Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja czy może kupno używanej przekładni kierowniczej?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie!

Chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się regenerować przekładnie kierowniczą czy może, lepiej kupić używaną.?Mam kumpla który kupił używke i po jakimś czasie też mu siadła. U mnie wygląda to w ten sposób że od strony kierowcy dosyć leje na gumie płynem no i raz w tygodniu trzeba dolac płynu jakieś 100ml!

Czekam na Wasze opinie i z góry dzięki. Aha jeszcze jak ktoś wie to proszę o podanie orientacyjnych cen regeneracji tego badziejstwa!!;-))))

Opublikowano

demon83, na regenerowana dostajesz zazwyczaj gwarancje na rok i koszt w Łodzi zregenerwoania calej to 400zl, wiec wydaje mi sie , ze lepiej regeneracja.

Opublikowano

zdecydowanie regeneracja, masz gwarancję a zreszta jest to element który jest regenerowany przez koncerny samochodowe i dalej sprzedawany w serwisach

Opublikowano

Macie może jakieś namiary na tą firmę z Łodzi wiem że nie można nic reklamować ale może jakaś stronka lub nr tel.??

Opublikowano

demon83, Stronki raczej nie ma ale o namiar moge sie dowiedziec. Ale nie lepiej jakbys poszukal cos u siebie w okoloicy :?:

Opublikowano

Własnie z tego co wiem to okolice OPOLA to takie małe z....pie gdzie ciezko cos specjalistycznego znalezc no chyba ze się myle to jak ktos ma namiar na fachowca do regeneracji przekładni! z okolicy Opola to chętnie skorzystam!Pozdrawiam

Opublikowano

Regeneracja jak nic. Nie jestem pewien czy dobre namiary ale zadzwonić możesz. Łódź, ul. Łubinowa 13, tel. (042) 6347997

Poza tym w InterCarsie możesz dostać regenerowane przekładnie na miejscu. Przynosisz swoją i dają ci już zregenerowaną. Koszty nie wiem jakie...

Opublikowano

Normalnie możęsz to w ASO oddać i kupić nową (czytaj może regenerowaną). za starą coś ci odejmą od ceny "nowej".

Oczywiście poza ASO też można pewnie ale nie wiem czy też będziesz pewny tej części no i jak ewentualnie z gwarancją.

Opublikowano

Polecam regeneracja, ja ostatnio to przeszedłem. Tez miałem ten problem używka czy regeneracja wybrałem to drugie koszt całkowity to jakieś 900zł, na początku miałem problemy ze wspomaganiem ale teraz jest oki.

Opublikowano

Jeśli chodzi o regeneracjie to jest różnie. Dzisiaj zakładałem pompe po regeneracji powiem że tragedia niedosyć że warczy jak nie wiem to po spadku obrotów się blokuje i kierownicy nie można przekręcić .

Opublikowano
Jeśli chodzi o regeneracjie to jest różnie. Dzisiaj zakładałem pompe po regeneracji powiem że tragedia niedosyć że warczy jak nie wiem to po spadku obrotów się blokuje i kierownicy nie można przekręcić .

to paragon (rachunek) w łapki i do reklamacji.

Opublikowano

to jest na moim terenie http://www.eltek.net.pl/

ale ceny mają z kosmosu

regeneracja przekładni do A4 - 570zł, pompy wsp. - 330zł

oczywiście starą przekładnie lub pompe trzeba oddać bo inaczej jest drożej :???:

Opublikowano

witam w mojej okolicy najtaniej kosztuje po regeneracji 1170 :cry: trzeba jeszcze zaplacic 300 kaucji jak sie starej nie da naprawic to kaucja przepada waski juz jest naprawiona dalem moja do regeneracji 900 zł

Opublikowano

Ja ci zrobie regeneracje.

Musisz ja tylko wymontowac i przysłac do mnie... jestem z wadowic.

Czas regeneracji 3 dni (u mnie) plus czas przesyłki.

Oczywiscie da sie to zrobic pod warunkiem ze listwa zebata nie jest zbyt mocno zardzewiała...

Jeśli jestes zainteresowany pisz na PW.

Pozdro :)

[ Dodano: 04-02-2007, 22:59 ]

Cena to w granicach 400zł.

Wymieniam wszystkie uszczelniacze i szlifuje listwe (jak jest pordzewiała)

Opublikowano

Cizes a jak uszczelniacze są ok i nic się nie leje a drążek który wychodzi ze wspomagania ma luzy osiowe wewnątrz i puka to też zregenerujesz ?

Opublikowano

Według mnie sam magiel masz w porzo, a luzy najprawdopodobniej występują na sworzniach kulistych.I nie chodzi mi tu o końcówki drążków kierowniczych, a właśnie o same drążki kierownicze (drążki są połączone z listwą wspomagania przegubowo, i byc może to ten przegub jest do bani).

Sprawdź, może trafiłem, a wtedy naprawa nie powinna Cię za mocno zabolec (od biedy można kupic używany drążek).

No chyba, że masz luzy na listwie (wtedy czuc luz na kierownicy), a to już większe koszta i trzeba regenerowac :frown:

Ps.mi ciekło z magla i normalnie sam sobie zregenerowałem (koszt około 20zł i masa roboty), tyle, że dałem zwykłe simmeringi :rotfl: a nie ciśnieniowe, jak do tej pory wszystko spox (10 kkm i płynu nie ubywa), ale nie znam dnia i godziny kiedy nawali :wink: oby jak najpóźniej :exclaim:

Opublikowano

Końcówke drążka i przegub kulowy już wymieniłem i dalej stuka we wspomaganiu. Jestem pewien tego jak 2+2= quattro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...