Musashi Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 a ktory ten walek sie przestawia jak stojr przodem do auta i co dalo by sprawdzenie kata przed chipem inaczej sie go chyba nie robi kat samoczynnie, moze sie zmienic na wartosci dodatnie. ze wzgledu na rozciaganie paska, oslabianie napinacza. -6 swiadczy o zlym montazu. chip byl przed rozrzadem czy po?
rakud29 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 byl po czyli chyba juz byl zly kat
audiomaniak Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Jeszcze jedna sprawa jeśli ktoś wgrywał Ci program to powinien najpierw sprawdzić czy wałek masz w pozycji 0. Chyba, że auto kupiłeś już z wgranym programem to oczywiście nie miałeś na to wpływu jezeli ma gotowca nie ma znaczenia. jezel ktos indywidualnie probowal chipowac, noto problem, mapy do korekty . Chodzi mi o to, że jeśli ktoś wgrywa program to powinien też zobaczyć w jakiej kondycji są np. PD itd., ogólnie w jakie kondycji jest silnik, chyba że się mylę
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 a ktory ten walek sie przestawia jak stojr przodem do auta i co dalo by sprawdzenie kata przed chipem inaczej sie go chyba nie robi ustawia sie lewy walek - ssacy, czyli po stronie kierowcy. prawy walek ustawiasz na blokade, w czasie montazu rozrzadu.
audiomaniak Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 a ktory ten walek sie przestawia jak stojr przodem do auta i co dalo by sprawdzenie kata przed chipem inaczej sie go chyba nie robi ustawia sie lewy walek - ssacy, czyli po stronie kierowcy. prawy walek ustawiasz na blokade, w czasie montazu rozrzadu. Także jeśli ruszałeś wałek wydechowy, to należało by go ustawić tak jak był
rakud29 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 to ja przesunolem delikatnie ssacy a pozniej troche prawy
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Jeszcze jedna sprawa jeśli ktoś wgrywał Ci program to powinien najpierw sprawdzić czy wałek masz w pozycji 0. Chyba, że auto kupiłeś już z wgranym programem to oczywiście nie miałeś na to wpływu jezeli ma gotowca nie ma znaczenia. jezel ktos indywidualnie probowal chipowac, noto problem, mapy do korekty . Chodzi mi o to, że jeśli ktoś wgrywa program to powinien też zobaczyć w jakiej kondycji są np. PD itd., ogólnie w jakie kondycji jest silnik, chyba że się mylę oczywiscie, ze sie nie mylisz. ale, biorac pod uwage szkody w postaci wydanej kasy. mniejsze w przypadku gotowca
rakud29 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 niby jest wszystko ok to tak zostawie a co do tego chipa to co myslicie nic sie teraz nie bedzie dzialo
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Także jeśli ruszałeś wałek wydechowy, to należało by go ustawić tak jak był tylko jak [br]Dopisany: 11 Luty 2012, 21:48_________________________________________________ byl po czyli chyba juz byl zly kat moja rada taka. 1. ustaw ponownie -6. 2. zglos sie do tunera. niech to obejrzy, da papier ze po korekcie rozrzadu wykona korekte map. 3. zglos sie do tego kto robil rozrzad i niech poprawia. tylko przypilnuj zeby to zrobil na blokadach a nie malowanych kreskach. koniecznie trzeba odsunac przod, zeby zalozyc wszystkie blokady. tzn. walu, i 2 blokady walkow. 4. odwiedz tunera, niech poprawi co spartolil. 5. ciesz sie autem.
rakud29 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 to moze byc zle ten chip zrobiony co sie moze dziac
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 gorsze napelnianie i wyproznianie>mniejsza moc i moment> wieksze spalanie, sadza w wydechu, turbinie, EGR, chlodnicy spalin.
rakud29 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 no to mi dales do myslenia teraz co robic napisze do niego i sie zapytam ale auto chodzi dobrze
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 no to mi dales do myslenia teraz co robic napisze do niego i sie zapytam ale auto chodzi dobrze a moze ci sie tylko tak wydaje. musialbys zrobic test na hamowni. czy wyniki sa zgodne z tym za co zaplaciles tunerowi.
rakud29 Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 ten co mi robil to jest pewny tylko chodzi mi teraz kiedy sie ten kat tak przestawil zobacze co mi napisze znam goscia wiec jest ok [br]Dopisany: 11 Luty 2012, 22:19_________________________________________________powiedz jeszcze co sie moze dziac jak ten walek na wydech troche ruszylem ale bardzo malo
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 kąt sie przestawil? przeciez pisalem juz 2x co sie moze dziac. P.S. zacznij uzywac, kropek i przecinków. zdania sa malo czytelne.
mkris Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Witam, chcialbym sie dolaczyc do tematu. Poruszylem juz ten temat w dziele tuning a mianowicie po chipie (dobrym programie) zauwarzylem ze mam sadze w wydechu. http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/sadza-koncowce-wydechu-chipie-245847/ Chcialem sie doszukac nieszczelnosci ale wszystko OK. W takim razie wrucilem do seri aby zobaczyc co tutaj sie dzieje... nie zrobilem duzo km. i nie mozna tego jeszcze stwierdzic do konca czy sadza znowu jest ale chcialbym sprawdzic te moje pompki. zrobilem pare logow statycznych na rozgrzanym silniku prosze powiedziec czy jest wszystko ok? dzieki Log (0 - 004) Log (1 - 013) Log (2 - 023) Log (3 - 018)
Musashi Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Witam,chcialbym sie dolaczyc do tematu. Poruszylem juz ten temat w dziele tuning a mianowicie po chipie (dobrym programie) zauwarzylem ze mam sadze w wydechu. http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/sadza-koncowce-wydechu-chipie-245847/ Chcialem sie doszukac nieszczelnosci ale wszystko OK. W takim razie wrucilem do seri aby zobaczyc co tutaj sie dzieje... nie zrobilem duzo km. i nie mozna tego jeszcze stwierdzic do konca czy sadza znowu jest ale chcialbym sprawdzic te moje pompki. zrobilem pare logow statycznych na rozgrzanym silniku prosze powiedziec czy jest wszystko ok? dzieki Log (0 - 004) Log (1 - 013) Log (2 - 023) Log (3 - 018) Zrob logi 003, 011, oraz BS 03 i 011. dynamiczne tez by nie zaszkodzily 003, 011, 008, dodaj do paliwa srodka czyszczacego uklad, typu np motul diesel clean. lub LM OCZYSZCZACZ WTRYSKIWACZY 2666 http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/75/Diesel%20System%20Clean_GB.pdf?1290086771
mkris Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Statyczne Log (0 - 003) Log (1 - 011) BS Log (0 - 011) Log (1 - 003) Dynamiczne Log (0 - 008) Log (1 - 003) Log (0 - 011,011) wszystko juz na seri, ale po przejechaniu 150km i na seri jest sadza w wydechu. Nieszczelnosc odpada bo jest wszystko suche troszke sie poci na kolektorze ssacym. srodek do czyszczenia juz kupiony,moze jeszcze sprawdze czy sa dobrze wtryski ustawione?? dzieki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się