kamiiilllooo Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Witam Wszystkich. Potrzebuje pomocy, mianowicie: W Moim Audi A4 B6 1.9 TDI 131PS mam taki problem z temperaturą cieczy, po zapaleniu zimnego silnika na wolnych obrotach nie zagrzeje sie do 90 stopni, max do około 60, jak sie autem jedzie po miescie czy jakis drogach lokalnych złapie 90 nawet odrobine ponad według wskaznika 92 stopnie (wskazówka jest minimalnie za 90) i tak trzyma. jak sie wyjedzie na jakas autostrade wystarczy 140km/h rosnie temperatura i wyswietla sie na FIS-e ostarzeżenie o wysokiej temp. jak zwolnie do 90km/h to spadnie, po zatrzymaniu trzyma te minimalnie ponad 90 a po jakis 5min pracy na wolnych obrotach spadnie nawet ponizej 90 stopni. Ogrzewanie w samochodzie super. Bardzo prosze o pomoc... pozdrawiam Kamiiilllooo
the_troll Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Proponuję zacząć od wymiany termostatu i zobaczyć czy po osiągnięciu 90 stopni jest obieg przez chłodnicę. Napisz czy ubywa płynu.
kamiiilllooo Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 płynu nie ubywa, i jest czysty...
domjenick Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 u mnie tak było, jak pompa wody się rozleciała-wirnik się urwał i nie było dostatecznej recyrkulacji płynu
kamiiilllooo Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Opublikowano 11 Lutego 2012 Mowisz pompa?? no rozrządu jeszcze nie robiłem.. ale tez tak miałeś ze po miescie czy po drogach lokalnych nie rosła temp. a jak szybciej sie pojechało na autostradzie to odrazu temp do góry?? to niewiem na co stawiac na tą pompe czy termostat...
domjenick Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Mowisz pompa?? no rozrządu jeszcze nie robiłem.. ale tez tak miałeś ze po miescie czy po drogach lokalnych nie rosła temp. a jak szybciej sie pojechało na autostradzie to odrazu temp do góry?? to niewiem na co stawiac na tą pompe czy termostat... tak właśnie miałem-zacznij od termostatu, bo tańszy i zobaczysz, czy będzie poprawa
the_troll Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Jak nie umie się zagrzać to znaczy że termostat puszcza na duży obieg. Gdyby byłaby to pompa grzał by się szybko. [br]Dopisany: 11 Luty 2012, 12:04_________________________________________________Sprawdź po paru km czy przy temp poniżej 90 stopni masz ciepły dolny wąż od chłodnicy lub chłodnicę jeśli tak to termostat nie trzyma
kamiiilllooo Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 Panowie okazało sie, że poprzedni właściciel wsypał do układu chłodzenia jakis proszek i pozatykał kanaliki w silniku..........;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się