olek_BB Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Witam Koledzy mam takie pytanko: w kolumnie kierownicy mojej A4 podczas delikatnego ruszania w prawo i w lewo dochodzi delikatny metaliczny stuk. Gdy się jest w środku wydaje się wręcz, że ten stuk jest przy samej kierownicy. Oczywiście może się to przenosić z jakiegoś innego elementu. Dodam na wstępie, że mam wymieniony cały komplet wahaczy z końcówkami drążków kierowniczych i drążkami kierowniczymi. Płyny są w porządku, zero wycieków. Mechanior który robił mi z całą zawiechą powiedział, że to już jest luz na kolumnie kierowniczej i tyle. Nie miałem czasu go gnębić czy da się to poprzez jakąś regulację skasować. Nie jest to jakiś uciążliwy problem bo stuki są minimalne ale jeśli dałoby się na to jakiś zaradzić (oczywiście bez wymiany kolumny )to byłbym wdzięczny. Dzięki pozdrawiam
adadur Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 jak to są lekkie przytłumione stuki to nie ma czym się martwić
Wihajster Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Koledzy mam takie pytanko: w kolumnie kierownicy mojej A4 podczas delikatnego ruszania w prawo i w lewo dochodzi delikatny metaliczny stuk. Gdy się jest w środku wydaje się wręcz, że ten stuk jest przy samej kierownicy. nie napisales czy stuki sa na zapalonym silniku czy na zgaszonym a to ważne
olek_BB Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2008 jak to są lekkie przytłumione stuki to nie ma czym się martwić zgadzam się, że nie ma się czym przejmować gdyż tak jak pisałem jest to minimalny stuk, ale jeśli poprzez jakąś regulację bądź wymianę jakiejś drobnostki można było by to zniwelować to czemu nie. Koledzy mam takie pytanko: w kolumnie kierownicy mojej A4 podczas delikatnego ruszania w prawo i w lewo dochodzi delikatny metaliczny stuk. Gdy się jest w środku wydaje się wręcz, że ten stuk jest przy samej kierownicy. nie napisales czy stuki sa na zapalonym silniku czy na zgaszonym a to ważne stuk jest zarówno na zapalonym, jak i na zgaszonym silniku. Jednak na zgaszonym jak serwo nie pracuje i kolumna jest "sztywniejsza" chyba jest to bardziej słyszalne
NYNA Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 U mnie tez ostatnio zauważyłem taki delikatny stuk jak krecekierą w prawo i w lewo.Zawieszenie ma 100% ok, a to slychac jakby w środku pod nogami a nie na zewnatrz.Mechanik też nie był w stanie powiedzieć mi co to jest na 100% a nie będę wymieniał na chybił trafił wszystkiego po koleji a w jeździe to wogóle nie przeszkadza więc stwierdziłem że nic nie ruszam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się