Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Zmiana silniczka 2.6 na 2.8 <ACK>


DAVIDOF89

Rekomendowane odpowiedzi

HEJ!!! czytałem juz wiele wątków o takiej przerobce lecz nie ma podanych w nich konkretow :angry: chcialbym sie dowiedziec co trzeba zrobic by ten swap sie udal???wiem tyle ze moja skrzynia pasuje i nawet powinien byc szybszy z nią.....wiem ze osprzet od mojego silnika rowniez bedzie pasował.....wiem ze komputer jest inny i wiązka musi byc inna....co jeszcze???jaki koszt jest takiej całkowitej operacji ???? (zmiane silnika robił bym sam tylko u mnie z ektronika troche słabiej.... z gory dziekuje za odp typu<sprzedaj,kup 2.8> naprawde mam fajne wyposazenie....samochod nie bity...tylko mocy troche brakuje :embarrassed: czekam na wypowiedzi mechanikow lub ludzi ktorzy robili takie małe co nie co :tongue4::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.7 biturbo odpada...pytam o cos innego!!!!!!!

nie irytuj się już na wstępie, kolo dobrze pisze.

2.8ACK odpycha się dobrze...ale to ciągle wolnossak (od około 5000 ma kopa że hej) niżej niema takiego kopa jak biT

a jak poczytasz to w 2.6 można podłubać (a zwłaszcza doprowadzić do tego żeby było te150KM) i bez swapu coś tam ugrasz.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiem ze najlepsze 2.7 biturbo ale do tego silnika raczej potrzebny jest naped na cztery kola czyli QUATTRO...... i raczej koszty bede raczej wyzej 10 tys bo silnik ...skrzynia..turbiny....dla mnie wystarczy 2.8 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 2.6 i moim zdaniem to bez sensu robic swap na 2.8 lepiej pogrzebac i kilka konikow mozna wydusic. sam przed wakacjami robie swap na 2.7 bit :gwizdanie: ale to Twoje auto rób jak chcesz :kox:

dawidof daj spokój, 40 kucy i coś tam niutków nie warte takiej grzebaniny na 2.8 (a w 2.8 już nic nie grzebniesz wyżej :wallbash: )

swiezak czekam na to :good:, koniecznie daj znać na forum jak ruszysz ze swapem. Mój ack póki co daje rade i brakuje mi motywacji na swapa na biT :wink4: na forum poruszony jest temat grzebania w głowicach 2.6

sajmon, dajesz laczka 235/45/17 i jakoś pociągnie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.7 biturbo odpada...pytam o cos innego!!!!!!!

nie irytuj się już na wstępie, kolo dobrze pisze.

2.8ACK odpycha się dobrze...ale to ciągle wolnossak (od około 5000 ma kopa że hej) niżej niema takiego kopa jak biT

a jak poczytasz to w 2.6 można podłubać (a zwłaszcza doprowadzić do tego żeby było te150KM) i bez swapu coś tam ugrasz.pozdro

ja jestem ciekaw co można podłubać? :decayed:[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 21:33_________________________________________________

tak wiem ze najlepsze 2.7 biturbo ale do tego silnika raczej potrzebny jest naped na cztery kola czyli quattro...... i raczej koszty bede raczej wyzej 10 tys bo silnik ...skrzynia..turbiny....dla mnie wystarczy 2.8 :wink4:

zawsze możesz wrzucić 4.2, spokojnie przekładki się robi bez większych problemów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj trochę racingforum, koleś Polak ogarnął tam nawet kompresor od merca który kosztuje 1600 zł a nie 10 tysi jak ze stanów

więc to jest fajna alternatywa, a tu fotka dla smaczka :)

2492145d139c3d51gen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja bede ogarnial swap na 2.8 30v tylko szukam narazie jakiegos angola z takim silnikiem zeby byl caly kaplet,mysle ze 2.8 193KM jest w sam raz do oski,a co do 2.7bit tez mozna zalozyc do oski,ale wtedy trzeba myslec cos mechanizmie roznicowym helikalnym,tak zeby auto startowalo na 2 kola razem,wtedy by to mialo sens,a co do osprzetu 2.6-->2.8 30v to napewno pompa wspomagania nie pasuje,reszta pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja bede ogarnial swap na 2.8 30v tylko szukam narazie jakiegos angola z takim silnikiem zeby byl caly kaplet,mysle ze 2.8 193KM jest w sam raz do oski,a co do 2.7bit tez mozna zalozyc do oski,ale wtedy trzeba myslec cos mechanizmie roznicowym helikalnym,tak zeby auto startowalo na 2 kola razem,wtedy by to mialo sens,a co do osprzetu 2.6-->2.8 30v to napewno pompa wspomagania nie pasuje,reszta pasuje

ja tez mysle ze do oski 2.8 wystarczy :notworthy: jak zaczniesz ten swap chcialbym cie prosic abys napisal do mnie jakie wrazenia i czy duzo pracy :wink4: pozdrawiam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok,narazie poszukuje auta(angola) w przystepnej cenie,silnik pojdzie domnie,a reszte na czesci,porobie zdjecia i opisze mniej wiecej jak i co.pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...