Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] PROŚBA O ANaLIZE LOGÓW [wysokie spalanie] #2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprawdz dolot i podmien n75.

Co do spalania to ja nie widze ze on przez cos wiecej palil.Nie dziala EGR

No i zastrzezenia mozna miec do regulatora kata wtrysku.Troche pozno zaczyna dzialac a w BS nie daje oznaku zycia.

Mozesz dawka ustawic na 3mg.

Opublikowano

wczoraj zaslepilem egr wle tylko wlozylem blaszke wezyka ktory idzie do egr nie zaslepialem caly uklad dolotowy wyczyszczony i skrecony kat wtrysku dzisiaj opoznie do 50 czy ile i dawke zmienie na 3.5 tylko jak? dziekuje za zainteresowanie:-)

Opublikowano

kat wtrysku idealny.Dawke ustaw na 3 i podmien n75

Opublikowano

Dawke zwieksze to czy i spalanie nie pojdzie w gore? nie mam opcji podmienic n75 nie mam od kogo :( jedynie kupno nowego:<[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 10:12_________________________________________________ja chce zmiejszyc spalanie a nie zwiekszyc xD

Opublikowano

Kolega ma 1Z a tam niema zmiennej geometrji

kiedy był wymieniany filtr paliwa?

Zwiększenie dawki nie zwiększy spalania pod warunkiem takiego samego stylu jazdy jak wcześniej

Opublikowano

a kto napisal ze ma :polew: :polew:

Opublikowano

Filtr wymianiany jakies pol roku temu. Dobra zmienie dawke na 3.5 najpierw i sprawdzac dawke w basic setting ? 001 czy w meassures block 001 ??

A taka operacja moze zmiejszyc spalanie?[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 12:42_________________________________________________udalo mi sie zmienc dawke na 3.8 wiecej nie szlo vagiem a nastawnikiem nic nie dalo sie zmienic:/ nie wiem co zle robilem:/[br]Dopisany: 18 Luty 2012, 16:41_________________________________________________I czy cos widac jeszcze z logow ze takie spalanie:< bo mi juz brak pomyslow

Opublikowano

A taka operacja moze zmiejszyc spalanie?

Było pisane :szukaj:

udalo mi sie zmienc dawke na 3.8 wiecej nie szlo vagiem a nastawnikiem nic nie dalo sie zmienic:/ nie wiem co zle robilem:/

Ciekawa sprawa, ale żeby nie dało się nic zrobić nastawnikiem :mysli: . :szukaj: też było pisane jakie czynności trzeba wykonać przy zwiększaniu czy zmniejszaniu dawki. :hi:

Opublikowano

no dobra to rozumiem ze jak zmienie dawke z 3.8 na 3 do 3.5 to zacznie palic jak normalnie 1z tak? watpie w to... wskazowka nadal w oczach znika nie wiem co juz jest;/ zal.pl

Opublikowano

spalanie sie nie zmieni.Ile pali aktualnie?

Opublikowano

Aktualnie 8.5 a w trasie spali ze 7 ;/

Opublikowano

spalanie w normalnie u mnie tez tyle pali

n75 do wymiany na 99%

Opublikowano

Aha to rozumiem ze przy 90km/h nie ma opcji zeby spalil przynajmniej 6 l ? to n75 wymienie natomiast on ma cos wplyw na spalanie?[br]Dopisany: 19 Luty 2012, 10:18_________________________________________________Sprawdze jeszcze czy wezyk powrotu paliwa nie jest zatkany bo jak odkrecilem go od pompy i dmucham to ledwo co mam sile cos przepchac:/ odlacze go z tylu od bagaznika i zobacze czy jak dmuchne to bedzie swobodny przeplyw... i jeszcze raz zmienie w vagu dawke na orginalna czyli 128 i nastawnikiem zrobie dawke 3.5 jak macie jeszxcze jakies pomysly to prosze o pomoc dziekuje,.

Opublikowano

nie no przy 90km/h powinien w tych 6l sie miescic

ja troche szybciej jezdze w trasie to nie wiem ile u mnie pali przy 90km/h w trasie...

Opublikowano

no w tym problem jest ze mi sie nei miesci:< a paliwo do z powrotu z pompy wwtryskowej jest tez wydalane cisnieniem czy tylko spokojnie sobie wraca?

Opublikowano

sprawa zalatwiona wymienilem uszczelki nastawnika te 2 bosha spalanie w miescie do 6 l przy normalnej jezdzie nie emeryta:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...