Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jesli maja tloczki 60mm to jest to zadne ulepszenie

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Klocki maja minimalnie wieksze powierzchnie przylozenia do tarczy

Zacisk z B8 jest konstrukcujnie prostszy i latwiej wymienic klocki

Opublikowano

bo to juz TRW a nie ATE ?

Opublikowano

ale różnicy odczuwalnej nie będzie?? a wielkość??

Opublikowano
bo to juz TRW a nie ATE ?

Tak, to jest TRW

---------- Post dopisany at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ----------

ale różnicy odczuwalnej nie będzie?? a wielkość??

Praktycznie to samo

Gdybym mial wybierac to bym bral TRW

Opublikowano

ale specjalnie zmieniac z ATE na TRW to tez chyba nie ma sensu

Opublikowano

Jak zmieniasz z 320mm B7 na 345 mm z B8 to bedzie oki

Opublikowano

będę miał cheble z s4 b8 i tak się zastanawiam, ale chyba nie będę kombinował bo i tak hebel z ttrsa czeka na wiosnę

Opublikowano

Przód to ....uj, martw sie o tyl

Opublikowano

co się będę martwił, tel do ciebie i leci :wink:

Opublikowano

albo do siemiana :wink:....też ma ciekawą konfigurację

Opublikowano

Panowie chciałbym zamontować np taki zestaw http://allegro.pl/big-brake-370mm-tarcze-zaciski-a3-s3-golf-ttrs-rs3-i3885614063.html do audi a4 b6 1.8 T. I mam tutaj pytanie co będe potrzebował oprócz tarcz klocków i zacisków parę postów wyżej wyczytałem że tarcza jest głębsza i potrzebny jest dystans 3mm do tego pewnie osłona tarczy z rs3 ale czy coś jeszcze zastanawia mnie czy taki zacisk bez problemów spasuje do zwrotnicy z b6. Z góry dzieki za odp.

Opublikowano

Dev, powiedz mi... tylne zaciski 288 z 3.0 tdi były z tego co wiem tez w 2.0 tfsi, były jeszcze w czymś montowane tak żeby podeszły p&p do B6? Nie było przypadkiem jakichś montowanych w Q5? :whistling:

Opublikowano

w q5 masz juz wieksze 300 albo 310

Opublikowano
Dev, powiedz mi... tylne zaciski 288 z 3.0 tdi były z tego co wiem tez w 2.0 tfsi, były jeszcze w czymś montowane tak żeby podeszły p&p do B6? Nie było przypadkiem jakichś montowanych w Q5? :whistling:

Seat exeo

Opublikowano

chetnie przygarnalbym uzywane klocki od rs3/ttrs na przymiarke jakby ktos zmienial i wsadzal do siebie nowe, tylko takie do polatania jeszcze min po 5mm grubosci

Opublikowano

Mam, ale prawie nowe :grin:

Zajedz do Icarsu i popros na przymiarke zeby przyniesli Ci z polki

Opublikowano

niee nie bede dymal z całą zwrotnica :grin:

jestem pewien ze wejda pod moją wydumkę, sa wyzsze od serii z vipera i pokryja cala powierzchnei tarczy

troche szkoda mi nowe klocki kupowac pod uzywana tarcze

Opublikowano

Jak trzeba to jade ze zwrotnicą:polew::polew::polew::polew:

Opublikowano

przpukliny sie nabawie jak caly ten złom przytaszcze :D

dorwalem juz klocuchy hehe prawie nwoe za 30zł ;d

---------- Post dopisany at 16:35 ---------- Poprzedni post napisany at 16:33 ----------

FDB1334, tomek one sa ok jakosciowo? bo koles mowi ze cos nie halo mial na wentylowanych tarczach, nie kumam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...