Majkel.a4 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Witam. Zmieniłem jesienią tarcze hamulcowe wraz z klockami na TRW i zauważyłem, że na tarczach pojawił się rant od zewnętrznej krawędzi. Na wszystkich i to na 3-5mm. Co może być przyczyną? Przejechałem niecałe 10kkm. Pozdrawiam
Mauros88 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Wydaje mi sie ze masz za twarde klocki i temu zamiast sie zdzierac klocki zdziera tarcze.
Majkel.a4 Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 Bo kurcze kupiłem specjalnie tarcze TRW i klocki i wychodzi, że źle mi doradzili w sklepie...
pepik Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 U siebie też mam tarcze TRW ale klocki Ferodo, po podobnym przelocie jak u Ciebie, tarcze wyglądają jak nowe.
Majkel.a4 Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 Muszę pościągać koła i zobaczyć jak wyglądają te tarcze jak nie są zajechane to będę musiał klocki zmienić.
Dev Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 zrób foto zobaczymy jak to faktycznie wyglada po 10tkm nie bedzie takich duzych rantów
OKO Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Ja na wiosnę zmieniałem klocki ale przez swoją chęć oszczędzenia na częściach i robocie nie zregenerowałem zacisków. Koło z jednej strony cały czas delikatnie było hamowane i właśnie po podobnym przebiegu miałem zjechane klocki i tarcze hamulcową. Od zwykłej jazdy nie powinno się tak jak u Ciebie zrobić nawet na "chińskich" tarczach...
Majkel.a4 Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 Aha no to przy następnej wymianie tarcz hamulcowych i klocków po prostu zregenerować zaciski hamulcowe?
OKO Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Aha no to przy następnej wymianie tarcz hamulcowych i klocków po prostu zregenerować zaciski hamulcowe? musisz to już ocenić "na pacjencie". Możliwe, że będzie to jedynym skutecznym rozwiązaniem. Ja ostatnio jak robiłem 2gi raz hamulce z tyłu to wymieniłem wszystko - łożyska, tarcze, klocki, nowe prowadnice do zacisków i regenerowane zaciski - jak na razie po ok 5k km wszystko działa i nie widać zużycia na tarczach
Mauros88 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Tylko koledze na wszystkich tarczach wystepuja ranty wiec chyba nie mozliwe ze wszystkie zaciski beda do regeneracji. Obstawiam za twarde klocki nadal. U siebie mam tarcze TRW, klocki nie pamietam. Tarcze po 30tys km wygladaja jak nowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się