fox75 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 Witam. A4 B6 2.5 TDI AYM Nie znalazłem podobnego przypadku. Dlatego pytanie: Według moich obserwacji po około 2 - 3 godzinach po zgaszeniu ciepłego silnika długo kręci przy odpaleniu, świece się nie załączają (tak jakby nie chciał odpalić). Mam wrażenie, że dzieje się to w zakresie temperatury silnika 20-30 st. Błędów nie pokazuje. Rano pali super. Po krótkim postoju również. Może miał ktoś podobny przypadek. Proszę o info. Jakie czujniki oprócz G62 są brane pod uwagę przy odpalaniu? Dzięki..
Musashi Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 przeciez wszystkie czujniki ECU odczytuje a podlaczales VAG-a? kat wtrysku sprawdzony?
OKO Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Ja miałem u siebie podobny przypadek Jak samochód był zimny to palił bez problemów, dopiero po zagrzaniu silnika pojawiały się problemy i nie palił... Szukałem odpowiedzi i wiele osób sugerowało że to padająca pompa VP44. Wóz oddałem do porządnego mechanika Jedyne co zrobił to zmienił dawki rozruchowe paliwa - tak wytłumaczył mi to mechanik. Zmienił mi kostki z softem i od tamtej pory jest ok
przemek4net Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Ja miałem u siebie podobny przypadek Jak samochód był zimny to palił bez problemów, dopiero po zagrzaniu silnika pojawiały się problemy i nie palił... Szukałem odpowiedzi i wiele osób sugerowało że to padająca pompa VP44. Wóz oddałem do porządnego mechanika Jedyne co zrobił to zmienił dawki rozruchowe paliwa - tak wytłumaczył mi to mechanik. Zmienił mi kostki z softem i od tamtej pory jest ok to taki workaround by obejsc problem prawdopodobnie wszystki zuzytego po troche (aku, rozrusznik, pompa, walki, moze zle ustawiony kat wtrysku, wtryski itp itd) Kazdy niemalowany tuner umie dolozyc koksu do rozruchu cieplego auta (w AYM robi sie to przez kabel).. w polaczeniu z czipem warto zrobic ale zanim viagra bedzie sie leczyc trzeba zrobic dziagnostyke + sprawdzic z drugim aku rozruch
fox75 Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Opublikowano 19 Lutego 2012 Witam. Dzięki za odpowiedzi. Kąt wtrysku nie był sprawdzany. Sprawdzę w najbliższym czasie. Aku nie jest najlepszy - od nowości (10 lat). Ale przy tych temperaturach co były dawał radę. Pojawiał się komunikat BRAKE i kontrolka hamulca + sygnał dżwiękowy, ale odpalał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się