Lukasz_mk2 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Panowie, mam problem który opisywałem tu ->http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=242098.0 - wszyscy piszą, że to zasyfiona turbina, ale byłem u jednego mechanika, który stwierdził, że to nie turbo (podobno je sprawdzał i jest OK) tylko zawór N75. Mam pytanie czy jest możliwe przełożyć N75 z mojego AWX '01 do AWX'a '03 w superbie. Różnica w zaworkach jest taka że z mojego odchodzą dwa króćce, a w skodzie krućce są trzy. Ten trzeci w skodzie idzie do czujnika N18, którego w audi nie mogę zlokalizować (być może jest on zintegrowany z N75). Jeśli jest taka możliwość to proszę o podpowiedzi. Wiem, że może szukam dziury w cały i że to faktycznie może być zasyfiona turbina, ale aby przełożyć zaworek wystarczy odkręcić dwie śrubki, a z turbiną to parę godzin roboty. Może jednak podmiana N75 coś pomoże. Przy obecnych mrozach (nie posiadam garażu) demontowanie turbiny będzie naprawdę ciężkie
Sztomel Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 zy jest możliwe przełożyć N75 z mojego AWX '01 do AWX'a '03 w superbie. Różnica w zaworkach jest taka że z mojego odchodzą dwa króćce, a w skodzie krućce są trzy. Nie ma żadnego problemu. N75 pasują bez problemu do każdego silnika z turbo ze zmienną geometrią. Jeśli masz dwa króćce to z pewnością N75 wygląda u Ciebie tak : http://www.fotosik.pl/aukcje/aukcjaPro.php?aucId=297773&id=6ba262e049d7384f.html N75 z tym zewnętrznym mikrofiltrem podpina się jak każdy inny z tą różnicą, że nie ma w nim wężyka idącego do trójnika wężyka od N18 i dalej do obudowy filtra powietrza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się