klepać w klawiature albo poszukaj sobie w tym dziale
ZAPi Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Witam pytanko czy zakładajac do b6 ( mam ośkę ) zestaw 300 do tyłu założę felge 16 et 42 ori z b7 na zimę czy będzie problem ? ( ewentualnie czy dołożenie dystansu 10 lub 15 mm coś pomoże ) i w jakich silnikach występowały takie zestawy,
Dev Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Zalozysz to pod ori felge 300mm z tylujest tylko w S4 B6/7 Ale jest lipa bo nie bedzie do tej tarczy oslon do oski Poszukaj lepiej 288mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się