Raker Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Mam problem,rano gdy wsiadam auto odpala normalnie(zimny silnik) ale gdy juz sie jest czesto problem z odpaleniem go.Slychac odglos tak jakby sprezenia.Moze spotkal juz sie ktos z was z takim czyms?
Musashi Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 pompa wtryskowa sprawna? odwiedzilbym dobrego pompiarza.
Tommy Gun Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Jak pojawi się problem tzn. zacznie kręcić spróbuj wypiąć na chwilę czujnik temperatury. U mnie tak było że przed wizytą u pompiarza auto tragicznie odpalało na zimnym a na ciepłym na dotyk. Po regeneracji pompy zaczął dobrze palić na zimnym a na ciepłym była loteria. Później wyszło że silnik nie miał kompresji ale nie sądzę aby to było przyczyną w Twoim przypadku. U pompiarza słyszałem też że można auto oszukać zmieniając mu dawkę na ciepłym, jest to jednak tuszowanie problemu a nie jego rozwiązanie.
Raker Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 A moze to byc przyczyna zle ustawionego kata wtrysku lub zapowietrzonej pompy paliwa?
kudalty66 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 A moze to byc przyczyna zle ustawionego kata wtrysku lub zapowietrzonej pompy paliwa? kąt wtrysku tak moze byc przyczyną, zapowietrzona, hm???? na ciepło, bardziej na zimno spodziewałbym sie zapowietrzenia, może poprostu kończy sie czujnik temperatury płynu, zczytaj błędy bo teraz to bawimy sie we wróżenie
Raker Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 Logi robilem,jedyny blad jaki byl to przeplywomierza i dodatkowo za mala dawka rozruchowa i wlasnie kat wtrysku nie prawidlowy
Tommy Gun Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Doprowadź kąt wtrysku do porządku, przy okazji niech pompiarz ustawi dawkę. Co do zapowietrzania to dzieje sie ono na cieplym silniku, wymien dla pewnosci wezyki przelewowe, sprawdz czy w przewodach paliwowych nie ma powietrza
Ulpianus Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Temat u mnie na rzeczy... Gdzie kupić przyzwoite wężyki przelewowe ? W ASO szczerze mówić trochę sobie za nie wołają, że aż odzywa się wewnętrzny bunt. Czy można założyć jakieś silikony odporne na wysoką temperaturę ? widziałem chyba na allegro... Pozdrawiam
Tommy Gun Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Wystarczy że założysz wężyki Gates'a, bodajże 3,2 mm.
Raker Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 W przewodach paliwowych nie ma powietrza takze pozostalo mi tylko ustawic kat wtrysku
Tommy Gun Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Oby, bo temat złego odpalania na ciepłym w 2.5 tdi to niekończąca się opowieść...
kudalty66 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Logi robilem,jedyny blad jaki byl to przeplywomierza i dodatkowo za mala dawka rozruchowa i wlasnie kat wtrysku nie prawidlowy dawke rozruchową można przeciez przekodować, ja tak mam u mnie od dłuzszego czasu,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się