iglako Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Witam. Krótkie pytanie Czy przy takiej wymianie trzeba również demontować pasek rozrządu no i co za tym idzie cały pas przedni auta ?
Tomek Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 tak,zderzak,chłodnice,wiatraki i rozrząd
iglako Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 tak,zderzak,chłodnice,wiatraki i rozrząd myslalem ze da sie bez tego
Dev Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 wykrecasz pare śrub i wszystko spada, nie musisz rozpinac klimy jak bedziesz zakładał wałki musisz wycisnąc olej z popychaczy hydraulicznych jeżeli tego nie zrobisz bedzie problem z rozruchem
Tomek Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 wykrecasz pare śrub i wszystko spada, nie musisz rozpinac klimy jak bedziesz zakładał wałki musisz wycisnąc olej z popychaczy hydraulicznych jeżeli tego nie zrobisz bedzie problem z rozruchem Ja robiłem bez wyciskania oleju i wszystko git
bartosh1987 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 podczepie sie do tematu, czy jesli wymienialem olej silnikowy 2 tys km temu a teraz chce wymienic rozrzad, to olej podczas wymiany paska, olej zostaje spuszczony i trzeba kupic nowy?
Tomek Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Nie oleju nie ruszasz przy wymianie rozrządu
bartosh1987 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Prosze o jeszcze o rade, jaki rozrzad do silnika 1.8t AEB? zbaranialem przez te aukcje: Tu: http://moto.allegro.pl/rozrzad-pompa-vw-passat-1-8t-20v-110kw-awt-i2120100768.html Ilosć zębów:150 i w spisie wg sprzedawcy pasuje do mojego modelu> AUDI A4 1.8 T ( 01.95 -> 09.01 ) (moj z 98r) 110KW, AEB - ANB - APU - ARK - AWT a tu: http://moto.allegro.pl/rozrzad-pompa-1-8-i-1-8t-vw-passat-audi-a4-a6-i2103567316.html 153 zeby i wg sprzedawcy tez pasuje. Czytalem, ze AEB byl produkowany tylko przez 2 lata, napinacz zostal upgradeowany na hydrauliczny... Czy ktos moglby mi to w logiczny sposob wyjasnic, jak dobrac prawidlowy pasek do mojego modelu? Dodam, ze nie rozbiore samochodu zeby cos sprawdzac, bo sie na tym nie znam...
Góral.tz Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 co do części nie szukaj daleko dzwoń do tomka fachowo doradzi i w dobrej cenie sprzeda http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30793.0
Góral.tz Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 ja ze swojej strony kolegę TOM77 polecam wziąłem sam u niego już gratów sporo i jak zawsze pełen profesjonalizm a ceny
Tomek Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 bierz tego 153 różnić się może tym że rolka napinająca ma taką jakby podkładko-tulejkę grubą i cienką jak bedzie inna to przełożysz ze starej rolki,ja rozrządy brałem od TOM77
bartosh1987 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Osobiscie nie bede tego wymienial, chcialbym dobrze dobrac czesci zeby mechanior nie marudzil tylko sprawnie wymienil. W mojej miejscowosci za czesci sprzedawcy chca ok 1000zl! (sam napinacz ok 500zl) dlatego zaczalem szukac na allegro itp, nie wiem skad takie roznice w cenie?!
Dev Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 wykrecasz pare śrub i wszystko spada, nie musisz rozpinac klimy jak bedziesz zakładał wałki musisz wycisnąc olej z popychaczy hydraulicznych jeżeli tego nie zrobisz bedzie problem z rozruchem Ja robiłem bez wyciskania oleju i wszystko git a ja robiłem wiele remontów głowic bo tego nie zrobiono :wallbash: :wallbash:
Tomek Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Każdy ma ma swoje doświadczenia z remontami wymianami i każdy ma prawo pisać jak robi.Są różne teorie czy trzeba wyciskać czy nie ten olej czy nie,ja nie wyciskam a pare już tego zrobiłem i auta te śmigają do dzisiaj
Góral.tz Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 możesz wytłumaczyć laikowi konieczność wyciskania tego oleju ??
Tomek Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 do czasu To znaczy ile 10,20,50,100 tysiaków km.Tylko z jednym gościem mam kontakt któremu wymieniałem łańcuszek przejechał już 60 000 km i jeszcze jedzie więc nie wiem czemu upierasz się przy swoim
Dev Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 do czasu To znaczy ile 10,20,50,100 tysiaków km.Tylko z jednym gościem mam kontakt któremu wymieniałem łańcuszek przejechał już 60 000 km i jeszcze jedzie więc nie wiem czemu upierasz się przy swoim gdybyś miał w tym temacie odrobiny wiedzy to bys nie pisał głupot o jakis kilometrach w momencie odpalenia auta zawory sa uchylone, co skutkuje trudnym lub niemozliwym rozruchem oraz mozliwoscia uderzenia tłoków w zawory, a czym to skutkuje kazdy wie reasumując, 20-30 minut dodatkowej pracy da 100% gwarancje bezszkodowego odpalenia silnika
bartosh1987 Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 iglako Tez masz AEB 1.8T, jakie graty kupiles? pasek z iloma zebami? napinacz hydrauliczny?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się