Norbi Opublikowano 11 Lutego 2012 Opublikowano 11 Lutego 2012 Dziś pierwszy raz tej zimy RS stał pod chmurką i rano co... oczywiście nie odpalił, bo aku chyba jeszcze ori Podłączyłem drugie auto kablami i po kilku razach RS załapał, ale ku... wywaliło błąd: 65535-Internal Control Module Memory Error 00-10 - --Intermittent Po polskiemu takie coś znalazłem: 65535 P0603 Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem lub nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony) A 65535 Nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony) A 65535 Błąd jednostki kontrolnej – w którymś systemie czyli załatwiłem w jakiś sposób wewnętrzny sterownik poduszek prawdopodobnie. Gdzie go szukać, pamiętam że kiedyś w A4 jak dostawałem się do silniczków wyntylacji z Climatronica, to napotkałem ten sterownik ukryty właśnie tam, za popielniczką. W RS-ie jest tak samo? Może jakieś inne pomysły, czy od razu wymiana?
fecik Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Najprosciej bedzie chyba wyjac radyjko i włożyć ręke,jak tam bedzie to pewnie go wymacasz a co do sterownika air. to mi koleżka też go tak załatwił! Wysiadł aku i zaczoł kombinować z drugi autkiem,poczym po chwili szlak tyrafił ster.air.
Norbi Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Najprosciej bedzie chyba wyjac radyjko i włożyć ręke,jak tam bedzie to pewnie go wymacasz a co do sterownika air. to mi koleżka też go tak załatwił! Wysiadł aku i zaczoł kombinować z drugi autkiem,poczym po chwili szlak tyrafił ster.air. Czyli nie jest to odosobniony przypadek...Po radiem (mam dwa DIN) jest Climatronik, a to chyba pod nim jest. Chyba trzeba zwalać cały tunel środkowy i wtedy jest dostęp.
fecik Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 dokładnie ,cza zdjać caly tunel. mam magika co jak zadzwoniłem do niego i powiedziałem mu ze w mróz zapaliła mi sie poducha ,to od razu powiedział mi ze było kombinowane z aku! bo audi już tak ma!
oktawiusz5 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 to co odłączać swój aku i wtedy na przewodach odpalać czy jak?
badyl666 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Jak próbujesz odpalić na słabym akumulatorze wtedy takie cyrki się dzieją. Po mroźnej nocy jest mniejsza sprawność. Lepiej podładować słaby akumulator i wtedy palić. Też mi świeci air bag aż się boję podpinać lapka.
fecik Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 mysle ze wystarczyłoby poczekac az sie troche podladuje z drugirgo autka ,i dopiero probowac odpalac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się