pioteros Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 jesli maja tloczki 60mm to jest to zadne ulepszenie
Dev Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Klocki maja minimalnie wieksze powierzchnie przylozenia do tarczy Zacisk z B8 jest konstrukcujnie prostszy i latwiej wymienic klocki
marcin_o23 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 ale różnicy odczuwalnej nie będzie?? a wielkość??
Dev Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 bo to juz TRW a nie ATE ? Tak, to jest TRW ---------- Post dopisany at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ---------- ale różnicy odczuwalnej nie będzie?? a wielkość?? Praktycznie to samo Gdybym mial wybierac to bym bral TRW
pioteros Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 ale specjalnie zmieniac z ATE na TRW to tez chyba nie ma sensu
Dev Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Jak zmieniasz z 320mm B7 na 345 mm z B8 to bedzie oki
marcin_o23 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 będę miał cheble z s4 b8 i tak się zastanawiam, ale chyba nie będę kombinował bo i tak hebel z ttrsa czeka na wiosnę
marcin_o23 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 co się będę martwił, tel do ciebie i leci
Arturoo Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 albo do siemiana ....też ma ciekawą konfigurację
Arczi387 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Panowie chciałbym zamontować np taki zestaw http://allegro.pl/big-brake-370mm-tarcze-zaciski-a3-s3-golf-ttrs-rs3-i3885614063.html do audi a4 b6 1.8 T. I mam tutaj pytanie co będe potrzebował oprócz tarcz klocków i zacisków parę postów wyżej wyczytałem że tarcza jest głębsza i potrzebny jest dystans 3mm do tego pewnie osłona tarczy z rs3 ale czy coś jeszcze zastanawia mnie czy taki zacisk bez problemów spasuje do zwrotnicy z b6. Z góry dzieki za odp.
Majkel Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Dev, powiedz mi... tylne zaciski 288 z 3.0 tdi były z tego co wiem tez w 2.0 tfsi, były jeszcze w czymś montowane tak żeby podeszły p&p do B6? Nie było przypadkiem jakichś montowanych w Q5?
Dev Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Dev, powiedz mi... tylne zaciski 288 z 3.0 tdi były z tego co wiem tez w 2.0 tfsi, były jeszcze w czymś montowane tak żeby podeszły p&p do B6? Nie było przypadkiem jakichś montowanych w Q5? Seat exeo
pioteros Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 chetnie przygarnalbym uzywane klocki od rs3/ttrs na przymiarke jakby ktos zmienial i wsadzal do siebie nowe, tylko takie do polatania jeszcze min po 5mm grubosci
Dev Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Mam, ale prawie nowe Zajedz do Icarsu i popros na przymiarke zeby przyniesli Ci z polki
pioteros Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 niee nie bede dymal z całą zwrotnica jestem pewien ze wejda pod moją wydumkę, sa wyzsze od serii z vipera i pokryja cala powierzchnei tarczy troche szkoda mi nowe klocki kupowac pod uzywana tarcze
Dev Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Jak trzeba to jade ze zwrotnicą:polew::polew:
pioteros Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 przpukliny sie nabawie jak caly ten złom przytaszcze dorwalem juz klocuchy hehe prawie nwoe za 30zł ;d ---------- Post dopisany at 16:35 ---------- Poprzedni post napisany at 16:33 ---------- FDB1334, tomek one sa ok jakosciowo? bo koles mowi ze cos nie halo mial na wentylowanych tarczach, nie kumam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się