dante0018 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Do założyciela wątku: Kolego piszesz ze nie wiesz co z turbo się dzieje ze się wyłącza....a kilka postów wyżej ci pisałem ze komplet logów by się przydał jak chcesz mieć pewność i dodałem ze turbo najczęściej w takich przypadkach jest zabrudzone. Poczytaj wszystkie odpowiedzi w twoim wątku...
vauxhall95 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 moze byc turbo albo N75.Napewno nie przeplywomierz Turbo mozna sprawdzic na postoju(jezeli wezyk zaciaga,a zalozony na sztange nie rusza kierownic)-zapieczone turbo. Wtedy wyjecie,SZLIFOWANIE i zlozenie do kupy
adasio13 Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 turbo było sprawdzone w ten sposób co kolega wyżej napisał. wężyk zaciąga i rusza sztangę z tym że nie wiem czy rusza nią na maksa. przepływomierz czysty na pierwszy rzut oka ( bo żadnych zanieczyszczeń w nim nie było). a co myślicie o nieszczelnym intercoolerze? co to jest ten N75?
M.Arrkadiusz Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 W necie znalazłem coś takiego, odnośnie tego zaworu N75 :gwizdanie: http://moteo.pl/forum/zawor-N75-brak-mocy-przymulone-auto-problem-z-wkreceniem-sie-na-obroty-190
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się