nitro3241 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 witam mój samochód po długim postoju bardzo ciężko pali tak jakby na 3 cylindry po paru sekundach załącza się 4 ,brak błędów ,wszystkie logi na rozgrzanym silniku są ok , wartości wszystkie w normie ale na zimnym na 1 pompce bardzo duże wartości na kanale 13 i na kanale 18 liczba 6.0 , bipy na 23 po 68 , po 1 min pracy wartości powoli wracają do normy ,wymieniłem oringi na pompkach ale nic nie dało.
nitro3241 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 świeczki sprawdzałem są ok,kompresji nie sprawdzałem wszystko się zaczeło po wymianie uszczelki pod głowicą od tej pory jest problem[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 18:23_________________________________________________wcześniej palił super niezależnie ile stał
nitro3241 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 to by płynu ubywało a nic się takiego nie dzieje w logach widać że na 1 pompowtrysku na kanale 13 korekty są +2,99 , kanał 18 6,0 kanał 23 wysoki bipy powyżej +30 moim zdaniem to wina pompowtrysku bo na innych pompkach jest ok tylko czemu na ciepłym silniku wszytko jest ok pali od strzała i wartosci sa wszytkie ok teraz nie wiem czy wymienić pompowtrysk bo oringi juz były wymieniane w logach które zamieściłem widać jak to wygląda na zimnym silniku
nitro3241 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 mam pytanie czy przy zmianie pompek miejscami czyli 1na 2 mószę ponownie wymienić oringi jak nie dawno były włożone nowe?
machina Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Nie dawno tzn. kiedy? generalnie lepiej założyć nowe przy jednej robocie. Po zamianie wrzuć logi
janjazda Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Mam ten sam silnik, te same objawy Ciężkawo pali do dłuższym postoju i przez kilka sekund po rozruchu z wydechu wydobywa się sporo dymu. Bardzo wysokie korekty po odpaleniu w grupie 013. Na jednym garze łapie 2,99. Auto chodzi przez chwile nie równo. Oringi na PD wymienione jakieś pół roku temu, bez różnicy Postanowiłem, że wymienię pompki, przy okazji zwiększenia mocy. Ale czytając wypowiedzi niektórych, to wcale nie jestem przekonany, że po wymianie PD będzie lepiej palił Także czekam jak zamienisz je miejscami, zobaczymy co będzie
nitro3241 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 zmienialem okolo 2 tyg temu przejechane gdzies 300 km[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 15:00_________________________________________________ale jak mowice ze zalozyc nowy zestaw oringow to kupie i wymienie chociaz te pewnie beda jak nowe
janjazda Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Podłączałeś Vaga? korekcje powędrowały razem z pompkami?
nitro3241 Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 chodzilo mi o to ze zmienialem oringi na wszystkich pompkach 2 tyg temu i dwa dni temu na tej jednej pompce ktora podejrzewalem ale nic nie dalo ,teraz czeka mnie ponownie zmiana pompek miejscami i to sie pojawia pytanie czy znow je zmieniac oringi?[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 16:00_________________________________________________czy zostawic te co sa bo bardzo malo km na nich przjechane
banshee Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 jeśli nie są uszkodzone mechanicznie to zakładaj te co masz. Są przecież nowe.
nitro3241 Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 ok w sobote postaram sie je podmienic zobaczymy co wyjdzie [br]Dopisany: 09 Luty 2012, 17:19_________________________________________________witam wczoraj ponownie zmieniłem pompki miejscami i auto troszkę lepiej zapala lecz korekcje z 1 cylindra tego podejrzanego przeszły na 2 dołączam logi zaraz po odpaleniu na zimnym a także na ciepłym silniku jak to wygląda http://vaglog.rtnet.pl/vabene1_72462.html na ciepłym silniku tak: http://vaglog.rtnet.pl/vabene1_72463.html
machina Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Ewidentnie pompka niedomaga i na poprawę raczej nie ma co liczyć. Proponuję wymianę.
lukjar7 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 tylko jesli wymiana to dwoch pompek pierwszej i drugiej i po tym korekcja
nitro3241 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 dlaczego 2 pompek ( pierwszej i drugiej) jak tylko na tej 1 jest problem, może wystarczy wymienić tylko jedną o tym samym nr. Czy od razu o innych nr i jakie najlepiej włożyć zamiast tych autko mam zrobione na 143 km i 345nm co o tym myślicie?
lukjar7 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 bo kiedys walczylem z pompkami i wymiana jeden dawala duze rozbierznosci, gdzies doczytalem ze 1 i 2, 3 i 4 to jakby pary, nawalala pompka, wymienilem jedna i korekcje nadal bylly zle i potem wymienilem druga z tego samego rzutu i bylo ok
nitro3241 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 kolego jeżeli autko jest po wirusie na 143 km to chyba będzie lepiej kupić pompki od silnika np awx lub avf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się