sertozul Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Witam mam pytanko co do mocnych sprężynek na tył Od początku w moich rękach samochodu tył siedział nisko i generalnie nie szczypie się z tym za bardzo jak potrzebuje przewieść jakieś żelastwo z innych aut skrzynie silniki to lecą do bagażnika, na fuchy materiał też nim worze albo przy wyjazdach tez siada się w 4 osoby, bagażnik po dach i jeszcze trumna z deskami. Wychodzę z założenia ze auto w 1 kolejności ma służyć, tylko żeby służyło tak dalej trzeba by sprężynki wstawić nowe i to jakieś mocne najlepiej Oczywiście nie jest to quattro nad czym ubolewam zwłaszcza teraz. Ktoś jeszcze wozi cegły samochodem klasy wyższej i się orientuje jakie sprężynki będą dla mnie najlepsze? byle go nie przesztywnić i tył nie latał jak w furmance bez ładunku
aju Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Ktoś jeszcze wozi cegły samochodem klasy wyższej że niby a4 Wymień na NOWE zwykłe, Twoje pewnie jeżdżą od nowości i są już trochę ugniecione (wszystkie twarde są też krótsze)
sertozul Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 Bugatti to nie jest ale fiat też nie :> 15 lat temu był lans :> czyli twardsze sprężynki są od razu obniżające. Zwykłe kto robi dobre? bo jak w focie sprawdzałem to tylko kagery mieli...
marjon Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Ktoś jeszcze wozi cegły samochodem klasy wyższej że niby a4 Wymień na NOWE zwykłe, Twoje pewnie jeżdżą od nowości i są już trochę ugniecione (wszystkie twarde są też krótsze) chyba ze twadsze z podkladka i wysokosc bedzie ok http://allegro.pl/guma-gumy-podwyzszajace-pod-sprezyny-golf-ii-iii-i2117709210.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się